Tatskat

helvetin makee kuva, onneksi olkoon vain.

tuli muuten tästä mieleen, niin jos kukaan viitsii, niin voisi ynnäillä tänne miten paljon on rahaa uponnut kuvien tekoon.
omaan halfsleeveen meni 550e mut se on niin susi ettei sitä täällä esitetä. ei ole onneksi karppi. :D

Kiitos kiitos, vaikka eihän tosta kuvasta näy kuin puolet :) 1700e meni tohon handuun mikä on aikas vitusti, mutta imo turha alkaa tatskoissa kuitenkaan kattoo sitä hintalappua..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huh täällä huokaillaan...
Upeeta työtä o tehty, mulle kans. Ei paha hinta musta tuollaisesta työstä näin euron aikana onha tohon menny aikaakin tehdessä?

Huh täällä huokaillaan...
Upeeta työtä o tehty, mulle kans. Ei paha hinta musta tuollaisesta työstä näin euron aikana onha tohon menny aikaakin tehdessä?

Parikymmentä tuntia suurin piirtein tikattiin yhteensä.. Tehty tosin kahdessa osassa, eli ton forkun ja loppu käden välillä oli about vuosi taukoa.. Lisää leimaa:rock:

Onko täällä muuten paljon porukkaa jolla enimmäkseen old school/new school tyylisiä kuvia? Samuli-1:sellä ainakin, mutta muita?

Täältä löytyy pari vanhan koulun kuvaa. Ruusua, ankkuria, pääkalloa ja kynttilää löytyy...

Seuraavaksi olisi tarkoitus alkaa rakentamaan aasialaista loharia tuohon rinta/olkapää osastolle. Siitä sitten tulevaisuudessa voisi jatkaa kokohihaksi asti. Suosituksia hyvästä, palvelualttiista ja muutenkin asiallisesta, aasialaiseen kuvaan perehtyneestä kynääjästä voi heitellä. Kantasen Jarnon ja Matzonin työt ovat tuttuja, mutta keitä muita pääkaupunkiseudulta löytyy?

Onko jotain estettä kuvan otolle kun pitänee ilmeisesti kortisonipiikkiä pistellä tohon oikeaan olkapäähän koska siinä on hauiksen pitkän pään tulehdus eikä muuten parane?

Kuva tosin tulee vasempaan käteen ja ihan samana päivänä en oo menossa ottamaan jos ensi viikolla pistetään kortisonia käteen eli kannattaako skipata viikolla kuvan ottoa vielä?

16.4 ois aika mennä hakattavaks, vasempaan olkaan tulee kuva. 170e kustantaa, toisessa liikkeessä pyysivät 400e, kannattaa käydä kyselemässä eri liikkeissä.

Tatuointien tasokin vaihtelee huomattavasti eri tekijöiden kesken. Hintavertailu siis aivan turhaa eri liikkeiden välillä. Tähän sopii hyvin sanonta "laatu maksaa".

Tatuointien tasokin vaihtelee huomattavasti eri tekijöiden kesken. Hintavertailu siis aivan turhaa eri liikkeiden välillä. Tähän sopii hyvin sanonta "laatu maksaa".

aivan ja "kalliilla ei saa aina parasta".
Ei kallein liike ole välttämättä paras, ja tiedän muutaman tapauksen jossa se ei ole sinnepäinkään...

aivan ja "kalliilla ei saa aina parasta".
Ei kallein liike ole välttämättä paras, ja tiedän muutaman tapauksen jossa se ei ole sinnepäinkään...

"Allekirjoitan" tämän...Missä itse nykyään hakkautan ihoani, on sekä hinta että laatu kohdallaan.

Ja tohon vielä lisäisin, että ne on vaan hinta-arvioita ja saattaa heitellä vielä aika paljon. Mullakin oli hinta-arvio 350-450e ja makso 280e sit lopulta.

Ja tohon vielä lisäisin, että ne on vaan hinta-arvioita ja saattaa heitellä vielä aika paljon. Mullakin oli hinta-arvio 350-450e ja makso 280e sit lopulta.

Jep ja jos on vielä sellainen paikka että kaikki asiakkaat ovat tarpeen niin se "täytyypä mennä toiseen liikeeseen" kommentti pudottaa hintaa 95% varmuudella koska tottakai sitä ottaa rahaa sitten vaikka vähemmäin kuin ei ollenkaan.

Jep ja jos on vielä sellainen paikka että kaikki asiakkaat ovat tarpeen niin se "täytyypä mennä toiseen liikeeseen" kommentti pudottaa hintaa 95% varmuudella koska tottakai sitä ottaa rahaa sitten vaikka vähemmäin kuin ei ollenkaan.
Tai sitten jos on yhtä tasokas mesta kun toi missä mä kävin ottamassa niin ne sanoo vaan "kiitos ja näkemiin" jos sanot, että "täytyypä mennä toiseen liikkeeseen". Siellä oli sillonkin nimittäin 9 viikon jonot joten asiakkaita kyllä riittää jotka on valmiita maksamaan laadusta.

Tai sitten jos on yhtä tasokas mesta kun toi missä mä kävin ottamassa niin ne sanoo vaan "kiitos ja näkemiin" jos sanot, että "täytyypä mennä toiseen liikkeeseen". Siellä oli sillonkin nimittäin 9 viikon jonot joten asiakkaita kyllä riittää jotka on valmiita maksamaan laadusta.

Niimpä, tässä olikin itse pointti. Jos asiakkaita tosiaan on niin paljon että on valita asti niin silloin saattavat käännyttää pois.
Paras paikka on sellainen missä on mukava ilmapiiri, hyvät hinnat, taitavat tatskaajat ja kun siellä käyt paljon niin alat saada alennuksia. Esim HC76 on ilmeisesti jonkin sortin kanta asiakas jos tuplahihat ja rintaan tatskan sai 3350 :D

Kyllä mä ainakin valitsen paikan ihan vaan sen taidon perusteella, toisena tulee tatuoijan mukavuus, siis onko ns. hyvä jätkä. Hinta on mulle ihan sama, ei täällä kukaan mitään älyttömiä pyydä. Kerran tein sen virheen että menin hinnan perässä, 130 euroa iso värikäs seitti kyynärpäähän jonka tännekkin postasin. Tarkasteltuani sitä näkyy värityksessä paljon vikoja ja yksi viiva mennyt liian pitkälle.

edit: tuli muuten mieleen että miten tatuoijat hoitaa tuon verotus asian, siis kun käteisenä maksun ottavat?

Kyllä mä ainakin valitsen paikan ihan vaan sen taidon perusteella, toisena tulee tatuoijan mukavuus, siis onko ns. hyvä jätkä. Hinta on mulle ihan sama, ei täällä kukaan mitään älyttömiä pyydä.

edit: tuli muuten mieleen että miten tatuoijat hoitaa tuon verotus asian, siis kun käteisenä maksun ottavat?

Ihan sama periaate mullakin on ollut.

Miten muuten porukka perehtyy noihin taiteilijoiden töihin? Nettisivujen perusteella vai marssitteko liikkeeseen katselemaan kuvia? Tuntuu vain, että pääkaupunkiseudun liikkeiden nettisivut ovat suurimmalla osalla hieman retuperällä. Päivitykset miten sattuu, sivuilla taiteilijoiden töitä, jotka eivät ole olleet liikkeessä hommissa enää pitkään aikaan, ym... Noi nettisivut kuitenkin nykypäivänä ovat aika helvetin tärkeät...

Fyrkkaahan ne tahkoaa kuin viimeistä päivää, mutta mulle on aika sama miten veronsa hoitavat. Mun vastuu raha-asioissa loppuu siihen kun isken rahat tatuoijalle kouraan.

Oletettavasti aivan samalla tavalla kuin kuka tahansa muukin yrittäjä hoitaa saadessaan käteis maksun. Lyödään kassaan ja maksetaan verot. Eipä korttirahalla ole enemmistö vielä montaakaan vuotta maksanut.

Oletettavasti aivan samalla tavalla kuin kuka tahansa muukin yrittäjä hoitaa saadessaan käteis maksun. Lyödään kassaan ja maksetaan verot. Eipä korttirahalla ole enemmistö vielä montaakaan vuotta maksanut.
No niin no juu, jotenkin tottunut tuohon kortiin ja vähintään kuittiin. Sinänsä mulle siis ihan sama miten he asiansa hoitaa, kuhan mietitytti.

Miten muuten porukka perehtyy noihin taiteilijoiden töihin?

Kyselin frendeiltä kenellä oli tatuointeja. Mm. Duck's tattoon tietyt tekijät nous esiin, ja sit tuli toi Blue Dragon, missä sit kävinkin ottamassa leiman. Kävin liikkeessä kerran muilla asioilla, kansioita en selannut yhtään. Ja olihan se hyvä katella frendien tatskoja, niistä näki aika hyvin sen laadun mihin ko. tatuoija pystyy.

Itse pidän pitkiä jonoja hyvänä merkkinä. Mitä pidempi = sitä parempi. Hinta mielellään katossa. Jos on hyvä, niin on vara pyytää. Ja tässä kohtaa mä koen maksavani laadusta, tatuointi on mun mielestä ihan väärä paikka säästää "pari kymppiä".

Kyselin frendeiltä kenellä oli tatuointeja. Mm. Duck's tattoon tietyt tekijät nous esiin, ja sit tuli toi Blue Dragon, missä sit kävinkin ottamassa leiman. Kävin liikkeessä kerran muilla asioilla, kansioita en selannut yhtään. Ja olihan se hyvä katella frendien tatskoja, niistä näki aika hyvin sen laadun mihin ko. tatuoija pystyy.

Itse pidän pitkiä jonoja hyvänä merkkinä. Mitä pidempi = sitä parempi. Hinta mielellään katossa. Jos on hyvä, niin on vara pyytää. Ja tässä kohtaa mä koen maksavani laadusta, tatuointi on mun mielestä ihan väärä paikka säästää "pari kymppiä".

No niiin no niin..
Mutta kun puhutaan satasista niin se on monelle iso raha.
Ja toki riippuu tatuoinnista. Ei jotain pientä tribaalia saa ensikertalainenkaan tehtyä perseelleen sen jälkeen kun ääriviivat on kohdallaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom