Tatskat

Täysin totta. Kuka 80v muutenkaan on komea/kaunis? Eip kukaan. Jos esim. 40 vuotta olet tyytyväinen, että kätesi ovat täynnä leimaa mitkä olet itse halunnut, niin harmittaisko se muka oikeesti sillon kun alkaa sairaudet ja syövät jyllätä vanhana pappana.
Clint Eastwood....

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaikista paskin argumentti on : "Miltä ne näyttää sit ku oot 80?".
Eiköhän 80-vuotiaana (jos joku huonolla tuurilla joutuu niin kauan elämään) ihan minkälainen kuva tahansa ole paremman näköinen kuin se oma maksaläiskien ja ryppyjen koristama iho. Ja muutenkin, heiluuko porukka 80 vuotiaana tuolla ympäriinsä ilman paitaa?

Niin totta ja niin usein tän kuullu! Yleensä kans vastannu etten mä sitä roikkuvaa nahkaani varmasti kenellekään heiluttele julkisesti. Kaikki kuvat mitä mulla on, on myös peitettävissä. Jos en sitte vanhoilla päivillä innostu ottamaan kuvaa naamanahkaan, kun olis varmasti paljon nätimpi :D

tumblr_m0fciiKjoN1qcbo9lo1_500.jpg

mä en oo ikinä kuullu käytettävän argumenttina tota että näyttää rumalta vanhana, onhan se nyt järjetön argumentti joten ihmettelen miten se muka olisi niin yleinen

mä en oo ikinä kuullu käytettävän argumenttina tota että näyttää rumalta vanhana, onhan se nyt järjetön argumentti joten ihmettelen miten se muka olisi niin yleinen

Mä olen kuullut sen tasan kerran, mutta aina kun on keskustelua tatuoinneista joillain palstoilla tai vaikka Iltasanomien kommenteissa, niin toi on aika yleinen itkun aihe.

Mä olen kuullut tuon varmaan 10 kertaa ja lukenut juuri edellämainituista kymmeniä kertoja.
Pankissa joskus kun istuin niin joku mummo katsoi meikän käsiä ja sanoi "Tiesitkö ettei nuo lähde tuosta pois?".
Reaktioni:
index.php

Ei lähde? Ihan oikeasti? Voi vittu, miksei ne kertonu mulle sitä kun nämä tekivät. En edes viitsinyt sanoa että ne kyllä saisi poiskin jos siltä rupeaisi tuntumaan. Kala ei opi ajamaan polkupyörää.

Voisin lähteä veikkailemaan miksi saan suhtellisen usein tuota kuulla, on se että nainen jolla on enemmän tatuointeja kun perhonen nilkassa ja tribaalihäkkyrä alaselässä on suhteellisen uusi juttu vielä tänä päivänä. Harvempi kai uskaltaa sanoa päin naamaa sen oikean mielipiteen sieltä taustalta, "on muuten kamala näköistä" tai jotain sinne päin.. Niin tuo miltä näyttää vanhana-kommentti tulee päälimmäisenä monelta sanottua. Olen vielä muuten suhteellisen kiltin näköinen, ei lävistyksiä tai räikeitä hiustyylejä ja perushillityt vaatteet, niin ihmisiä luultavasti hämmentää kuvien laajempi peittävyys.
Ja kyllähän tällä hetkellä vanhoja miehiä joilla on tatuointeja löytyy huomattavasti enemmän kuin vanhoja tatuoituja akkoja, joten harvempi kai osaa kuvitella miltä se iho näyttää sitten ikääntyneellä leidillä :)

Tossa justiin edellisen tatskasession aikana juteltiin tästä aiheesta. Se on ihme homma, että jonkun toisen ihmisen tatuoinnit on niinkin kova paikka semmosille tyypeille joilla ei itellä niitä ole. Lisäks nää ihmiset ajattelee että niitä kuvia voi ihan vapaasti kritisoida sanomalla että "onpa ruma" tai "miks otit tommosen" tai toi klassinen "mieti miltä toi näyttää 40v päästä". Harvemmin mäkään sanon kenellekään että "onpa sulla ruma tukka" tai "miks oot ton näkönen" tai että "onko toi sun nenä vai syöpä?" Kuitenki noi kuvat on ainakin mulla suhteellisen henkilökohtasia ja siellä on taustalla joku ajatus jonka takia haluaa käyttää siihen tuhansia euroja rahaa ja kärsiä tuntikausia siinä penkissä. Tässä hommassa on joku semmonen taika jota ei voi ymmärtää ennenkun itellä on tatuointeja, niin juustoselta kun toi kuulostaakin.

edit: Taidankin jatkossa vastata näille tyypeille vaan suoraan että en aio keskustella tästä aiheesta sun kanssa, kun et tiedä mistä puhut.

Bisneselämässä tatuoinnit vasta tabu ovatkin. Aika paljon tulee katseita, kun ilman pikkutakkia vetää toimistolla ja lähes koko selän kokoinen kuva näkyy valkoisesta paidasta tietysti läpi. Mikä on sinänsä jännä koska aika monella, varsinkin daamilla on pieniä kuvia nilkoissa, käsissä yms. Asiakkaiden läsnä ollessa tietysti kuvat piilossa pikkutakin alla, mutta muut tukehtukoon puuroonsa jos niikseen tulee.

Liikaa ideoita päässä. Jotain tarttis päästä toteuttaa ja äkkiä. Half-sleeve ja reiden sivu kuumottais eniten, mutta nyt ei vaan uskalla lähtee tuhoamaan säästötilin saldoa. No, ehtiipä ideat jalostua. ...tai sit niitä vaan ehtii tulla lisää.
:evil:

Liikaa ideoita päässä. Jotain tarttis päästä toteuttaa ja äkkiä. Half-sleeve ja reiden sivu kuumottais eniten, mutta nyt ei vaan uskalla lähtee tuhoamaan säästötilin saldoa. No, ehtiipä ideat jalostua. ...tai sit niitä vaan ehtii tulla lisää.
:evil:

Onneks tossa half-sleeven tekemisessäki menee niin pitkään, että siinä kerkee monta tilinauhaa tulemaan välissä ;) Näin mä ainaki perustelin asian itelleni..

Voisin lähteä veikkailemaan miksi saan suhtellisen usein tuota kuulla, on se että nainen jolla on enemmän tatuointeja kun perhonen nilkassa ja tribaalihäkkyrä alaselässä on suhteellisen uusi juttu vielä tänä päivänä. Harvempi kai uskaltaa sanoa päin naamaa sen oikean mielipiteen sieltä taustalta, "on muuten kamala näköistä" tai jotain sinne päin.. Niin tuo miltä näyttää vanhana-kommentti tulee päälimmäisenä monelta sanottua. Olen vielä muuten suhteellisen kiltin näköinen, ei lävistyksiä tai räikeitä hiustyylejä ja perushillityt vaatteet, niin ihmisiä luultavasti hämmentää kuvien laajempi peittävyys.
Ja kyllähän tällä hetkellä vanhoja miehiä joilla on tatuointeja löytyy huomattavasti enemmän kuin vanhoja tatuoituja akkoja, joten harvempi kai osaa kuvitella miltä se iho näyttää sitten ikääntyneellä leidillä :)

Kuvia?

tumblr_mgv6vdHL441rto3aao1_500.jpg

Onko tatuoitu mies seksikäs?
Onko tatuoitu mies seksikäs? Naiset kertovat totuuden - Seksi ja parisuhde - Ilta-Sanomat

Kommenteista poimuttua "Nykyaikana tatuoinnit myös lisäävät katu-uskottavuutta ja kielivät varakkuudesta, sillä kalliin hintansa vuoksi niihin saa upotettua pienen omaisuuden."

Mitä mieltä jengi on tuosta "kielivät varakkuudesta"? Mulle tulee kyllä pikemminkin mieleen päinvastainen ajatus. Vähän niin kuin tulee myös amistuunattujen autojen kanssa. Niihinkin lasikuituräpellyksiikin saa upotettua useita tonneja mutta ei niistä kyllä mikään varakkuus huoku.

^ Tosta varakkuudesta nyt niin tiedä.. Tosin joo jos esim. Kädet ovat kokonaan leimassa niin, kyllähän sen nyt arvaa tyhmempikin että ne on jonkun verran maksanu. Noista mielipiteistä en mene sanomaan mitään. Kukin tyylillään.

Ei se, että tatuointeja on paljon tarkoita sitä, että rahaa olisi paljon. Itellä se on aina suunnilleen syömätön kuukausi kun käy ottamassa leimaa :D Eli entistä köyhempi kun päättää lisätä mustetta. Hiljaa mielessäni en tavallaan haluaisi edes ajatella miten paljon menee rahaa tuohon joulukuun projektiin.

Onko kellään ollut työnhaussa tatuoinnit esim käsivarsissa ongelma?
Onko haastattelijasta huomannut samantien että ehei, sä et saa paikkaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom