Tatskat

Kädestä löytyy teksti, joka alkaa melkein kyynertaipeesta, ja loppuu ranteeseen :) toinen tatska tulee syksymmällä olkapäähän, en tosin tiedä vielä minkä siihen ottais :P

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itelläni ollu mietinnässä ottaa jonkinmoinen pienehkö ja yksinkertainen tatuointi. Eli ei mitään übermegavärikästä ja yksityiskohtaista. Omasta mielestäni yksinkertaisuus on kaikista tyylikkäintä. Todennäköisesti tatuointi sijoittuu yläselkä/niska-akselille :)

The Learning Channelin Miami Ink sarja o ollu iha mielenkiintoinen "dokumentti" tatskapuodista ja jutuista. Muutama kausi on tullu ulos. Torrentteina varmasti löytyy, Ruotsissa tais joku kanava sitä lähettää ja jotku Discovery-kanavat Euroopassa.

Enpä nähny täs thredis siitä mainintaa ja aattelin että sopii :D

Mukava sarja,hyvin näytelty,vaikka omina itsenään ne henkilöt tuossa esiintyykin.Taitavia tatskaajia. Tulee seurattua sitä Saksalaiselta DMAX kanavalta.

Itelläni ollu mietinnässä ottaa jonkinmoinen pienehkö ja yksinkertainen tatuointi. Eli ei mitään übermegavärikästä ja yksityiskohtaista. Omasta mielestäni yksinkertaisuus on kaikista tyylikkäintä. Todennäköisesti tatuointi sijoittuu yläselkä/niska-akselille :)

On siinä yksinkertasuudessa sekin, että kuva tulee oletettavasti näyttämään hyvältä vielä 20 vuodenki päästä.. samaa ei voi välttämättä sanoa hirveen suuresta osasta tatointeja, joita tehdään.

Eilen otin ensimmäisen kuvan käteeni tuohon kyynertaipeeseen (onko oikea paikka sanottu eli ranteesta vaaksan verran ylös päin :) )

Aivan loistava tunne olla "merkattu":hyper: Seuraava tulee vielä jossain vaiheessa vasemmalle puolelle samalle kohdalle :evil:

The Learning Channelin Miami Ink sarja o ollu iha mielenkiintoinen "dokumentti" tatskapuodista ja jutuista.

Kiitti tästä vinkistä. On muuten todella hyvä sarja. Season 1 jaksot työn alla. Helvetin hienoa jälkeä nuo heput tekevät. Tatskahimot ei ainakaan tämän sarjan myötä lepy.

Nyt kun toinen käsi on almost full-sleeve, niin seuraavaksi toinen käsi. Ei tähän tule loppua, eikä tarvikkaan. INK. :rock:

Kiitti tästä vinkistä. On muuten todella hyvä sarja. Season 1 jaksot työn alla. Helvetin hienoa jälkeä nuo heput tekevät. Tatskahimot ei ainakaan tämän sarjan myötä lepy.
Onhan toi kyllä ihan mielenkiintonen.. Aika perusreality kuitenki, leikkauksella ja varmaan osittain näyttelemiselläkin on draamaa lisätty, että paukkuu :D Ja mitä oon lukenu, eihän noi asiakkaat oo olleenkaan walk-inejä, vaan ihan ohjelmaa varten valittuja.. Mut tosiaan tatskahimoja ei ainakaan vähennä :)

Nyt kun toinen käsi on almost full-sleeve, niin seuraavaksi toinen käsi. Ei tähän tule loppua, eikä tarvikkaan. INK. :rock:
Kyllähän se loppu tulee aika pian.. Mulla on toinen käsivarsi nyt täynnä ja toiseen menee vielä pari kuvaa, mut kuitenki tekijä jo tiedossa. Sitte ku ottaa selkäkuvan ja rintapalat ja kylkiin ja reisiin isot kuvat ja tuonne sääriin ja pohkeisiin vielä mitä mahtuu.. ni siinähän sitä ollaan.. Maaailman on vaan niin täynnä hienoja tatuoijia, ettei iho millään riitä :(

No joo, onhan tuossa vielä tekemistä, mut jos todenteolla rupee kuvia ottamaan, ni yllättävän nopeesti sitä täyttyy. Mulla esim. tässä viimeisen vuoden aikana reilu kuukausi ollu keskimäärin väliä kuvien oton välillä ja tommosia kämmenen kokosia kuvia suurin osa...

Ja mitä oon lukenu, eihän noi asiakkaat oo olleenkaan walk-inejä, vaan ihan ohjelmaa varten valittuja..

Nii varmaan onkin. Oiskin aika outoa jos eivät reagoisi kuvausryhmään mitenkään. Mut eipä tuo mitään haittaa, ne kuvat on kuitenkin aitoja. :D

Kyllähän se loppu tulee aika pian..

No ei mun budjetilla ainakaan. Jos rahaa ois kun roskaa niin varmasti loppuiskin iho kesken muutamassa vuodessa. Tätä menoa kun itse teen ni kyllä tuota pintaa riittää peitettäväksi loppu elämäksi. Tärkein ois saada molemmat kädet full-sleeve ja sen jälkeen rinta/vatsa seutu. Selän ja jalkojen tatuoimiseen ei ainakaan vielä ole mitään mielenkiintoa. Panostan isompiin kokonaisuuksiin ja jonkun selän tekeminen ois muutaman kuukauden palkka.

Jees.. kyllähän se rahakin siinä pelaa isoa roolia, mut ku oikein mitään menoja ole pienen vuokran ja ruokien lisäksi :) Opiskellessa tuli parin vuoden tauko tatuointeihin, mut kyllä reilulla n. tonnin nettopalkallakin on aika rahat riittäny :D

Jos ton selän joskus otan, ni kyllä mullaki se tulee pitkälle ainakin toiseen takareiteen asti. Kuitenki ku sen tekee silleen, että linjat ekalla kerralla, ni sittehän sitä voi pienissä paloissa tehdä niin pitkään ku haluaa. Toi selkä vaan on semmonen, ettei ihan mitä vaan haluais sinne, ku on kuitenki kropan isoin yhtenäinen paikka..

Heittäkääs nyt ihmeessä tuonne VIP-puolelle joku ketju johon vähän kuvia kuvista. Olis mukava nähdä miten komeeta kuvaa löytyy, kun kokoa ainakin vaikuttais olevan (esim HC76 ja Samuli-1). :worship:
Itse en taida viitsiä näitä paria kämmenen kokoista kärpäsenpaskaa laittaa, mutta hienoja tatuointeja on aina mukava katsella.

Samalla nickillä löytyy irc-galleriasta kuvia.. Eipä siellä kunnon kuvia tatuoinneista oo, mutku toi viimeinen pala parantuu tuosta oikeasta kädestä, ni voisin sen hihan sitte kuvata kunnolla..

Japanilaisaiheiset tatskat on hienoi :D
Yakuzoil on komeit tatskoi kans.

Heittäkääs nyt ihmeessä tuonne VIP-puolelle joku ketju johon vähän kuvia kuvista.

Ei millään viittis keskeneräsistä kuvia laitella. :D Katotaan nyt tässä kesän mittaan ku toi käsi valmistuu jos laitan sitten.

Samulilla hienoja kuvia, ite kans pyörittäny mielessä jotain oriental-tyylistä kokonaisuutta toiseen käteen. Toinen käsi kun on pelkällä mustalla ja varjostuksilla. Värit rokkaa.

Pitikin HC:ltä kysymäni, että onko tämä kuva sinulle tuttu?

Liitteet

• HC.jpg
    HC.jpg
    59,5 KB · Katsottu: 459
Yakuzoista tuli mieleen,nyt sulkeutuis moni ovi Japanissa tatskan takia ;)
Inkedissä (Fall 2006) oli pintaraapasu tuohon Japanin tatuoinnin nykymeininiin ja ei mene sielläkään hommat ihan niin kuin ennen. Toki vanhoillisemmissa yhteisöissä tatuoinneilla on tietty stigma, mutta niin on länsimaissakin.

Jonkun aikaa oon miettiny tatskan ottamista, mutta ei oo tullu hyvää ideaa/kuvaa vastaan... eli semmosta odotellessa.
Paikka johon ottasin ois rintalihakseen tai kylkeen.
Tietysti vois kokeilla henna-tatskalla tms. jotta tietäis miltä kuva kehossa näyttää ja tuntuu.
Mutta täytyy sanoa että jotkut ihmiset ei oo tainnu pätkääkään miettiä tatuointeja joita ottaa. Esimerkkinä oon nähnyt samalla henkilöllä inva-merkin selässä ja kädessä luki ''maksalaatikko''... noh, kukin tyylillään :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom