Tatskat

jee jee, kuukauden päästä toinen olkapää värikkääksi. Onko täällä kuinka paljon porukkaa kellä on värikuvia, esim jotain old school settiä yms? Tuntuu että kaikkilla tuppaa olemaan tribaaleita, tekstejä tai black'n'greytä, ei sillä, kyllä nekin on hienoja, ei vaan mun makuun.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko minulla väärää (vanhaa?) ja etenkin extraextravarovaista tietoa, kun olen ollut uskossa, että kesällä / kesäksi ei uutta tatuointia kannata ottaa. Lähinnä ajatuksella uuden tatuoinin suojaaminen tai mahdollinen haalistuminen...

Ainoan omani otin yli kymmenen vuotta sitten ja silloin tatuointisetä noin puhui. No kaikki ohjeet ja suositukset voineet muuttua noista ajoista.

Lähestyvä kesä enää viimeisenä hillinnyt intoani ottaa uusi kuva...

Onko minulla väärää (vanhaa?) ja etenkin extraextravarovaista tietoa, kun olen ollut uskossa, että kesällä / kesäksi ei uutta tatuointia kannata ottaa. Lähinnä ajatuksella uuden tatuoinin suojaaminen tai mahdollinen haalistuminen...

Ainoan omani otin yli kymmenen vuotta sitten ja silloin tatuointisetä noin puhui. No kaikki ohjeet ja suositukset voineet muuttua noista ajoista.

Lähestyvä kesä enää viimeisenä hillinnyt intoani ottaa uusi kuva...

Kyllä mä ainaki oon ottanu kesän kynnyksellä ja kesälläkin.
Suojaa parin viikon verran sitä auringolta heti ottamisen jälkeen ja rasvailee.
Taas pitäs mennä "hakattavaks" ku sais aikaiseksi tilata se aika..:jahas:

Kesällä saattaa hautoa ja hidastaa paranemista sekä jopa arpeuttaa vähän enemmän kun on kuuma, joku korjatkoon jos olen väärässä. Toisaalta tehdään/otetaan tatuointeja myös maissa jossa on aina kuuma...

Kesällä saattaa hautoa ja hidastaa paranemista sekä jopa arpeuttaa vähän enemmän kun on kuuma, joku korjatkoon jos olen väärässä. Toisaalta tehdään/otetaan tatuointeja myös maissa jossa on aina kuuma...

Juuri tuo paraneminen... sen unohdin edelliseen postiin kirjoittaa.

Ainoa kai tuossa kesässä on se, että on isompi kiusa kuumuudesta ja hikoilusta kun kuvaa pitää suojata. Kun vaan hoitaa "oikein" (=ei myöskään ylihoida) ei ole sen enempää riskejä kuin muinakaan vuodenaikoina. Itse otin nyt ennen kesää tuon kuumuuden takia, kun on toistaiseksi pakko nukkua pitkähihaisessa.

wastedin kysymykseen; itse en tykkää värillisistä kamalasti (joskus harvoin), mutta lehdissä on hirveästi ainakin new school -kamaa nykyjään. Varsinkin tietyntyylisillä ja -ikäsillä naisilla on paljon, samoin sarjakuva- ja naivistisia aiheita. Minkälaista sulle on tulossa?

Oma maku on aika pitkälle B&G -osastoa, ja mielellään "aatteellista", ts. ei "vain" hienoja kuvia.

Ultimecia, :kuvia:?

wasted, itelle ei ainakaan tuntuis omalta mikään värillinen, muttei todellakaan tarkoita sitä, ettei ne joillekin "sovi" -ja hieno kuva voi kyllä tyyliltään/väreiltään ym. olla melkein mitä vaan IMO.

En nyt viitti sanoa mitkä tyylit ei ikinä MUN mielestä näytä hyvältä ettei kellekään tuu paha mieli.

Jos hyvän idean saan, niin itseenkin saattaa värillistä tulla, ellen sitä ennen saa mustattua itseäni liikaa...

jee jee, kuukauden päästä toinen olkapää värikkääksi. Onko täällä kuinka paljon porukkaa kellä on värikuvia, esim jotain old school settiä yms? Tuntuu että kaikkilla tuppaa olemaan tribaaleita, tekstejä tai black'n'greytä, ei sillä, kyllä nekin on hienoja, ei vaan mun makuun.

Melkein kaikki mun kuvat on tuota old schoolia väreissä. Joskus nuorena ajattelin, etten voisi ikinä ottaa värillisiä tatuointeja, mutta sittemmin mielipiteeni on kääntynyt lähes päinvastaiseksi.

^Saattaa lähteä mopo käsistä tossa, varo vaan.... :D

^Saattaa lähteä mopo käsistä tossa, varo vaan....
Joo on se jo lähteny :D Selässä koko selän levynen kuva ja toisessa kädessä sentään hieman pienempi kuva.
Mut en mie sentää ala tikrukuvioo ottaan koko kroppaan...vai pitäskö? :D

Ainoa kai tuossa kesässä on se, että on isompi kiusa kuumuudesta ja hikoilusta kun kuvaa pitää suojata. Kun vaan hoitaa "oikein" (=ei myöskään ylihoida) ei ole sen enempää riskejä kuin muinakaan vuodenaikoina. Itse otin nyt ennen kesää tuon kuumuuden takia, kun on toistaiseksi pakko nukkua pitkähihaisessa.

wastedin kysymykseen; itse en tykkää värillisistä kamalasti (joskus harvoin), mutta lehdissä on hirveästi ainakin new school -kamaa nykyjään. Varsinkin tietyntyylisillä ja -ikäsillä naisilla on paljon, samoin sarjakuva- ja naivistisia aiheita. Minkälaista sulle on tulossa?

Oma maku on aika pitkälle B&G -osastoa, ja mielellään "aatteellista", ts. ei "vain" hienoja kuvia.

Onhan noita värillisiä pari tullu jo ihoon otettua, rinnassa palava sydän ja toisessa olkapäässä old school henkinen luuranko merirosmo, toiseen olkapäähän tulossa semmonen rukoilevat kädet typpinen kuva, muttei kuitenkaan liity mitenkään uskontooni. Värikkäät tatuoinnit naisilla on kyllä:kuola:

Nooh tässäkun lopetan köyhtymisen tulee oikeaan käteen ranteesta olkapäähän tiikeriraidoitus ja olkapään alueella niistä raidoista tulee muodostumaan käsi joka tarraa olkapäästä kiinni.
Vasemman käden pään menoksi olen alkanut suunnittelemaan omaa elämäntarinaani kuvien muodossa. Tietenkin jonkilaista tyyliä/ teemaa seuraten. Silleen että kuvat kertoo suurista tapahtumista elämässä ja tarina jatkuu kuvien myötä pitkin kättä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom