Tatskat

Noniin, sleeveprokkis saatettu päätökseen. Kuvia seuraa sitten kun saan ne mailiin. Kolmena kertana tehtiin, n. 6-7 tuntia kerrallaan.
Onneks kerkesin viettää kesälomat ennen ekaa aikaan niin sai hoidettua mökkeilyt yms ennen. Vielä kun paranee kunnolla niin pääsee jopa saunaan pitkän breikin jälkeen!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oon laittanu haastattelun ajaks peittoon ja näyttäny kiltiltä nuorelta naiselta. Ala on sen verran vanhoillinen, ettei viittiny vetää paljaana.
Viimesimpään duuniin kun hain, niin koeajan jälkeen pomo näki ensimmisen kerran mut topissa, ja sillä meinas silmät pudota päästä :D
En virallisesti peitellyt kuvia, mut ensimmäiset kesähelteet sattu sopivasti 4kk päähän.

Kyllä melkeen tuo +6h oli sitä hakkaamista. Taukoja tietty pidettiin 30-45min välein. Ajelin Lappeenrannasta Tampereelle asti joten vedettiin sen takia pidempiä sessioita kerralla. Itellä ei tuo nahka vuoda juuri ollenkaan ja tuntu ottavan väriä vastaan aika hyvin.

Hieno paikka toi Putka kyllä. Hyvää musaa koko ajan, sähköröökiä sai vetää sisällä (helpotti tuon neulan kestämistä aika hyvin :) ) ja lopuksi otettiin pari matsia pöytäfutista, jossa otin kyllä aika lahjakkaasti turpaan.

Niin tulee, jopa arkipäiväisyyteen asti. Tää täti on varmaan ollu varsinainen kummastuksen aihe aikanaan ja mielestäni pirun rohkea.
My hero :haart:

Pari vuotta :)
Ja mä en kuulu siihen kastiin joka tuo sitä varakkuuttaan ilmi kuvin, vaan kyllä ne pennoset pitää ensin säästellä :D

Onko kellään ollut työnhaussa tatuoinnit esim käsivarsissa ongelma?
Onko haastattelijasta huomannut samantien että ehei, sä et saa paikkaa.

Stockmannilla varmasti haastattalussa näkivät korvan takana olevan tatuointini. Olisivat mut palkanneet siitä huolimatta vakkariksi, vaikka siellä ollaan olevinaan niin tarkkoja kuvista ja lävistyksistä. Ei haitannut kielinappikaan!

Ei ole yhdessäkään haastattelussa haitannut. En ole kyllä yrittänytkään peittää niitä mitenkään.

Se varmaan vaikuttaa kanssa, että minkä alan töihin on hakemassa. Minkälaisiin hommiin oot hakenut?

Oon laittanu haastattelun ajaks peittoon ja näyttäny kiltiltä nuorelta naiselta. Ala on sen verran vanhoillinen, ettei viittiny vetää paljaana.
Viimesimpään duuniin kun hain, niin koeajan jälkeen pomo näki ensimmisen kerran mut topissa, ja sillä meinas silmät pudota päästä :D
En virallisesti peitellyt kuvia, mut ensimmäiset kesähelteet sattu sopivasti 4kk päähän.

No onko vaikuttanut ihmisten asennoitumiseen töissä sen jälkeen, kun on selvinnyt, että oletkin tatuoitu rötösleidi?

Vaikka noiden työhommeleiden ei pitäisi vaikuttaa tatuointien ottamiseen, niin kyllä sitä tulee mietittyä. Monilla ihmisillä on kuitenkin edelleen aika vanhoillisia asenteita tatuointeja kohtaan. Ite ajattelin ottaa nyt ensin puolikkaan hihan ja miettiä hetken otanko lisäosan siihen myöhemmin vai en. Osaksi syynä varmaan se, että en tiedä mitä reaktioita se aiheuttaa töissä. Vähän hölmöä, mutta niin sitä vaan tulee mietittyä. Noh, varmaan otan sen full sleeven joka tapauksessa, jos oikeasti siltä tuntuu.

No onko vaikuttanut ihmisten asennoitumiseen töissä sen jälkeen, kun on selvinnyt, että oletkin tatuoitu rötösleidi?

Luulen ettei mun kuvat ole sitten enää vaikuttanu myöhemmässä vaiheessa, mut saattoivat huomata että olen muuten vain pimee.
Mun vastaava sanoi et mun pitäis miettiä ulosantiani, kun saatan olla ihmisistä pelottava. :fuckyeah:

Suomessa leimat ei oo enää mikään iso juttu, mutta monessa muussa maassa ne on vielä tabuja. Enemmän vaikuttaa se millasia kuvia ja missä ne on. Kaula ja kämmenselän kuvat herättää vieläkin ihmisissä jonkun sortin ennakkoluuloja. Ite pukeutuisin duunihaastatteluun tilanteen mukaan. Jos haet lakifirmaan niin sulla on jokatapauksessa puku päällä ja sleevit ei näy. Jos taas omaa leimoja jotka näkyy puvunkin alta eli kämmenet ja kaula sekä kasvot niin varmasti se vaikuttaa. Naisen voisin kuvitella saavan jonkun pienen kirjaimen tai nuottiavaimen niskassa tai korvan takana vielä anteeksi.

Töissä ei tarvitse olla muutenkaan alasti. Mulla on molemmat olkavarret ja toinen jalka lähes kokonaan tatuoitu sekä 10 x 10 cm kuva toisessa kyynärvarressa, eikä ole ollut mitään ongelmaa pitää nämä tarvittaessa työvaatteissa piilossa, edes kesällä. Joinain päivinä saattaa osa näkyä, ei ole ollut sekään ongelma. Mun mielestä joku spagettiolkaintoppi tai kusirajahame ei kuulu useimpiin työpaikkoihin oli kuvia tai ei

:kalkkis:

Töissä ei tarvitse olla muutenkaan alasti. Mulla on molemmat olkavarret ja toinen jalka lähes kokonaan tatuoitu sekä 10 x 10 cm kuva toisessa kyynärvarressa, eikä ole ollut mitään ongelmaa pitää nämä tarvittaessa työvaatteissa piilossa, edes kesällä. Joinain päivinä saattaa osa näkyä, ei ole ollut sekään ongelma. Mun mielestä joku spagettiolkaintoppi tai kusirajahame ei kuulu useimpiin työpaikkoihin oli kuvia tai ei

:kalkkis:

Samaa mieltä. Olin taannoin työharjoittelussa lakifirmassa ja vaikka lämpötilat huitelivat kolmissakymmenissä ulkona, ei olisi tullut mieleenkään hillua hihattomassa koska mulla on olkavarressa tatuointi. Käytin kiltisti ohutta neuletakkia, pitkahihaista kauluspaitaa, 3/4 hihoja jne. Toisinaan kaduttaa juurikin töiden takia että tuli hankittua isoin kuva noin näkyvään paikkaan, mutta turha siitä on tässä vaiheessa kitistä. On mulla myös pieni lintu ranteessa, mutta siitä on jäljellä enää puolet palovamman takia joten en oikein jaksa peittää sitä eikä se ole haitannut ketään, harva edes huomaa. Haastatteluissa aina pitkähihainen varmuuden vuoksi.

Pidin kuvat piilossa myös työkavereiden seurassa koska halusin välittää mahdollisimman asiallisen kuvan ja tiesin että työkavereiden mielipidettä tullaan kysymään. Ei mulla ole tarvetta tunkea tatuointejani toisten naamaan vaan todistaakseni miten cool olen tai miten mua ei kiinnosta muiden mielipide... Asiat tärkeysjärjestykseen.

Ite pankissa hommissa, mutta ei vielä oo ainakaan tullu noottia, tosin en oo ulkoisten asiakkaiden kanssa tekemisissä. Lauantaina vähän lisää väriä taas niin näkyy vähän paremmin, half-sleeve edistyy kivasti :) Toivottavasti seuraava aika ei mee hirveen pitkälle, ei millää aina jaksais odottaa seuraavaa sessiota..

Samaa mieltä. Olin taannoin työharjoittelussa lakifirmassa ja vaikka lämpötilat huitelivat kolmissakymmenissä ulkona, ei olisi tullut mieleenkään hillua hihattomassa koska mulla on olkavarressa tatuointi. Käytin kiltisti ohutta neuletakkia, pitkahihaista kauluspaitaa, 3/4 hihoja jne. Toisinaan kaduttaa juurikin töiden takia että tuli hankittua isoin kuva noin näkyvään paikkaan, mutta turha siitä on tässä vaiheessa kitistä. On mulla myös pieni lintu ranteessa, mutta siitä on jäljellä enää puolet palovamman takia joten en oikein jaksa peittää sitä eikä se ole haitannut ketään, harva edes huomaa. Haastatteluissa aina pitkähihainen varmuuden vuoksi.

Pidin kuvat piilossa myös työkavereiden seurassa koska halusin välittää mahdollisimman asiallisen kuvan ja tiesin että työkavereiden mielipidettä tullaan kysymään. Ei mulla ole tarvetta tunkea tatuointejani toisten naamaan vaan todistaakseni miten cool olen tai miten mua ei kiinnosta muiden mielipide... Asiat tärkeysjärjestykseen.
Mulla ne asiat on siinä tärkeysjärjestyksessä, että jos työpaikalla ei kestetä minun näkyviä tatuointeja niin ei se varmasti ole minun työpaikkani :)

Toisilla ne tärkeysjärjestykset menee toisella tavalla :piis:

Vähän samaa mieltä, ei ne tatuoinnit tai ulkonäkö vaikuta siihen työsuoritukseen vitunkaan vertaa. Muutenkin aika perseestä että jos työpaikalta joku ahdasmielinen mulkero yrittää päättää että miten muiden pitäis elää omaa elämäänsä.

Oma postaukseni koski lähinnä sitä, että liian vähissä vaatteissa ei tartte olla vaikka kuvia ei olisikaan. En koe sitä tatuointien piilotteluksi, että olen töissä työvaatteissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom