Tatskat

Oululaisilta ois kysyttävää että onko House Of Painin numero vaihtunut tj. kun ei saa edelliseen yhteyttä? Pitäis saada yhteys vielä tänään!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikelle rispektiä tyylikkäistä kuvista Tatuointi lehdessä. Tuli tänään firman laatikkoon eka numero ja odotukset täyttyivät tuon lehden luettuani. Toivoinkin että olisi ammattitaitoista porukkaa tuota niin kauan odotettua lehteä kasaamassa. Tätä lisää.

Mikelle rispektiä tyylikkäistä kuvista Tatuointi lehdessä. Tuli tänään firman laatikkoon eka numero ja odotukset täyttyivät tuon lehden luettuani. Toivoinkin että olisi ammattitaitoista porukkaa tuota niin kauan odotettua lehteä kasaamassa. Tätä lisää.
Harmillisesti juuri olin konetta vaihtamassa kun muutamia kuvia siihen duunasin ja magentaa lipsahti yli keltaisen(monitorin säädöt persiillään ja koko ketju petti painoon asti jostain syystä), joten hieman punersi joissakin kuvissa iho. Tosin ne muualta tulleet kuvat(tatskakuvat) ovat aina semmoista silppua, ettei niistä saa kunnollia. Omat kuvat toimi hyvin liikkeiden osalta.

Seuraavan lehden kuvaukset alkavat viikonloppuna.

Kuis usein tota lehteä tulee? Tais olla eka numero ku mistään en viikonloppuna viel löytäny?
Oon koittanu googlettaa ja kattoa kirjakaupoista mut ei oikein mistää oo löytyny hirveesti tietoa aasialaisesta taiteesta..Lohikäärmeet sun muut ja mitäs saa samaan kuvaan laittaa sun muuta...

Mainittu lehti tais vähän myöhästyä ainakin R-kioski jakelusta. Sinne pitää tehdä varaukset niin aikaisin et saa levitykseen.

Eikös lehden sivuilla sanottu että ekaa numeroa saa vain tatskaliikkeistä ja tatuointimessuilta. Seuraavaa sitten irtonumeronakin.

Tampereen tatuoijat

Hakusessa ois Tampereelta taitava tatuoija. Eli semmonen, jolla ois taitoa ja halua vähän panostaa siihen kuvan suunnitteluun. Idea on ittellä jo selkeenä mielessä, muttei piirtämistaitoja nimeksikään:( Tossa aiemmin monet on suositellu Tampereelta Haloa ja Putkaa, työskenteleekö jommassa kummassa paikassa semmonen tyyppi jonka luo kannattais ehdottomasti mennä?

Kuvat löytyy kun klikkaa sitä mainos lehdykkää oikeella. Noi on kuulemma suurin osa duunattu "free hand" meisingillä eli suoraan kynällä ihoon ja siitä vähän viivaa kii ja loput suoraan päästä... ihan jees.

Onko monikin menossa viikonloppuna messuille? Pirun hyviä tatska artisteja siellä ainakin on paikanpäällä. Ite aattelin suunnata lauantaina

Koskas meinaatte Mike tehdä Tamperelaisista tatska liikkeistä juttua siihen lehteen???
Varmaan sitten kierretään eri paikkakunnat läpi ajan kanssa. Itse en sisällöstä päätä, vaan kuvaan mitä pyydetään kuvaamaan.

Sunnuntaina meitsi kuvaamassa sitten tuolla messuilla klo 12 --->

No eikös seuraava lehti tule ihan kauppoihinkin niin käy sieltä ostamassa, näin tuet samalla aloittelevaa lehteä ja Miken kuvaushommia

Itse jätän kyllä väliin, ei rahaa ottaa kuvaa, niin alkaa vaan vituttamaan kun neulat särisee muttei puhko mun ihoa :( Ja ne prätkäjengiläiset tyrkyttämässä support kamojaan vituttaa kanssa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom