Tatskat

Mitenkö päädyit kyseisen artistin "käsiin"? Itse olen haaveillu et pääsis boriksen tykö tatuoitavaksi. http://www.boristattoo.zalaszam.hu/
Tarkoitatko Jarnoa vai Danielee?

Jarnolle päädyin niin, et rupesin miettii selkäkuvan ottamista ja ajattelin käydä muutamien tatuoijien juttusilla aiheesta. Jarno oli kuitenki ensisijalla, koska kuvien perusteella mielestäni Suomen ykkönen itämaisissa isoissa kuvissa. No empä muualla käynykään kun jutellessa aiheesta tuli sillee hyvä fiilis, et päätin rupee tuota ottamaan. Messuilla olin nähny Jarnon työskentelyä ja vaihtanu muutaman sanan ennen tuota.

Danieleen tutustuin vähän Jarnon kautta, kun mies on Tatuatassa ollu vierailijana muutaman kerran. Olin miettiny, et tuohon kylkeen vois jonku lohikäärmeen ottaa, mut mitää en ollu päättäny. Ei ollu tarkotus vielä mitää isoo, uutta edes ottaa aikoihin. No, Daniele oli messuilla ja yhestä sen kuvasta olin niin vaikuttunu, et menin vähä vaa kyselemään, et koska se ois tulossa seuraavan kerran Suomeen ja siitä se sit taas lähti.. käsistä.. Kun Daniele innostu tosta, eikä halunnu odottaa seuraavaan visittiin :P Eli ukko oli Suomessa viel messujen jälkee muutaman viikon, ni siinä tehtii kolme kertaa tuota.

Jos ei ois ollu tuttu tuo Daniele, ni en ois ruvennu ottamaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mäkin olen ajatellut oman tatuointini "kaksosen" ottoa Tatuatassa. Siis eri kuva-aihe josta pitäis saada mahdollisimman samanlainen nykyisen kanssa... Täytyykin käydä juttusilla kun on vähän paremmin varoissaan...

Itse kävin eilen ottamassa eräänlaisen kotkan vasempaan olkapäähän, eikä toi kyllä millään tapaa muistuta mitään natsimerkkejä, vaikka aikamoni kuullessaan "tatuoidusta kotkasta", näkemättä sitä, ajatteli heti natsimerkiksi tms. Enemmänhän se (tai yleisemmin) se ainakin jenkkilän puolella on symboloinut vapautta? Siis kotkan kuva, eikä se natsilogo.

Pistän omastani kuvaa illalla.

Pistä ihmeessä. Itsekin oon ajatellut kotkan kuvan ottamista olkapäähän nimenomaan vapauden symbolina.

Tarkoitatko Jarnoa vai Danielee?

Jarnolle päädyin niin, et rupesin miettii selkäkuvan ottamista ja ajattelin käydä muutamien tatuoijien juttusilla aiheesta. Jarno oli kuitenki ensisijalla, koska kuvien perusteella mielestäni Suomen ykkönen itämaisissa isoissa kuvissa. No empä muualla käynykään kun jutellessa aiheesta tuli sillee hyvä fiilis, et päätin rupee tuota ottamaan. Messuilla olin nähny Jarnon työskentelyä ja vaihtanu muutaman sanan ennen tuota.

Danieleen tutustuin vähän Jarnon kautta, kun mies on Tatuatassa ollu vierailijana muutaman kerran. Olin miettiny, et tuohon kylkeen vois jonku lohikäärmeen ottaa, mut mitää en ollu päättäny. Ei ollu tarkotus vielä mitää isoo, uutta edes ottaa aikoihin. No, Daniele oli messuilla ja yhestä sen kuvasta olin niin vaikuttunu, et menin vähä vaa kyselemään, et koska se ois tulossa seuraavan kerran Suomeen ja siitä se sit taas lähti.. käsistä.. Kun Daniele innostu tosta, eikä halunnu odottaa seuraavaan visittiin :P Eli ukko oli Suomessa viel messujen jälkee muutaman viikon, ni siinä tehtii kolme kertaa tuota.

Jos ei ois ollu tuttu tuo Daniele, ni en ois ruvennu ottamaan.

Tarkoitin Danielee, mut tossa tuli toikin selväksi..

Jälki on ok, mut kuva ei tod. ole kummonen.. ei tollasessa oikeen pääse taiteilija "valloilleen" !!
No ei tavallaan, mutta kuva on nimenomaan semmoinen kuin itse halusin. Tietysti jos haluttais varsinaista "taidon näytettä", pitäis yksityiskohtiakin olla ihan eri määrä kuin tossa. Vaan mun mielestä kuva on onnistunut, jos kuva on juuri sellainen kuin itse halusin, ja jälki parempaa kuin osasin odottaa.:)

Tuli yksi koominen tapaus tatuoinneista mieleen.

Tanskanmaalla Roskilde Festival-puistojuhlissa tutustuttiin paikalliseen poikaan nimeltä Frank (18v), joka muutaman päivän kokkelirännin jälkeen palasi leiriinsä ja esitteli uutta tatuointiaan. Oli käyny tikkaamassa vatsaan 15cm korkuisilla palikkakirjaimilla tekstin FRANK. Oli jannun ensimmäinen tatuointi. Ei sen puoleen, ekan kerran kun kaveriin törmättiin, niin popsi sieniä. Eli ei se loppujen lopuksi hirveen suuri yllätys ollut.

Sen verran kovasti polttelee ottaa uusi kuva, että huomenna suuntaan varaamaan aikaa ja kuvaa suunnittelemaan. Nyt alkaa visio olemaan selvä. Vielä kun löytyy joku, joka osaa ja suotuu piirtämään vision puhtaaksi. Visionista pääsee hyvällä aasinsillalla nuoruusvuosien skeittidekkeihin, joissa on juuri sen tyylistä grafiikkaa mikä miellyttää, mustavalkoisena.

http://mysite.wanadoo-members.co.uk/deckcollection2/graveyard.htm

Itse olen aattellut käydä ottamassa englanniksi käteen tekstin, yksi elämä yksi mahdollisuus. mitä mieltä olette, turhaan kyl tätä kyselen kun tiiän et kaikki sannoo et on ihan perseestä ja että oon jotenkin sairas/vajaa

Itse olen aattellut käydä ottamassa englanniksi käteen tekstin, yksi elämä yksi mahdollisuus. mitä mieltä olette, turhaan kyl tätä kyselen kun tiiän et kaikki sannoo et on ihan perseestä ja että oon jotenkin sairas/vajaa

Jos tuo on se itse tarkoitus niin valitsisin ennemmin jonkun toisen tekstin ;)

Muutenhan tuo on ihan mukava pikku lause.

Itekin suunnitellut ottavani forkkuihin tekstiä, latinaa kylläkin. Perinteisellä goottifontilla 'melior morior bellator quam ago profugus'. Sen verran paljon tekstiä ettei vaan yhteen forkkuun sovi. Eipä sillä että budjettikaan antaisi tällä hetkellä juuri myöten :rolleyes: joten mietiskelen hommaa vielä jonkun aikaa samalla rahaa keräillen :) Lisäksi paikka on sellainen joka herättää ehkä liikaa huomiota myös töiden ja koulun yhteydessä.

No laitetaanpa kuvaa tulemaan, kun silloin joitain kuukausia sitten lupasin...kuva ei ole vielä valmis, vaan jatkuu vielä. Jatketaan loppukesästä / syksystä, näkeepä miten kesän aikana kuva vaalenee. Itelle eikä artistille ei ole vielä aivan selvä miten jatketaan olkapäähän, kun siellä on vanhaa (mustaa) kuvaa "tiellä"...:) No ei se tiellä ole, uskonpa että tulee ihan hyvä kokonaisuus.

Itse olen jälkeen tyytyväinen, ja eiköhän se ole pääasia. Btw, vielä punottaa, kun laitettiin vielä tuohon taipeeseen ja käden sisäosaan väriä alkuviikosta...

Niin, aikaa on kulunut 6-7h...muistaakseni.

Tekijä on Partasen Jari (Ironbeard Tattoo, Roi)

Liitteet

• combo.JPG
    combo.JPG
    40,7 KB · Katsottu: 1 956
Viimeksi muokattu:
Joo eli ajattelin ottaa tos kesäkuussa Don Viton naaman toho pohkeeseen ja ankkurin olkapäähän ja sitte vasempaan käsivarteen vielä Alffin. Tulee heti kunnon kuvat ku vaa noi värit tulee postissa nii kaveri pääsee piirtämään!

Haittaako jos iho kuivuu joskus tatuoinnin alueelta (ihottuma) ?

Mul sanottiin et kannattaa odottaa jos on kuiva iho, ku roaccutan kuivattaa aikalailla ihoa ja voi helposti tulehtua. Siks odotankin jo kuumeisesti syksyä että pääsis ottamaan uutta kuvaa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom