Tatskat

No eikös seuraava lehti tule ihan kauppoihinkin niin käy sieltä ostamassa, näin tuet samalla aloittelevaa lehteä ja Miken kuvaushommia

Joo. Frendi on menossa messuille ja tämä eka nro on "tilauksessa". Jatkossakin lehti tulee olemaan tiukassa syynissä. Meinasin vaan nimeomaan messukuvia, kun ite ei paikanpäälle pääse...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tähän mennessä "suurin" projekti puolivälissä, 3/4-sleeve. Japanilaista kuviota, black/grey-värityksellä. Ens kuun alussa pitäis olla valmiina...

Puolet suurinpiirtein valmiina...pitkänä perjantaina pitäis olla valmis. Takana nelisen tuntia...

edit. turhaa tekstiä

Eilen tuli käytyä messuilla ja tänään tekis mieli mennä uudelleen :D
Muhun iski parhaiten Victor Portugalin kuvat. www.darktimestattoo.com pitäis löytyä. Tolle kaverille ois tehny mieli mennä ottaa kuvaa ku ois etukäteen tajunnu, että tollanen tekijä tulee paikalle. Tuntiliksasta en tiedä mutta ainakin tekee ehkä näteimpiä kuvia mitä oon nähny :worship:

Ai niin, mikä se kaveri oli joka esiinty siellä lavalla ihan veressä ja teki kaikkee uskomattoman tyhmää? :D

Kävin perjantaina messuilla ottamassa parit ääriviivat, tribaalia tulee vielä enemmän käden ylä- ja alaosaan mutta nyt ei ollut aikaa/ideoita enempää hakata. Tribaalien sisään tulee myöhemmin kelttijuttua vihreällä värillä höystettynä. Tribaalit teki Otherside Tattoon nimissä Nykäsen Timppa ja leijona (joka ei oikeasti ole vinossa..) on Blue Dragon Tattoo Studion Eppu Wallin käsialaa.

IMG_1036.jpg

IMG_1037.jpg

Aiemmin otettu Tribaali on myös Timpan tekemä mutta Blue Dragonin puljussa (Timppa on sekä Lahden Otherside Tattoon että Helsingin Blue Dragonin leivissä). Tota muokataan vielä tulevaisuudessa hieman.

IMG_0168.jpg

Mä myöskin ihailin Victorin töitä ja olisi kyllä hienoa saada selkä kuva herralta..messuilla vaan taitaa hakata puolta hihaa kerrallaan :(

Khöystettynä. Tribaalit teki Otherside Tattoon nimissä Nykäsen Timppa
[
Timppa on loistava tatuoija, ittellä pari herran tekemää värikuvaa, lisää sitten kun aikaa ja rahaa:)

Timppa on loistava tatuoija, ittellä pari herran tekemää värikuvaa, lisää sitten kun aikaa ja rahaa:)

Muistikuvana olisi sellainen että Timppa olisi viimeiset 3 vuotta tehny pääasiassa tribaaleita ja muuta mustaa juttua..voi olla että muistan väärinkin..kai siltä värikuvatkin yhtä hyvin onnistuu :D

Muistikuvana olisi sellainen että Timppa olisi viimeiset 3 vuotta tehny pääasiassa tribaaleita ja muuta mustaa juttua..voi olla että muistan väärinkin..kai siltä värikuvatkin yhtä hyvin onnistuu :D
No ainakin olen omiin värikuviini tyytyväinen, toinen niistä löytyy Timpan kotisivuiltakin.

Jos se on joku megafinni, johon jää himmee arpi ni toi on ehkä mahdollista. Pigmentti on jossain siellä ihosolujen sisällä ja finnit taas tulee talirauhasiin, joten ei se finni sitä väriä poista. Jos tatuointia tehdässä tai parantuessa on finnejä, ni ne voi vaikuttaa.
Niin no se tietenki riippuu myös siitä että millanen arpikudos kenelläkin on. Mulla ainakin ite nään tost kuvasta et missä on ollu finni ja missä ei. Mutta eihän sitä muut välttämättä tajuu. :D

Timpalta hommat hoituu! Teki mulle kaksi viikkoa sitten reilu puoli hihaa orientaalia, työstä haastavan teki se että kuva tuli osittain peittämään kädessä olevaa paloarpea. Värit pintaan parin viikon päästä :rock:

Timpalta hommat hoituu! Teki mulle kaksi viikkoa sitten reilu puoli hihaa orientaalia, työstä haastavan teki se että kuva tuli osittain peittämään kädessä olevaa paloarpea. Värit pintaan parin viikon päästä :rock:

ei muuten pysy yhtä hyvin väri jos on kunnolla arpikudosta.. Varsinkin jos artisti yrittäää liian syvälle lätkiä väriä niin saa muutaman kuukauden päästä käydä uudestaan värittelemässä.

Itelläkin kädessä kunnon palovamma ja toi isoin arpi jätettiin kokonaan rauhaan :D

ei muuten pysy yhtä hyvin väri jos on kunnolla arpikudosta.. Varsinkin jos artisti yrittäää liian syvälle lätkiä väriä niin saa muutaman kuukauden päästä käydä uudestaan värittelemässä.

Itelläkin kädessä kunnon palovamma ja toi isoin arpi jätettiin kokonaan rauhaan :D

Kuulemma sekin riippuu arvesta ja arven iästä, jos on tuore arpi niin kuva tod.näk kusee. Itsellä arpi 27v vanha. Katsellaan ajan saatossa kuin mun käy. Nyt oon ainakin tyytyväinen! :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom