Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nice. Millaista kuvaa tuli?Juu tosiaan perjantaina kävin taas alan liikkeessä ja piti ottaa maltillinen kuva vasempaan habaan mutta pois lähdin miltei halfsleeven kanssa :D
On muuten järkyttävän komee leima!
Upeaa jälkeä.. paljonko tuli penkillä istuttua?
Oon vähän samoilla linjoilla, en tiedä sitten nykyään sodassa palvelleista tässä maassa.Ennen tatuoinnit oli merimiesten ja linnakundien juttu ja tietysti esim. legioonalaisten ja jenkki merijalkaväen ym. kovisten homma.Nykyään kaikilla nörteillä ja pelleillä tuntuu olevan niin nää nyt menettää merkityksensä ja ne tatuoinnit ei ei kerro kantajastaan enää.Siinä oon kans samaa mieltä että naisille ei sovi ollenkaan, ainakaan en itse sellaista naista haluaisi.Mielestäni tatuoinnit kuuluvat vain oikeassa sodassa palvelleille miehille. Naisille eivät sovi milloinkaan.
Älytöntä touhua mutta toisaalta omapahan on häpeä ja iho.
Tsemppiä koitokseenHuomenaamulla tulis viiden vuoden jälkeen mustetta ihoon, kyllä tätä on odotettu
Kannattaa ehkä hieman tutkia tuota tatuoinnin historiaa, ihmiset ovat koristaneet kroppaansa jo tuhansia vuosia erilaisin merkityksin. Kuuluisn Ötzi mies, oliko hän linnakundi vai jenkkimerisotilas:D:D. Entä faaraoiden aikainen Egypti, linnakundeja ja pahiksia kaikki...paitsi, että tatuoidut ihmiset olivat jopa naisia. Vanhoissa heimokulttuureissa on tapana tauoida keho ja sitä tehdään edelleen.Oon vähän samoilla linjoilla, en tiedä sitten nykyään sodassa palvelleista tässä maassa.Ennen tatuoinnit oli merimiesten ja linnakundien juttu ja tietysti esim. legioonalaisten ja jenkki merijalkaväen ym. kovisten homma.Nykyään kaikilla nörteillä ja pelleillä tuntuu olevan niin nää nyt menettää merkityksensä ja ne tatuoinnit ei ei kerro kantajastaan enää.Siinä oon kans samaa mieltä että naisille ei sovi ollenkaan, ainakaan en itse sellaista naista haluaisi.
Kellä on noin pitkät jonot? Sjörosin Lasse?Eihän toi ollut kuin reilun tunnin setti niin helpolla meni, ekat 10min teki hiukan tiukkaa mut sit helpotti. Heti tekis mieli lisää mut ei onnistu opiskelijabudjetilla ja sillä artistilla, jolla haluan ne isommat leimat teettää on jonoa lähes kolme vuotta :D