Tarkoitatko Jarnoa vai Danielee?Mitenkö päädyit kyseisen artistin "käsiin"? Itse olen haaveillu et pääsis boriksen tykö tatuoitavaksi. http://www.boristattoo.zalaszam.hu/
Jarnolle päädyin niin, et rupesin miettii selkäkuvan ottamista ja ajattelin käydä muutamien tatuoijien juttusilla aiheesta. Jarno oli kuitenki ensisijalla, koska kuvien perusteella mielestäni Suomen ykkönen itämaisissa isoissa kuvissa. No empä muualla käynykään kun jutellessa aiheesta tuli sillee hyvä fiilis, et päätin rupee tuota ottamaan. Messuilla olin nähny Jarnon työskentelyä ja vaihtanu muutaman sanan ennen tuota.
Danieleen tutustuin vähän Jarnon kautta, kun mies on Tatuatassa ollu vierailijana muutaman kerran. Olin miettiny, et tuohon kylkeen vois jonku lohikäärmeen ottaa, mut mitää en ollu päättäny. Ei ollu tarkotus vielä mitää isoo, uutta edes ottaa aikoihin. No, Daniele oli messuilla ja yhestä sen kuvasta olin niin vaikuttunu, et menin vähä vaa kyselemään, et koska se ois tulossa seuraavan kerran Suomeen ja siitä se sit taas lähti.. käsistä.. Kun Daniele innostu tosta, eikä halunnu odottaa seuraavaan visittiin :P Eli ukko oli Suomessa viel messujen jälkee muutaman viikon, ni siinä tehtii kolme kertaa tuota.
Jos ei ois ollu tuttu tuo Daniele, ni en ois ruvennu ottamaan.