Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juu tosiaan perjantaina kävin taas alan liikkeessä ja piti ottaa maltillinen kuva vasempaan habaan mutta pois lähdin miltei halfsleeven kanssa :D

Kävin tänään Taneli Jarvan penkillä.

IMG_20161006_173604.jpg

Ei helvetti, katoin ekalla kerralla kännykän ruudusta että toi olis selässä toi leima ja ihmettelin että onpas luiset pakarat ja omituisen mallinen selkä :hyper:

Mielestäni tatuoinnit kuuluvat vain oikeassa sodassa palvelleille miehille. Naisille eivät sovi milloinkaan.
Älytöntä touhua mutta toisaalta omapahan on häpeä ja iho.
Oon vähän samoilla linjoilla, en tiedä sitten nykyään sodassa palvelleista tässä maassa.Ennen tatuoinnit oli merimiesten ja linnakundien juttu ja tietysti esim. legioonalaisten ja jenkki merijalkaväen ym. kovisten homma.Nykyään kaikilla nörteillä ja pelleillä tuntuu olevan niin nää nyt menettää merkityksensä ja ne tatuoinnit ei ei kerro kantajastaan enää.Siinä oon kans samaa mieltä että naisille ei sovi ollenkaan, ainakaan en itse sellaista naista haluaisi.

Huomenaamulla tulis viiden vuoden jälkeen mustetta ihoon, kyllä tätä on odotettu :)
Tsemppiä koitokseen :)

Oon vähän samoilla linjoilla, en tiedä sitten nykyään sodassa palvelleista tässä maassa.Ennen tatuoinnit oli merimiesten ja linnakundien juttu ja tietysti esim. legioonalaisten ja jenkki merijalkaväen ym. kovisten homma.Nykyään kaikilla nörteillä ja pelleillä tuntuu olevan niin nää nyt menettää merkityksensä ja ne tatuoinnit ei ei kerro kantajastaan enää.Siinä oon kans samaa mieltä että naisille ei sovi ollenkaan, ainakaan en itse sellaista naista haluaisi.
Kannattaa ehkä hieman tutkia tuota tatuoinnin historiaa, ihmiset ovat koristaneet kroppaansa jo tuhansia vuosia erilaisin merkityksin. Kuuluisn Ötzi mies, oliko hän linnakundi vai jenkkimerisotilas:D:D. Entä faaraoiden aikainen Egypti, linnakundeja ja pahiksia kaikki.:rolleyes:..paitsi, että tatuoidut ihmiset olivat jopa naisia. Vanhoissa heimokulttuureissa on tapana tauoida keho ja sitä tehdään edelleen.
https://en.wikipedia.org/wiki/History_of_tattooing
Se on sun oma valinta minkälaisen naisen haluat, makuja monenlaisia...en minäkään läskiä pienimunaista miestä huoli mutta en huutele sitä koko maailmalle (oho huusin jo:p).

Eihän toi ollut kuin reilun tunnin setti niin helpolla meni, ekat 10min teki hiukan tiukkaa mut sit helpotti. Heti tekis mieli lisää mut ei onnistu opiskelijabudjetilla ja sillä artistilla, jolla haluan ne isommat leimat teettää on jonoa lähes kolme vuotta :D

Eihän toi ollut kuin reilun tunnin setti niin helpolla meni, ekat 10min teki hiukan tiukkaa mut sit helpotti. Heti tekis mieli lisää mut ei onnistu opiskelijabudjetilla ja sillä artistilla, jolla haluan ne isommat leimat teettää on jonoa lähes kolme vuotta :D
Kellä on noin pitkät jonot? Sjörosin Lasse?

Tuleeko kellään mieleen artistia, jonka lempipuuhaa olis tämän tyyliset tatuoinnit?

pine-tree-and-birds-arm-tattoos.jpg
a68f43f7b660ac7a2d3ca91ac25f1ca2.jpg

En ole aivan vastaavaa ottamassa, mutta tyyliltään tuollaista ''terävää'' pikkutarkkaa ns. lyijykynäpiirrosta. Mielellään jostain eteläsuomesta, Turku-Hki-Kotka väliltä.

Kertokaas ymmärtämättömälle, että hirveän monesti jengi puhuu, että tatuoinnissa tulee olla jitain itselle merkitsevää ja syvällistä ("diippii shittii"), mut sit valtaosa tatuoinneista on pääkallo-, ruusu-, fenix-, karppi-, tiikeri-, leijo-, pantteri-, latinan-, heprean- tai itämaiskieliaiheisia yms. tatskoja?

Mulle on ihan sama vaikka piirtäis kirkkoveneen naamaansa, mutta miksi noille tusinakuville aina pitää kehitellä joku syvällinen tarina tyyliin: äiti oli mulle tärkeä mut se kuoli kun olin vauva, siksi otin tän tiikerin persposkeen, kun äidilläkin kuulemma oli perse.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom