Tatskat

Oma huomio tästä uudesta ammattimaisesta ja vanhasta amatööri. Molemmat koski yhtä paljon, mutta uudempi ei saanut "palanut iho" efektiä. Vanhasta sai aikoinaan kuoria ihon pois, kun olisi auringossa polttanut. Uusi, ei mitää. Vanha oli tehty partakoneesta modifioidulla koneella, uusi ihan ammattikoneella.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Löytyisikö palstalta kokemuksia Seinäjoen alueen tatuointipaikoista?

Käteen pitäisi saada kahden jo olemassa olevan nimen listaan kaksi uutta nimeä ja mahdollisesti myös syntymäajat kaikkiin pienellä nimen perään. Aikaisempien nimien tekijä ei enää työskentele paikkakunnalla.
Nimet ovat ihan perus 'kauno'fonttia, eikä niissä muutenkaan ole mitään ihmeellistä, mutta ei siltikään viitsisi mennä ihan minne vain.
Mietinnässä laajentaa tuota lisäämällä nimien ympärille jotain kuvaa, mutta ideoita ei vielä tuohon ole...

No pitihän se käydä hakemassa vähän lisää mustetta itteensä.. Nyt on taas vaan joka paikka rasvassa ja kutittaa niin maan perkeleesti!!

Mulle on nyt ilmaantunut kuukausi sitten toinen kuva (pohkeeseen) ja ensi syyskuun alkuun varattu aika kolmenteen, joka tulee vasempaan habaan. Hinta riippuu haban koosta niin saapa nähdä paljonko ehdin syksyyn menessä bodata.

Varasin muutama viikko takaperin ajan kesäkuulle. :oops: Semmonen vesivärihässäkkä tulossa. Paikka vielä hakusessa. Todennäköisesti lapaan tai suoliluun harjan tienoolle selkään/kylkeen.

Varasin muutama viikko takaperin ajan kesäkuulle. :oops: Semmonen vesivärihässäkkä tulossa. Paikka vielä hakusessa. Todennäköisesti lapaan tai suoliluun harjan tienoolle selkään/kylkeen.

Itselle tehtiin viime kesän alussa uusi kuva olkavarteen. Ei ollut ihan paras ajankohta, mutta kylmä alkukesä pelasti paljon. Ei näyttänyt kovin oudolta vaikka tuli kuljettua pitkähihainen päällä ihmisten ilmoilla :D Kyllä mä kuitenkin tuosta sen verran opin, että luultavasti uusia ei enää kesäaikaan tehdä. Helpompi hoidella, kun ei tarvitse välittää auringosta.

No niin tänään alkoi mun iso jalkaprojekti. Eka sessio takana, ei ollut paha. Karpit tulee molempiin reisiin (näillä henk.koht. meritys) ja ympärille sopivaa settiä. Polvista alaspäin lootusta ja kirsikankukkaa.
Työ on todella kesken, fisun ympäriltä puuttuu tummaa taustaa ja sääressä vasta lootuksen ääriviivat.
IMG_20160330_171540.jpg

Mistä löysit vesivärikuvien tekijän?

^ Ciao! Muutama kuukausi sitten kävin Kokkolassa Laura Koski studiolla. Ilmeisesti omistaja (Laura Koski) osaa vesiväritekniikkaa, mutta itse olin tatuoitavana Sannalla. Sanna oli silloin ainakin vielä harjoittelija. Halvempaa settiä siis, mutta upeaa jälkeä!

Omassa tatuoinnissa ei ole kyllä niin paljoa vesivärityyliä, mutta mitä olen nähnyt muita töitä, jälki on hienoa.

Tatskamessuille tulossa paljon pakkislaisia? Siellä pääsee näkemään irl monen eri tekijän töitä ja vertailemaan työn laatua ja jälkeä. Ite oon ainakin menossa, joka vuos käyny ja aina jotain pientä tarttuu mukaankin :D

Tammikuussa hankin tämmöisen:

842ed12c-ed5b-4daf-b29e-eda89dd0b797_zpsszj8te0i.jpg

Valitettavasti keltainen/oranssi ei jäänyt noin selkeäksi kuin tuossa kuvassa. Plus värit yleensäkin eivät ole noin terävät/kirkkaat. Mutta tykkään ihan helvetisti muuten!

Se olisi jo neljäs kuvaidea kypsymässä: alaselkään jonkinlainen tiikeriaihe peittämään kasvupyrähdyksestä syntyneet venymäraidat :D

Ravi-Lassi ikuisti yhden mun vanhan lyikkisduunin jonkun hapaan. Realismin ystäville Ravi-Lassi on suomessa taatusti TOP3 artisti, suosittelut. Samaan syssyyn suosittelen serkkupoikaani La Muerten Kimmoa, olikos se muistaakseni neotraditionaalinen tyyli miten hän itse määrittelee juttunsa. kovaa shittiä molemmilla!

https://www.facebook.com/lamuerteink
https://www.facebook.com/ravilassitattooartist

bbbtattoo.jpg

Puolikas hanska olis valmiina, loppu on suunnittelun alla :p

Onkos täällä muuten ihmisillä sleevet niinsanotusti yhdellä kuvalla vaiko monesta kuvasta koottuna?

Hirvee tatskahimo! Suomiaiheella jatkuisi selkä, mut mietin vaan et kiskasenko 500 selkään vai lähtiskö sillä viikoks etelään. Hmph.

Mielestäni tatuoinnit kuuluvat vain oikeassa sodassa palvelleille miehille. Naisille eivät sovi milloinkaan.
Älytöntä touhua mutta toisaalta omapahan on häpeä ja iho.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom