Tatskat

Alle 18 vee pitäisi ehdottomasti olla kielletty tatuointi!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yleensä tulee joku vitun tyhmä tribaali, suomen leijona tai muu.

18 vee on teini mikä ei tiedä 5v. elämän päähän miten se vaikuttaa kaikkeen tai tykkääkö siitä silloin.

Oikeestaan ikäraja voisi nostaa.

itse en kadu mitään, kun ainoastaan omien lasten nimet on tatuoitu.

Suunnitelmissa paljon muuta mutta aika ei nyt riitä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Alle 18 vee pitäisi ehdottomasti olla kielletty tatuointi!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yleensä tulee joku vitun tyhmä tribaali, suomen leijona tai muu.

18 vee on teini mikä ei tiedä 5v. elämän päähän miten se vaikuttaa kaikkeen tai tykkääkö siitä silloin.

Oikeestaan ikäraja voisi nostaa.

itse en kadu mitään, kun ainoastaan omien lasten nimet on tatuoitu.

Suunnitelmissa paljon muuta mutta aika ei nyt riitä.

Kuka sitten tietää :D kyllä ne mielipiteet muuttuu ihan muunkin ikäisillä samallatavalla, ihmisestä riippuen toki. Joillakin ne muuttuu vähän useammin kuin toisilla.

No mielipiteensä kullakin, mutta itseni mielestä turhaa lähtee sinänsä nostelee tatuoinnin ikärajoja, miks pitäis? 18-vuotias on kuitenkin jo täysi-ikäinen.

Paljon pahempiakin asioita pystyy tekemään täysi-ikäisenä. Kuten polttamaan tupakkaa tai vetämään viinaa. Ja noissa kummassakin on kyse yksilön omasta valinnasta, sama tatuointien kanssa. Omapa on iho.

Ikärajaa enemmän kannattaisin sitä että harkitsee sitä tatuointia jonkin aikaa... Hetken mielijohteesta otettua älynväläystä voi katua jälkeenpäin, oli se otettu 15-vuotiaana tai 25-vuotiaana. Minä en kadu ainuttakaan leimaani, kaikkia harkitsin todella pitkään ja kaikki ovat edelleen yhtä rakkaita.

Ymmärrän ettei hetken mielijohteesta tatuointia laiteta mutta jos miettinyt pidemmän aikaa ja tuntuu vahvasti sille että pitää siitä vielä vuosikymmenien ajan, ja ei kaikki 18v , tai alle laita tatuointia joka on "vitun tyhmä" tai hetken mielijohde

Mun mielestä taas jokainen saa edelleen ottaa vaikka kännissä pillunkuvan otsaansa jos siltä tuntuu. Omapa on tosiaan ihonsa ja tyhmyydestä sakotetaan. Joskus tatuointiharrastusta aloitelleena olin supertarkka siitä mitä otan ja mihin. Mutta nyt kun mustetta alkaa jo olemaan niin eipä sitä voi olla miettimättä että ei tää nyt niin vakavaa oo. Voisin ihan hyvin ottaa vaikka ison hellokitty tatuoinnin hauikseen (sisäpuolelle). Entä sitten? :D Ne on vaan tatuointeja, ei mitään elämää suurempaa.

Mun mielestä taas jokainen saa edelleen ottaa vaikka kännissä pillunkuvan otsaansa jos siltä tuntuu. Omapa on tosiaan ihonsa ja tyhmyydestä sakotetaan. Joskus tatuointiharrastusta aloitelleena olin supertarkka siitä mitä otan ja mihin. Mutta nyt kun mustetta alkaa jo olemaan niin eipä sitä voi olla miettimättä että ei tää nyt niin vakavaa oo. Voisin ihan hyvin ottaa vaikka ison hellokitty tatuoinnin hauikseen (sisäpuolelle). Entä sitten? :D Ne on vaan tatuointeja, ei mitään elämää suurempaa.

Totta, mutta jos ois toi pelkkä Hello Kitty tai joku yksisarvinen jonka perseestä tulee sateenkaari, niin se on kyllä vähän arveluttavaa :D Sit jos on enempi leimaa niin helpommin mahtuu sekaan muutama huumorikuvakin :P

Ymmärrän ettei hetken mielijohteesta tatuointia laiteta mutta jos miettinyt pidemmän aikaa ja tuntuu vahvasti sille että pitää siitä vielä vuosikymmenien ajan, ja ei kaikki 18v , tai alle laita tatuointia joka on "vitun tyhmä" tai hetken mielijohde
18-vuotiaalla se ei oikein voi olla muuta kuin hetken mielijohde.

joku spiderman tms?

Yleensä harrastuksiin yms liittyviä asioita joita tekevät vielä tänäkin päivänä.
Itekki halusin 10veena star trekin logot rintaan, ihan hyva ettei tullu otettua

Niin pointtihan oli se, että osa on halunnut junnusta asti sitä tiettyä tatuointia ja jos vielä 4-6v päästäkin sen haluaa niin eiköhän sitä ole tarpeeksi kauan miettinyt. Eli 18-vuotiaana otettu kuvakin voi olla muutakin kuin hetken mielijohteesta otettu. Vaikkei silläkään nyt mitään käytännön merkitystä ole. Se on vain ihoa, ja se on vain tatuointi.

Vanhat fossiilit on aina sitä mieltä että nuori ei tiedä mitään. Nuoret on aina sitä mieltä että vanhat fossiilit ei tiedä mitään. Nuoret elää hetkessä ja pilaa tulevaisuutensa. "Aikuiset" haaveilee tulevaisuudesta ja uhraa nykyhetken sen eteen.

Jos mieli tekee ottaa 17vuotiaana suomileijona otsaan niin sitten ottaa. Eipähän ainakaan vanhana kurppana rupea sitten itkettämään kun ettei uskaltanut elää elämäänsä. Ei paljoa tatuoimattomuus ja 80 000e "eläkesäästöjä" jossakin pankin paskarahastossa enää vanhana lohduta.

edit: Tietynlaiset ihmiset tuntuu aina olevan sitä mieltä että kaikkeen pitäis olla ikäraja ja jos joku on 10vuotta nuorempi kuin itse niin ei kykene omiin päätöksiin.

edit2: monen mielestä joku lasten nimien hakkaaminen on dorkaa. Mitä ne nimet siinä iholla hyödyttää? Samanlaisia mustia koukeroitakin kun jotkut tribaalit tai suomileijonat nekin on.

Kyllä! Juuri näin. Eipä voisi enää paljon paremmin asiaa kiteyttää.

Kaikista paskin argumentti on : "Miltä ne näyttää sit ku oot 80?".
Eiköhän 80-vuotiaana (jos joku huonolla tuurilla joutuu niin kauan elämään) ihan minkälainen kuva tahansa ole paremman näköinen kuin se oma maksaläiskien ja ryppyjen koristama iho. Ja muutenkin, heiluuko porukka 80 vuotiaana tuolla ympäriinsä ilman paitaa?

Kyllä! Juuri näin. Eipä voisi enää paljon paremmin asiaa kiteyttää.

Kaikista paskin argumentti on : "Miltä ne näyttää sit ku oot 80?".
Eiköhän 80-vuotiaana (jos joku huonolla tuurilla joutuu niin kauan elämään) ihan minkälainen kuva tahansa ole paremman näköinen kuin se oma maksaläiskien ja ryppyjen koristama iho. Ja muutenkin, heiluuko porukka 80 vuotiaana tuolla ympäriinsä ilman paitaa?

Täysin totta. Kuka 80v muutenkaan on komea/kaunis? Eip kukaan. Jos esim. 40 vuotta olet tyytyväinen, että kätesi ovat täynnä leimaa mitkä olet itse halunnut, niin harmittaisko se muka oikeesti sillon kun alkaa sairaudet ja syövät jyllätä vanhana pappana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom