Tatskat

Itselläkin yksi.

Tähän liittyen olen aina hieman ihmetellyt tuota festaritatuointia. Tatuointia ottaessahan korostetaan aina että pitäisi olla selvin päin.

Festareillahan suunnilleen 99 % porukasta on enemmän tai vähemmän kännissä ja kuitenkin siellä laitetaan kuvia ja tehdään lävistyksiä ?

Onko joukossa ketään joka olisi herännyt festariaamuna "ja se kuva oli ilmestýnyt siihen" ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kyllähän ne katsoo ettei nyt hirveessä jurrissa ole. :)
Itse ku kävin kielilävistyksen ottamassa provinssirockissa niin kyllä se tuli selväksi että selvinpäin olin :P

Ja taas uutta

Lisää kuvia Mikelle.

Liitteet

• tattoo2.jpg
    tattoo2.jpg
    35,9 KB · Katsottu: 4 212
onhan noita täppejä tullu laitettua 4 zibalett. hauiksen kohalla kiertää tribali käden ympäri.sen yläpuolella olkapäässä on tribal aurinko.toisessa olkapäässä suomileijona ja ranteessa kinukkimerkki. suunnitteilla joku latinoteksti joko harteisiin tai vasempaan käteen.....niin ja kielessä on tappi.

Multa löytyy suomileijona oikeesta hauiksesta ja vasemmassa ranteessa on semmonen horoskooppipääkallojuttujuttu....

Juu eli meitsillä ei oo vielä mutta kyllä olen suunnitellut oikeen toden teolla että otan viivakoodin niskaan ja jotain muuta kivaa...:)

Originally posted by PF-boi
Juu eli meitsillä ei oo vielä mutta kyllä olen suunnitellut oikeen toden teolla että otan viivakoodin niskaan ja jotain muuta kivaa...:)
Say wat? Viivakoodi niskaan, eikös se ole aika huono veto? Vai onko tällä joku syvempi merkitys? :confused:

Originally posted by meitsi
Say wat? Viivakoodi niskaan, eikös se ole aika huono veto? Vai onko tällä joku syvempi merkitys? :confused:

No en tiedä onko sillä mitään erikoista merkitystä mutta semmonen olis vaan aika kähee (mun mielipide...) Ja siihen alle sitten oma henkilöllisuus tunnus... :cool:

noista viivakoodi tatskoista pistää miettimään vaan se, että pystyykö simmosella pistoolilla lukemaan simmosta? siis ean koodiluku koneella, olis se aikas ikävää jos tästä tatuoinnista tulee koneen näytölle: HK-sininen 1,5 €. :D

Tatuointeihin liittyen tuli mieleen yksi tuttavani joka muutama vuosi sitten piti
ex-tempore tatuointibileet.

Siellä tatuoitsijä ja tatuoitavat vetivät soppaa ja ottivat uusia
kuvia kehoonsa.
Samalla neulalla kaikille tietenkin.

Erilaisista kuolemattomista teoksista mitä kaverilleni tuolloin ilmestyi mainittakoon siittiötä varpaissa
ja tuo edellisen threadin viivakoodi/h.tunnus-klassikko,
mutta sitä hintapistoolia jolla tuon koodin saisi luettua ei taida olla kehittetty. :D

Originally posted by Mike
Kiva ottaa joku viivakoodi ja sitten kun selviää että se on jonkun HK:n sinisen tai Tampaxin koodi niin morjens.

:lol2: :lol1:

Noinkin voi käydä mutta en usko että semmosta pistoolia on mikä pystyy lukemaan tota koodia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom