Tatskat

Yakuzoista tuli mieleen,nyt sulkeutuis moni ovi Japanissa tatskan takia ;)

Yakuza_sign_near_Sento.jpg

Siinäpä sitä näkyy :D

e. oiskohan jollai vagella munaa mennä sanomaa kun 20 yakuzaa saapastelee sisää että eipä pääse.. Saattas olla terveydelle haitallista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuohon Miami Ink ohjelmaan voi näemmä hakea Inkedin kautta.

Digitoday uutisoi juuri että Pyllytatuointi voi tuhota työuran :D :D

Vai että pylly. Mallia muumipeikko ilmeisesti, jos tramp stamp lasketaan pyllyalueelle.

Onko jollekin muuten sanottu töissä tatuoinneista jotain? Itse olen osan ajasta asiakaspalvelussa naamatusten, eikä ketään ole kiinnostanut pätkääkään vaikka tatuoinnit näkyvätkin (paitsi mutsi; "mitä ne siellä töissäkin ajattelee, naamassa lävistys, kauheeta" -- äiti, ei ne ajattele mitään).

Onko jollekin muuten sanottu töissä tatuoinneista jotain?

Töissä pidän tatskat piilossa (pitkähihainen paita). En tiedä tulisko niistä sen kummempaa sanomistakaan mutta välillä tuolla joutuu tekemisiin vähän korkeamman luokan pomojen kanssa niin ei viitti siellä hääriä käsivarret tatuoituna. Mun mielestä ne ei sovi siihen ympäristöön. Jos tekisin töitä enemmänkin taka-alalla niin enpä silloin välittäisi näkyykö ne vai ei.

Työpaikka onkin ainoa paikka jossa pidän kuvani piilossa.

Sama homma kuin HC76:lla, duunissa piilossa. Duunissa useimmiten edustan asiakasta ja mä oon ikään kuin asiakkaan kasvot asiakkaan asiakkaalle, niin eipä siinä viitsi/voi pitää esille mitään mikä ei asiakkaan imagoon kuulu. Mut pikkujuttu sinänsä, en esimerkiksi viitti pitää vaatteita joissa brändi on isosti esillä ihan samasta syystä ja jos mulla olis v*tun kallis kello ranteessa niin en pitäis sitäkään duunissa.

Jos olen suoraan asiakkaan kanssa tekemisissä niin haluan näyttää myös silloin siltä miltä näytän asiakkaan asiakkaalle, joten aina ne taitaa piilossa olla.

Vai että pylly. Mallia muumipeikko ilmeisesti, jos tramp stamp lasketaan pyllyalueelle.

Onko jollekin muuten sanottu töissä tatuoinneista jotain? Itse olen osan ajasta asiakaspalvelussa naamatusten, eikä ketään ole kiinnostanut pätkääkään vaikka tatuoinnit näkyvätkin (paitsi mutsi; "mitä ne siellä töissäkin ajattelee, naamassa lävistys, kauheeta" -- äiti, ei ne ajattele mitään).

Sitä tulee pidettyä pitkähihaista kauluspaitaa, mutta aika kivasti tummat tatskat näkyy läpi just valkoisesta tai vaaleanpunaisesta kauluspaidasta. Muutama kollega kiinnittänyt huomiota, mutta oikeastaan positiivistä ollut se, että saanut uutena työntekijänä "pelin auki" sitten ehkä vaikeammin lähestyttävien kanssa sitä kautta. :D

Aika paljon näkee tuotannon ja varaston puolella isoja ja näyttäviä tatskoja. Hallinnon puolella näyttäis väriä olevan vähemmän.

Unohdin mainita mitä tatuoinnit itselle merkitsee:
Tapa ilmaista itseä ja koristaa samalla hieman. Eräänlaista kehonmuokkausta tatuoinnitkin ovat. Olen usein sanonut ihmisille jotka kysyy että "miksi hankit tatuointeja?" että :"Nämä korut ainakaan eivät häviä minnekään vaikka örveltäisin kännissä kuin apassi. Ja jos häviävät, huomaisin sen."

Mutta tatuoinnit ovat mulle muistoja elämäntilanteista. Muistan jokaisen (4 ) tatuoinnin syntyhistorian ja elämänvaiheen. Vähän kuin muistilappuja :rolleyes:

attachment.php

Tässä olis vasuria koristava peitekuva. Ensimmäinen kuva oli hakattu päin helvettiä ja oli arpeutunut aika pahasti. Ainakin itse olen tyytyväinen uuteen kuvaan, tarkkasilmäinen löytää vielä vanhaa kuvasta (lähinnä arpeutuneet koholla olevat kohdat). Oikeassa käsivarressa samaa kokoluokkaa oleva tribaali...

Niin ja syksyllä suunnitelmissa kuvaa selkään jos taloudellinen tilanne sallii... :hyper:
Missä tää on tehty?
Näyttäis osaavan hakkaaja ton varjottamisen?

Kattokaa Paul Boothin tekemiä kuvia, ei tule tällä planeetalla vastaan hienompia.

Harmi että sivut on nyt kupeena mutta tässä esimerkki
t-338002996.jpg

Tossa ite äijä.
booth.jpg

attachment.php

Missä tää on tehty?
Näyttäis osaavan hakkaaja ton varjottamisen?

Tekijä on Hexa ja kuva on hakattu Halo tattoossa tampereella. Todella tyytyväinen olen kuviin joita Hexa on tehnyt ja syksyllä meen ottamaan lisää. :hyper:

www.hexa666.com löytyy lisää kaverin tekemiä kuvia, myös mun oikeassa olkapäässä oleva tribaali.

En tiedä onko asiaa jo jauhettu tässä ketjussa, mutta onko suomessa nimitekijöitä, sellasta kermaa, mitä löytyy ulkomailta? Mikäli löytyy, niin onko hinnat korkeampia jo nimen takia?

Löytyykö Tampereelta jotain ykköspaikkaa missä hakkauttaa kuvia? Kuullut huhua, että joku neito olisi ompelijan kokemuksella pyörittänyt studiota, ja tulos ollut arvatenkin päin vittua.

En tiedä onko asiaa jo jauhettu tässä ketjussa, mutta onko suomessa nimitekijöitä, sellasta kermaa, mitä löytyy ulkomailta? Mikäli löytyy, niin onko hinnat korkeampia jo nimen takia?

Löytyykö Tampereelta jotain ykköspaikkaa missä hakkauttaa kuvia? Kuullut huhua, että joku neito olisi ompelijan kokemuksella pyörittänyt studiota, ja tulos ollut arvatenkin päin vittua.

Jep, kyseinen neito teki mulle tuon kuvan joka laitettiin peittoon... Silloin 'ompelimo' toimi hämeenpuistossa, mutta on kuulemma vaihtanut nyt paikkaa.

Haloa voin suositella omien kokemuksien perusteella.

Jep, kyseinen neito teki mulle tuon kuvan joka laitettiin peittoon... Silloin 'ompelimo' toimi hämeenpuistossa, mutta on kuulemma vaihtanut nyt paikkaa.

Haloa voin suositella omien kokemuksien perusteella.

Oliko tatska kunnolla epäonnistunut? Kuvan perusteella ei ole sellainen mitä odotin tytöltä? Luulin, että "liikkuvassaautossakännissä" tehtyä jälkeä tekee.
Ei tuo nyt näin äkkiseltään mitenkään hirveä ole.

Tattis ehdotuksesta, pitää käydä katsastaan paikka.

Itse olen suunnitellut jo pidemmän aikaa jotain tekstiä forkkuun tai ranteeseen. Mielessä on ollut Brothers in armsin lyriikoita ja jotain loistavia leffarepliikkejä, kuten "Get busy living or get busy dying". Mielessä on ollut myös Jason Beckerin "We live thinking we will never die. We die thinking we had never lived." No joka tapauksessa, osaatteko suositella jotain hienoja kirjoitustyylejä/fontteja joiden pohjalta noita voisi ruveta suunnittelemaan?

Oliko tatska kunnolla epäonnistunut? Kuvan perusteella ei ole sellainen mitä odotin tytöltä? Luulin, että "liikkuvassaautossakännissä" tehtyä jälkeä tekee.
Ei tuo nyt näin äkkiseltään mitenkään hirveä ole.

Tattis ehdotuksesta, pitää käydä katsastaan paikka.

Jos ajattelee tuota peitettyä kuvaa niin, esim. siinähän pitäis olla varjostukset tribaalin ympärillä. Varjostukset olivat yhtä tummat/mustat mitä varsinainen tribaali. Mutta eniten häiritse se, että tatuointi arpeutui pahasti, joka kuulemma johtuu siitä että kyseinen täti hakkaa kuvan liian syvälle... Livenä kuvasta huomasi heti, että se on tehty huonosti. Onneksi uudella kuvalla (paljon paremmalla) se saatiin piiloon ja arpikin laski kohtuu hyvin.

Omat käsissä olevat kuvat peittyvät vielä t-paidan alle, mutta kun tarkoitus on suurentaa toista kuvaa niin sitten ei enää piiloudu. Tarkoitus ottaa forkkuun vielä joskus kuva ja sen tietää, että töissä ei kyllä tule mitään sanomista.

Jos ajattelee tuota peitettyä kuvaa niin, esim. siinähän pitäis olla varjostukset tribaalin ympärillä. Varjostukset olivat yhtä tummat/mustat mitä varsinainen tribaali. Mutta eniten häiritse se, että tatuointi arpeutui pahasti, joka kuulemma johtuu siitä että kyseinen täti hakkaa kuvan liian syvälle... Livenä kuvasta huomasi heti, että se on tehty huonosti. Onneksi uudella kuvalla (paljon paremmalla) se saatiin piiloon ja arpikin laski kohtuu hyvin.

Jep. Peitekuva on kyllä siistin näköinen.

Itse olen suunnitellut jo pidemmän aikaa jotain tekstiä forkkuun tai ranteeseen. Mielessä on ollut Brothers in armsin lyriikoita ja jotain loistavia leffarepliikkejä, kuten "Get busy living or get busy dying". Mielessä on ollut myös Jason Beckerin "We live thinking we will never die. We die thinking we had never lived." No joka tapauksessa, osaatteko suositella jotain hienoja kirjoitustyylejä/fontteja joiden pohjalta noita voisi ruveta suunnittelemaan?

Itellä on ihossa linotypen fontteja. :D *klik*

Noi saa tehtyä kuviksi+tallentaa+tulostaa tuossa. (Create sample, klikkaa kuvaa (tekstiä) oikealla -> tallenna kuva nimellä. Jos ei onnistu, niin paa privaa niin selitän tarkemmin.)

Tossa ihossa toi "Familia" on n. 3,5cm, kuva on aavistuksen epätarkka, ihan livenä toi on tarkempi kuin tuossa. Lisäks kun tuo osa on tuolla ojentajan takaosassa niin kuvausasennosta johtuen iho venyi vinoon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom