Tatskat

Vasemmassa nilkassa itsesuunniteltu tribaalin tapainen härveli, jatkuu varmaan keväämmällä. Kuvia ei ole.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tatska & reeni

Kun täällä näyttää usealla tatuointi olevan ja itse olen ottamassa sellaista myös (yläselkään), niin miten nopeesti voi /kannattaa alkaa tekeen "tatskaa hierryttäviä" selällään tehtäviä liikkeitä? Ei kai se alkuvaiheessa ainakaan hyvää tykkää.

Originally posted by PF-boi
:lol2: :lol1:

Noinkin voi käydä mutta en usko että semmosta pistoolia on mikä pystyy lukemaan tota koodia.

No heh, eihän sitä iholta pysty lukemaan, kokeiltiin työpaikalla niin ei mitään. Tai sit pitää tehä niin tarkkaan et onnaa.

Originally posted by reaper1974
No heh, eihän sitä iholta pysty lukemaan, kokeiltiin työpaikalla niin ei mitään. Tai sit pitää tehä niin tarkkaan et onnaa.

Näin minäkin luulen että se asia on mutta ei mua haittaa vaikka siinä sitten olisikin joku tampaksin koodi.... :D

Nii. Itse tein viivakoodini netistä löytämälläni en-nyt-muista-mistä ohjelmalla. Sijaitsee niskassa ja alla on syntymäaika. Niin ja vasemmas kädes piikkilanka, n. puolen selän 30cm lohikäärme, pohkeissa kelttiläistä kuvioo, niin ja oikeessa hapassa suomen leijona.

Tuli tuola vip puolella ihmetystä, kun laitoin kuvani, ja siinä ei ollutkaan leijonaa selässä. Eli tuo avatar kuva on mun kuva, tosin toi leijona ei oo tatuointi. Vaan tyttöystävä piirsi jollain silmänrajauskynällä tai jollain sellasella ton mallista. Ja otti kuvan, ja totesin että on sen verran hieno, että joskus otan tollasen tatuoinnin. Ku olis edes rahaa. :/

Tatuoinnin suunnittelu tietokoneella

Tämä, ehkä kuuluisi sarjaan pirkka-vinkkejä mutta menköön kun omasta mielestäni tein suuren innovaation (yeah right). :lol2:

Elikkäs kun on tullut seurattua dieettiä ja otettua digikameralla muutama kuva omasta itsestään...ajattelin, että mikäs estää esim. PhotoShopilla sovittelemasta tatuointeja kroppaan. No eihän kuva ihan istu samalla tyylillä tietenkään nahkaan todellisuudessa, mutta jotain mielikuvaa antaa paikan ja koon suhteen. Näppärää varsinkin jos kyseessä on musta kuva.

Toinen tatuointi on siis lähellä ottamista :D

Haluttais kanssa ottaa tatuointi. Oon ajatellut jotain piikkilankaa hauiksen ympäri, tai oikeestaan vähän siitä hauiksen paksuimmasta (ts. vähiten ohuesta) kohdasta ylöspäin.

Mites jos käykin niin että se hauis vielä jostain syystä kasvaa, tuleekohan siitä piikkilangasta törkeen näköinen? Luulis ettei sellainen kapea kuvia kamalasti kärsi.

Eikös joku sitä tässä ketjussa sanonutkin, että saattaa se hitusen venyä mutta samassa suhteessa toki joka suuntaan. Sitten jossain vaiheessa voi olla tarpeen korjailu (ääriviivojen vahvistaminen).

Minultakin yksi löytyy, niskasta. Pelotti ihan hirveenä mennä ottaan sitä. En saanu juuri sanaakaan suusta, onneksi oli kaveri mukana joka tulkkas asiani tatuoijalle suunnilleen ilmeitteni perusteella :)
Uutta haluttais, mutta kuvasta/paikasta ei tietoakaan...

olkavarret tribaalia, kyynärvarsien sisäpuolet myös; oikea rinta ja olkapää japskilohikäärmettä sit jotain japskimerkkejä sormessa ja niskassa... noihin kyl jää aika kivasti koukkuun... :kippis1:

tommosesta viivakoodi tazkasta sen verran että mites semmosen voi suunnitella? ku haluisin itekin semmosen...
ja yks japsi merkki löytyy oikeesta habasta:D

ei tule luultavasti mullekkaan....mutta sen haluaisin sanoa että noi piikkilangat esim. hauiksen ympäri rupee kyrpimään pikkuhiljaa,siis niitähän on nykyään jokaisella.Itse en haluisi semmosta tatuointia mikä on noin yleinen vaan keksisin jotain omaa

Vois pistää jatkokysymystä: Kuinka moni on itse suunnitellut ja piirtänyt oman kuvansa?

Itse olen piirtänyt paperille yhden tatuointimallin. Tuskin koskaan aion sitä itseeni teetättää mutta jos joskus näin kuitenkin käy, tiedänpähän ainakin että on originaali... ja nimenomaan itsetehty. Koskaan en ottaisi jonkun muun tekemää kuvaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom