Tatskat

Originally posted by Topias
Venyykös noi tatuoinnit tai pysyykö hyvinä jos vaikka olisi ottanu tatuoinnin habaan, kun hauiksen ympärys mitta oli 20cm.
Ja sitten vuoden päästä, kun sen on 40cm??
:confused:

Kyllähän se venyy, mutta tasaisesti joka suuntaan eli se tavallaan suurenee ja värit haalistuu... Itselläni yksi tatuointi vasta, ja kuumeisesti oottelen et täytän 18 niin pääsis otteleen kuvia, eikä tarviis kysellä äipältä että käviskö tää tai sit tää tai vaikka tällänen...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by J.Jake
"Nowadays,be original. Don`t have one"

- Ozzy Osborne

Aivan :) Jos haluat olla viilee kavereittes keskellä, ota tribaali olkapäähän (jos olet nainen, perhonen alaselkään). Katu-uskottavuus nousee silmissä kun esittelet hienoa ja omaperäistä tatuointiasi.

:cool:

tatskoi

Se on sääntö eikä poikkeus, että syödessä näläkä kasvaa ... itellä kolome tatskaa ja himottas viel lisää ... mut opiskelijan kukkaro on vähä litsana näin joulun tienoilla :( mutta kyl mä hankin viel sen lohikäärmeen pohkeeseen :evil:

Re: Re: tatksa

Originally posted by Mike
Antton, laita se photsoshoppi laulamaan, sulla on A3 kokoisia noi kuvat, kaikilla ei ole 21 tuumaista.

Hyvin näkyy!

T: 21"

Minulla ei ole tatskoja, mutta olen aina haaveillut seuraavista:

1. Rintaan/kaulaan tatuoitu kraka. Kätevää ja käytännöllistä, hyvästi kravattisolmun teko-ongelmat.

2. Vasempaan ranteeseen tatuoitu halpalaatuinen digitaalikello. Huonona puolena tässä on se että voi erehtyä ajasta jos erehtyy katsomaan humalapäissään siitä aikaa.

3. Helevetin isolla fontilla selkään tatuoitu teksti "ISI".

otin heti samantien kaks,ruusu olkapäähän ja ite piirretty tribaali pepun yläpuolella.sit tietty läväreitä 9 kpl:hmmm:

Eipä ole ja tuskin tulee. Olen tuumannut, että peilin ohi kävellessä kumminkin säikähtäisi, että mikä hiton tahra tossa on..

vois käydä hakkauttamassa kärpäsiä persreijän ympärille..

Ja uutta kuvaa pukkasi joulun ja jeesuksen kunniaksi.
120€ Madmax Tattoo Tampere.

Liitteet

• tatska.jpg
    tatska.jpg
    94,7 KB · Katsottu: 4 534
Kolme on, niskassa, masussa ja oikeassa lavassa. Kuvia ei ole, sori... Lisää haluaisin, mut miten on kuinka pitkään pitäis olla hikoilematta (eli kuinka pitkään pitäis olla treenaamatta)? Onko se vielä se viikko vai onko suositukset muuttuneet?

Originally posted by Mike
No etkö sä salilla ikinä huomannut kun mun päästä törrötti ne sarvet ja paiskoin suhun vauhtia hiilihangolla?

no ihmettelinki sitä palavan lihan käryä.....ja sitä kun en saanu 3kk nukuttua.....

Originally posted by tiinuli
Kolme on, niskassa, masussa ja oikeassa lavassa. Kuvia ei ole, sori... Lisää haluaisin, mut miten on kuinka pitkään pitäis olla hikoilematta (eli kuinka pitkään pitäis olla treenaamatta)? Onko se vielä se viikko vai onko suositukset muuttuneet?

Mä ainakin painelin taas ihan normaalisti salille muutama tunti tikkauksesta. Saunaan nyt ei kannata mennä ihan ekaksi.

Koukkuun jäin minäkin mokomiin,vaan onneksi tuo ammatti hiukka estää...:rolleyes: 3kipalettahan noita on toistaseks,pari riimua ja tribaalikukkahässäkkä,kaikki tuolla selkäpuolella ,ehania :)

Re: Re: Re: tatksa

Originally posted by Antton
Leikataan kun ehditään :D

Kyllä noi ihan hyvin kyllä 17" putkella näkyy, siis mahtuu koko kuva kerralla näyttöön.

Sullon IE mikä tekeen sen ärsyttävän kuvan sovituksen automaattisesti kysymättä lupaa. Netscapessa toi on jalkapallokentän kokoinen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom