Tatskat

Onko sellainen tatuointi mahdollinen kuin tuossa aikasemmin päälle vedetty että näytti kaksulotteiselta. Itsellä olis tarkotus ottaa sellanen kettinki tuohon olkavarteen ja sitten jos myöhemmin laittas toisen kerroksen niin tulis sellainen kaksulotteisen näköinen paljon tyylikkäämpi? Toivottavasti saitte tekstistä selvää :D

Ei tuosta nyt ota erkkikään selvää tuosta sepustuksestasi. Miksi laittaa jotain myöhemmin, kerralla tuollaiset kikkailut pitää tehdä.

Onhan noita kuvia niin paljon kun on tekijöitäkin. Jollain suomalaissaitilla olen nähnyt kuvan hämähäkistä jolle on tehty varjo siten, että se näytää istuvan kädellä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei tOnhan noita kuvia niin paljon kun on tekijöitäkin. Jollain suomalaissaitilla olen nähnyt kuvan hämähäkistä jolle on tehty varjo siten, että se näytää istuvan kädellä.

Ainakin ducks tattoon sivuilta löytyy. Tyylikkään näköisiä karvajalkoja. Kovat suunnitelmat ja himotukset jatkaa selän kuvaa ja tehdä toinen olkapää, mutta pakko melkein odottaa syksyyn. Kesää vasten oikein ilkeä.

BTW, mitäs tatuoinnit teille merkitsee? :jahas:

Lyhyesti: mulle se on vaan keino näyttää enemmän iteltäni.

Päädyin samaan tulokseen.

Dymond sanoi:
Sen takia jotain "merkitystä" noilla raapustuksilla "pitää olla". Huom. että puhun vaan itestäni, kuten joskus aiemmin tähän ketjuun kirjottelin pelkästään koristautumistarkoituksessa neulotut on yhtä lailla ok, mutta silti vierastan "pakkosaadatatuointiettäolisincool"-meininkiä.

Tästä olen myös samaa mieltä; mulle on ihan yksi lysti millaisia muut ottavat, joskin olen myös tätä mieltä:
Dymond sanoi:
Itse asiassa olen myös sitä mieltä, että 95% tatuoinneista on rumia. edit: ruma on väärä sana, sanotaan vaikka "ei-hienoja".
, mutta en voisi itse ottaa mitään merkityksetöntä, kaunista kuvaa. Omat kuvat ovat voimakkaasti elämänkatsomuksellisia, ja myös sellaisia joista se merkitys näkyy selvästi (ts. ei mitään "tämä hevonen symboloi vapautta" -kuvia). Vähän hankala selittää.

Siis, mulle ei ole väliä sillä, miksi haluan tatuointeja, vaan sillä, millaisia tatuointeja haluan. Sen vaan tuntee, että kehosta puuttuu jotain, ja se jokin pitää itse lisätä.

Mun systerin tyttö on tatskaaja Turussa. Lähtökohdiltaan Artesaani mutta kutsumus vei mennessään. Mä oon tässä kohta pari vuotta ollut laittamassa tatskoja habojen ympäri(tai vain yhden) mutta joku tökkii, noh kaipa mä joku päivä ne sitten otan ja ajan Inkan luo.

Perhana kun ei netistä löydy mistään sellaista kettinkiä hauberin ympärille. Sellainen olis kyllä aika asiallinen. Tuskin tatuoiatkaan osaa vetää vapaalta kädeltä sellasta.

Muista, että tatuointitaiteilijat ovat taiteilijoita, ja voivat toteuttaa mitä ihmeellisimpiä asioita ihosi alle... netti ei kerro kaikkea. Mene kunnon tekijälle ja esitä asiasi ja vaikka pieni hahmotelma paperilla, niin kaveri voi kertoa saman tien onnistuuko kuvatus, ja taalereita tiskiin lyömällä (käsiraha työstä) piirtää sen valmiiksi jolloin voit teettää vielä muutoksia halutessasi.

Nyt on ruvennu se "oma" tatska vähän hahmottua päässä. Eli ajatuksena ois oman käden jälki pienoiskoossa tohon rinnan päälle. Tyyliin semmonen mikä jää kun käden kastaa musteeseen ja länttäseen johonkin. Nyt oiski pari kyssäri. Eli kuinka tunnistettavan tommosesta tulee? Eli voiko sen jäljen tunnistaa omakseen? Mitens luomet, ku tossa yhessä mahdollisessa kohdassa saattaa tulla luomi tielle. Poistaakko luomi vai voiko vetää päälle? Olisin kiitollinen jos joku osais vastailla, ni sais haaveiltua eteenpäin.

Nyt on ruvennu se "oma" tatska vähän hahmottua päässä. Eli ajatuksena ois oman käden jälki pienoiskoossa tohon rinnan päälle. Tyyliin semmonen mikä jää kun käden kastaa musteeseen ja länttäseen johonkin. Nyt oiski pari kyssäri. Eli kuinka tunnistettavan tommosesta tulee? Eli voiko sen jäljen tunnistaa omakseen?
No kasta kätesi musteeseen ja länttää paperille.. siitähän sen suoraan voi sitte kopiokoneella pienentää oikeen kokoseksi. En mä kyl omaa kättäni tunnistais tommosesta jäljestä vaan.. mut siis kyllä sen mustejäljen saa aika 1:1:een kopioituu
Mitens luomet, ku tossa yhessä mahdollisessa kohdassa saattaa tulla luomi tielle. Poistaakko luomi vai voiko vetää päälle? Olisin kiitollinen jos joku osais vastailla, ni sais haaveiltua eteenpäin.
Riippuu vähän luomesta ja tatuoijasta.. Oikeasti tutkittua tietoa tatuoinneista ja luomista ei juuri taida olla, mut yleensä pidetään turvallisena, että vähäkään isompia tai kohollaan olevia luomia ei tatuoitais. Näytä tatuoijallesi, hän osaa oman näkemyksensä kertoa. Kyllä luultavasti tossa sun tatuoinnissasi ois niin paljo tyhjiä kohtia välissä, että sen saa aseteltua niin, ettei luomea tarvi värittää.

Itse kävisin ensin näyttämässätatuoijalle sitä luomea, koska luultavasti siitä ei mitään haittaa ole. Muutenki ensin pitäis päästä luomen leikkaukseen ja maksaa siitä ja sitte parantaa se ja kuitenki jää arpi, joka on luultavasti isompi ku itse luomi ja sitte se arpi taas vaikuttaa siihen tatuointiin tavalla tai toisella.. Tai ei jää isoa arpea, jos käy plastiikkakirurgilla, mutta hintakin taas lienee aikamoinen...

Eli kuinka tunnistettavan tommosesta tulee? Eli voiko sen jäljen tunnistaa omakseen?

Tuskinpa sitä omaksi tunnistaa kuitenkaan. Ellei sulla ole kovin erikoinen käsi; 8 sormea tms .. :D

Poistaakko luomi vai voiko vetää päälle?

Ihan pienien luomien yli voi värjätä ihan huoletta. Tatskaaja kyllä tietää. Siihen ei välttis se väri kovin hyvin tartu.

Tuli tällänen pikanen kysymys mieleen, eli kannattaako ens (heinä-) kuussa ottaa tatuointia?

Olen kuullu joltain kaverin kaverilta, ettei kesäsin kannattais paljon tatuointeja ottaa. Pitääkö toi siis paikkansa?

Sori jos tää on jo kysytty

kaakamo: Lähinnä tuossa on se, että pitäisi mielellään hikoilua välttää, koska voi värit haalistua. Ja se ei näillä ilmoilla ainakaan ole kovin helppoa... Tämä siis ihan suoraan yleisistä tatuoinnin hoito-ohjeista.

Duck's tattoon sivuilta esim. Varoituksia:
Vältä saunaa, aurinkoa ja solariumia. Mikäli joudut oleskelemaan auringossa, niin suojaa tatuointi todella korkealla suojakertoimella.

Älä loju ammeessa, uima-altaassa tai järvissä. Suihkussa voit käydä niin usein kuin haluat.

Pidä huoli, ettei tatuointiin pääse likaa, pölyä, öljyä tai rasvaa.

Tuskinpa sitä omaksi tunnistaa kuitenkaan. Ellei sulla ole kovin erikoinen käsi; 8 sormea tms .. :D

Niin ei varmaan. Mut kelasin vaan jos noita isoimpia uurteita sais silleen jotenki tyylikkäästi näkyy. Täytyy suunnitella ja katella.

Olen kuullu joltain kaverin kaverilta, ettei kesäsin kannattais paljon tatuointeja ottaa. Pitääkö toi siis paikkansa?

Ihan hyvin voi ottaa. Kunhan pitää puhtaana ja rasvattuna. Ja suojassa suoralta auringon paisteelta sen pari viikkoa. Ite otin just perjantaina eikä se menoa haittaa. Jos käyn hihattomassa esim. lenkillä niin aurinkorasvaa vaan kuvan suojaksi.

Niin ei varmaan. Mut kelasin vaan jos noita isoimpia uurteita sais silleen jotenki tyylikkäästi näkyy. Täytyy suunnitella ja katella.
Onnistuu kyllä...on sitä pikkutarkempiakin kuvia nähty :P

Kuten edellä jo todettiinkin, niin onnistuu ihan varmasti. Itselläkin selässä kasvot ovat uskomattoman pikkutarkkoja aina huulten uurteita myöten. Tosin joillakin ihoilla kuvat hieman leviävät. Itsellä ei edes 10 vuotta sitten tehty kuva ole levinnyt, vaan rajat ovat vielä tarkat.

Tänään kävin ottamas ensimmäisen. Teksti toiseen rintaan. Kipijää vei alkuun tavallisen maukkaasti.

Onneksi olkoon ja tervetuloa joukkoon. Koskaan elämäsi ei tule olemaan entisensä, pienen aikaa kun katselet hakkauksen jälkeä, niin alat miettimään seuraavaa. Sori OT, mutta näin se homma etenee.
Oisko 4. tai 5. kerta, mitä nyt suunnittelen ja en todellakaan näytä siltä, vaan pikkuhiljaa....
Oikeastaan jo sitä seuraavaakin kelaan, mutta vaimolle ei saa kertoa...
Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa.

-r3-

The Learning Channelin Miami Ink sarja o ollu iha mielenkiintoinen "dokumentti" tatskapuodista ja jutuista. Muutama kausi on tullu ulos. Torrentteina varmasti löytyy, Ruotsissa tais joku kanava sitä lähettää ja jotku Discovery-kanavat Euroopassa.

Enpä nähny täs thredis siitä mainintaa ja aattelin että sopii :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom