Tatskat

Oon nappaamassa melko tarkkaa työtä vaativaa mustavalkosta yläselkään. Oon tosi epäröivä noitten tekijöiden suhteen ja epäilen aina niiden ammattitaitoa. Onko suosituksia mihin kannattais mennä? Asun stadissa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No niin ja messuilla tuli käytyä ja taas sai vapolaa työllistettyä. Nyt tuli tommonen mörkö tohon forkkuun mistä lähtee ihan haaleeta tribaalia vanhaan kuvaan. Tuolla kuvia. Ei oo siis parantunu noissa vielä. ja sitä koitetaan jatkaa vähän niin sais vähän järkevämmän siitä kallon ja pikku tribaalin systeemistä kun toi aika tuli vastaa... http://irc-galleria.net/view.php?nick=Neki&image_id=77824556 ja kuvat on paskoja..:D

Moi kaikille! Mäki liityin tänne tänää. Huh onpa vuosia kestäny keskusteluaihe. Mua ois kiinostanu kans tatska messut harmi en päässy. Tiätääkö kukaan tai mistä sais tietää ketkä tatuoijat on sijottunu esim. best of day? Millast menoo siel oli muutoin? Viimeeks ite käyny yli 7v. sitte.

Best of dayn voitti perjantaina Victor Portugal. Lauantain voittajan nimeä en muista, mut tämä kuva sen voitti. Hauska ku toi nainen tuli näyttämään valmista kuvaa kiittämään mua, ku kävin kopiokoneella muuttamassa kuvan kokoa. Kysyin siltä, meneekö näyttämään best of dayhyn ja se oli vaa sillee, et onko tää nyt ees hyvä, ku ei tatuoinneista ymmärrä.. Toki piti itse siitä, mut luuli, että kaikki vaan kohteliaisuuden vuoks oli kehunu sitä :) No tosiaa voitti sitte.

Sunnuntaista en nyt muista, kuka sen voitti, mut aika tynkäkisa oli.. Suurin osa näytteillepanijoista oli jo purkamassa tai purannu kamansa ja kisassa oli kaks osallistujaa..

Mut jokatapauksessa mulla ainaki oli tosi hauskat messut. Eipä siel sillee mitää ihmeellistä, tatuoijat teki tatuointeja ja tuttuja tapas aika paljon :)

Saanee täällä kysyä mielipidettä ei kai sääntöjen vastaista.
Mitä ootte mieltä ym. komentteja tatuoija artisteista Petri S. ja Pete P. kummatki tekevät töitään Helsingissä. Aattelin jättää kokonimen laittamatta jotta ei nyt menis sinne mainostamisen puolelle. Ne, jotka tietää keistä puhun toivottavasti saan kommentteja.

Hakusessa ois Tampereelta taitava tatuoija. Eli semmonen, jolla ois taitoa ja halua vähän panostaa siihen kuvan suunnitteluun. Idea on ittellä jo selkeenä mielessä, muttei piirtämistaitoja nimeksikään:( Tossa aiemmin monet on suositellu Tampereelta Haloa ja Putkaa, työskenteleekö jommassa kummassa paikassa semmonen tyyppi jonka luo kannattais ehdottomasti mennä?

Halo tattoon Hexaa voin suositella, tehnyt mulle kaksi kuvaa ja kolmas parhaillaan työnalla. Jos haloon menee kuva ottamaan niin kannattaa varautua hieman raskaaseen taustamusaan :rock::rock::rock:

Mitä ootte mieltä ym. komentteja tatuoija artisteista Petri S. ja Pete P. kummatki tekevät töitään Helsingissä. Aattelin jättää kokonimen laittamatta jotta ei nyt menis sinne mainostamisen puolelle. Ne, jotka tietää keistä puhun toivottavasti saan kommentteja.
Siis miksei tekijöistä saisi nimillä puhua?! Onhan tässä ketjussa puhuttu nimillä miljoona kertaa aiemminki.

Ensimmäistä on tässäkin ketjussa kehuttu vuolaasti, linkitetty kotisivuille ja
Mike jopa käyny hänen studiolla kuvaamassa..

Oon uus täällä ja luin sääntöjä ni aattelin alotella hieman varovaisemmin kysellen ja olla mahdollisismman kiltti tyttö etten lennä pihalle :rolleyes:
Kiitos mileipiteestä ja vastauksesta että kaikki ok

Oletan että puhumme samasta Petri S:stä.

Minulle hän on yhden ison kuvan tehnyt.

Miehestä ei mitään huonoa sanottavaa..ammattitaitoinen, jalat maassa, hyvä ideoimaan, löytyy taiteellista silmää sekä hyviä ideoita.. mukava ja sopivan rento tyyppi.

Yksi asia mitä hänessä myös arvostan on eettinen näkemys, eli ei ole se ensimmäinen kaveri joka on tatuoimassa 15 vuotiaalle kirkkovenettä otsaan.

Sivulla kun niitä kuvia käy katsomassa niin voi todeta sen ammattitaidon.

Hauskaa oli joo messuilla, varsinkin kun tuli voitto kotiin best japanese- skabasta.. :) Kuva siis meikäläisessä, ei mun tekemä..

oikeeseen forkkuun tekis mieli ottaa jotain heprealaista textiä ja vasempaan olkaan jonkunlaista tribaalia... Sen empää en oo miettinyt et minkälaista mut mieli tekis..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom