Silloin ku olin vähä "paremmissa" hommissa, mulla pysy paidan hihojen alla kuvat piilossa. Äiti se jaksaa mullekin marmattaa, mutta eipä sitä kuitenkaa kukaa työnantaja ainakaa mitään negatiivista ikinä ole sanonu. Jos pelottaa, ettei kuvien takia saa haluamiansa töitä, ni sitte jättää ne kuvat ottamatta tai laittaa paikkaan, jossa pysyy piilossa.Ultimecia sanoi:Onko jollekin muuten sanottu töissä tatuoinneista jotain? Itse olen osan ajasta asiakaspalvelussa naamatusten, eikä ketään ole kiinnostanut pätkääkään vaikka tatuoinnit näkyvätkin (paitsi mutsi; "mitä ne siellä töissäkin ajattelee, naamassa lävistys, kauheeta" -- äiti, ei ne ajattele mitään).
Ei mitenkää samalla tavalla.. Ainaki Grimellä on noin kolmen vuoden jonot, tuolla Paul Boothilla tais olla samaa luokkaa. Hinnoista en tiedä, mut monesti sitä statusta just noilla jonojen pituuksilla tunnutaan mittaavan.. On Suomessakin kansainvälisesti arvostettuja esim. Lasse Sjöroos, Petri Syrjälä ja Juho Sipilä.. Mut kai ne loppupeleissä on aika harvassa maailmanlaajuisestikin, joilla on yli vuoden jonot ja ympäri maailmaa tullaan ottamaan kuvia..?inflames sanoi:En tiedä onko asiaa jo jauhettu tässä ketjussa, mutta onko suomessa nimitekijöitä, sellasta kermaa, mitä löytyy ulkomailta? Mikäli löytyy, niin onko hinnat korkeampia jo nimen takia?
Hehe.. Hyvähän tuo on tekemään omaa tyyliään, mut onhan niitä muitakin taitavia.. Ootko esim. Brandon Bondin, Nick Baxterin, Boriksen jne.. kuvia nähny? Teknisesti taitavia tekijöitä on maailma pullollaan.. makuasiat on taas erikseen..Kattokaa Paul Boothin tekemiä kuvia, ei tule tällä planeetalla vastaan hienompia.
Davide Andreoli, eipä tätäkään paljo hienompia tule tällä planeetalla vastaan ;)