Tatskat

Tuleeko kellään mieleen artistia, jonka lempipuuhaa olis tämän tyyliset tatuoinnit?

pine-tree-and-birds-arm-tattoos.jpg
a68f43f7b660ac7a2d3ca91ac25f1ca2.jpg

En ole aivan vastaavaa ottamassa, mutta tyyliltään tuollaista ''terävää'' pikkutarkkaa ns. lyijykynäpiirrosta. Mielellään jostain eteläsuomesta, Turku-Hki-Kotka väliltä.
Itse suunnitellut vähän samanlaista. Osaako joku heittää, että kuinka kauan ylemmän kuvan tekemiseen suunilleen mahtaisi mennä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onkos kellään tietoa, että miten fotorealistiset tatuoinnit kestävät hyvinä? Jossain määrin tapauskohtaista tottakai, mutta olisi kiva saada jonkunlainen mutu tähän ennen kuvan ottamista.

Toihan on vähän tekijästä kiinni ja yksilöllistäkin. Mulla esim niin vaalea iho että vanhinkin leima (n. 8v vanha) pysynyt ihan tuoreen näkösenä ja sharppina. Oon kyllä hoitanutkin ihoa tosi aktiivisesti, että sekin vaikuttaa.

Veikkaisin jonoo 6-12 kk olevan, tietty peruutusaikoja tulee. Itselläni oli alkuun vuoden jono, mutta oon nyt saanut 4 aikaa alle vuodessa. Vielä 2 kertaa Band of Brotherssia, sitten alkaa toinen hiha Kummisedällä, tietty Jp:n tekemänä.

Ja ei ainakaan multa ole tullut varausmaksuja!

On kyllä komeita teoksia. Muutama noita löytyy, ja tovin kun threadia selaili, lisää pitäis saada. Vanhin noista tatuoinneista pitäisi saada peitettyä uuden alle, ja uusin leima jossa ipanan syntymätiedot, saada jotenkin ehkä yhdistettyä siihen tulevaan kuvaan. Jonkinlaista ajatusta setistä on; mv:nä kalloa ja perkelettä, tuo thrash polka-tyylikin kyllä iskee ainakin minuun. Se on alettava rustaamaan mailia jos saisi alkuvuodelle mustetta ihoon, ainakin nyt alkuun half-sleevenä kun jostainhan se on lähdettävä.

22.5. ja 26.6. varattu mullekki tatuointiajat. Edellisestä kerrasta onki jo vierähtänyt reilu pari vuotta.

Räppiä, supersankareita, uhkapelejä ja järketöntä rakkautta rintakehän täydeltä tulossa.

Paluu alkulähteille eli Inkfinite Artille jossa ekan kuvan otin reilu 7v sitten. Kolme kertaa välissä vieraisiin hairahtanut, ei enää ikinä. Peittelyhommia tulossa tulevaisuudessa noillekin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom