Tatskat

Mulla ne asiat on siinä tärkeysjärjestyksessä, että jos työpaikalla ei kestetä minun näkyviä tatuointeja niin ei se varmasti ole minun työpaikkani :)

Toisilla ne tärkeysjärjestykset menee toisella tavalla :piis:

Vähän samaa mieltä, ei ne tatuoinnit tai ulkonäkö vaikuta siihen työsuoritukseen vitunkaan vertaa. Muutenkin aika perseestä että jos työpaikalta joku ahdasmielinen mulkero yrittää päättää että miten muiden pitäis elää omaa elämäänsä.

No juu, jos olet pikkasenkaan "kunnon" töissä niin voi olla, että jos on hakaristi tatuoitu otsaan niin saattaa se jo vähän sitä työsuoritustakin haitata.

Edit: siis vähän noin kärjisteysti

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pitäisköhän ottaa viikonloppuna festareilla joku helvetin syvällinen tatuointi. Suomileijona tai vaikka kirkkovene johonkin :D
Hello Kitty on liian cool.

No juu, jos olet pikkasenkaan "kunnon" töissä niin voi olla, että jos on hakaristi tatuoitu otsaan niin saattaa se jo vähän sitä työsuoritustakin haitata.

Edit: siis vähän noin kärjisteysti

No niin no... toi taita nyt olla se ihan äärimmäinen esimerkki. Mun tatuoinnit ei ole poliittisia kannanottoja joten en ymmärrä miten se vaikuttaisi minun suoriutumiseen työstä?
Hakaristin tatuoiminen otsaan olisi jo sellainen kannanotto, että ko henkilö on varmasti ollut tietoinen siitä että se voi toisia ihmisiä häiritä ja tuskin asiasta kitisee vrt iso tissinen nainen tiukassa topissa joka valittaa kun häntä ei katsota silmiin.

Kyllä, ymmärrän, että se luo toisille vääriä mielikuvia ja varmaan luokin niin pitkään kunnes nämäkin ihmiset voivat kohdata näitä pelottavia tatuointeja esim siellä pankissa tai toimistossa jne.

No niin no... toi taita nyt olla se ihan äärimmäinen esimerkki. Mun tatuoinnit ei ole poliittisia kannanottoja joten en ymmärrä miten se vaikuttaisi minun suoriutumiseen työstä?
Hakaristin tatuoiminen otsaan olisi jo sellainen kannanotto, että ko henkilö on varmasti ollut tietoinen siitä että se voi toisia ihmisiä häiritä ja tuskin asiasta kitisee vrt iso tissinen nainen tiukassa topissa joka valittaa kun häntä ei katsota silmiin.

Kyllä, ymmärrän, että se luo toisille vääriä mielikuvia ja varmaan luokin niin pitkään kunnes nämäkin ihmiset voivat kohdata näitä pelottavia tatuointeja esim siellä pankissa tai toimistossa jne.
Kärjistin tahallani, mutta joillakin aloilla se ulkonäkö, ei ainoastaan tatuoinnit, nyt vain on sellainen asia, että sitä pitää miettiä. Ihan siinä missä kirkkaan punaista irokeesiakin tai haulikolla ammutun näköistä naamaa (tarkoitan lävistyksiä naamassa).

Mulla ne asiat on siinä tärkeysjärjestyksessä, että jos työpaikalla ei kestetä minun näkyviä tatuointeja niin ei se varmasti ole minun työpaikkani :)

Toisilla ne tärkeysjärjestykset menee toisella tavalla :piis:

Niin no, minulla taas sattuu se ainoa haluamani urapolku olla sellaisella alalla ettei siellä tatuointeja katsota hyvällä, joten intohimo alaa kohtaan menee tatuointien edelle. Sama se kai on pitää ne piilossa, toimistossa on kuitenkin yleensä niin hyvä ilmastointi että siellä voi olla pitkähihaisessa...

Oma postaukseni koski lähinnä sitä, että liian vähissä vaatteissa ei tartte olla vaikka kuvia ei olisikaan. En koe sitä tatuointien piilotteluksi, että olen töissä työvaatteissa.

Joo tajusin jälkeenpäin että olisi varmaan pitänyt laittaa entteriä tuohon väliin ja lisätä pari riviä koska mun piti kommentoida liian vähissä vaatteissa oloa yleisesti mutta sitten lähti ajatus harhailemaan.

Tatuoinnnit ja työ, aika ikuisuus aihe :)

Mutta varmastihan on tatuointien hyväksymisessä eroja eri alojen välillä, mutta niin on varmasti myös saman alan sisällä eri firmojen välillä. Tatuointien ja tatuoitujen ihmisten määrä kasvaa koko ajan ja vanhat ikäluokat eläköityy, tämä ehkä vaikuttaa tauointien sosiaaliseen hyväksyntään pikkuhiljaa, mutta on näitä nuoremmissakin sukupolvissa tapauksia, joiden mukaan tatuoinnit on ehdoton este yhteiskuntakelpoisuudelle. Nämä tiukemmat tyypit tuntuvat kyllä olevan vähemmistöä ja suurimmalle osalle taitaa nuo kuvat olla ihan se ja sama.

Tavallaanhan se on jopa sääli, että tatuoinneista on kadonnut se tietty "bad boy" -vivahde aika totaalisesti jo pois, mutta tämmöstä tatuoitua äidin kullanmussukkaa joka on valkokaulushommissa se tietysti auttaa aika paljon. :)

Juuri tuossa palaverissa huomasin kun erään isomman naispuoleisen pomon paidanhelma nousi vähän, että siellähän pilkotti perin klassinen tatuointiaihe vyötäröä koristamasta. Eipä siitäkään ois uskonut että ON MENNYT IHONSA PILAAMAAN ja MILTÄ SEKIN SITTEN NÄYTTÄÄ VANHANA ja ja ja ja...

Mutta helpointahan on, että jos vähänkään on urasuunnitelmat sellaiset, että työ saattaa viedä ulkomaille tai todella vanhoillisille aloille, niin kyllä se pitää tajuta ettei niitä kämmenselkiä ja kaulaa kannata tatuoida, naamasta puhumattakaan. Suomessa asenteet on aika sallivia ja kävin kerran lekurin vastaanotolla jolla oli paksu nenärengas sierainten välissä, siis septum (?) ja varsin pätevä tyyppi sekin oli. Juteltiin sitten mun tatuoinneista ja muista jutuista varmaan puoli tuntia. Poistuessani tajusin, että prkele ovela äijä mähän maksan kaikesta siitä ajasta mitä me siellä turistiin keskenään :)

Tänään taas mukava iltapäivä Pete-Sedän kanssa, oli kyllä tuskallisin sessio tähän asti. Varsinkin tuo ojentaja tuolta kyynärpään läheltä ja käden sisäpuolelta pisti irvistyttämään. No, niinku meikäläisen motto kuuluu, ei muuta ku lisää paskaa housuun. Toivottavasti elokuun lopulla jatketaan. Tehtiin tipulle vähän detailia ja värityksiä ja hahmoteltiin lisää taustoja Zdzislaw Beksinskin tyyliin.

tipudetails.jpg äijät.jpg

Nonni, nyt sitä taas on alettu miettimään seuraavaa kuvaa, vaikka viimeks just ajattelin ettei enempää.. Ei pitäis yhtään kattella muitten uusia kuvia, tai kattella mitään kuvia, tai lukea aiheesta mistään, tai keskustella asiasta.. Kaikki tän hetkiset kuvat yläkropassa, joten vois lähtee laajentamaan repertuaaria muualle kroppaan, harkinnassa kylki tai ulkoreisi..
Tosin pitäis saada uus kerros väriä edelliseenki kuvaan :D

Tänään taas mukava iltapäivä Pete-Sedän kanssa, oli kyllä tuskallisin sessio tähän asti. Varsinkin tuo ojentaja tuolta kyynärpään läheltä ja käden sisäpuolelta pisti irvistyttämään. No, niinku meikäläisen motto kuuluu, ei muuta ku lisää paskaa housuun. Toivottavasti elokuun lopulla jatketaan. Tehtiin tipulle vähän detailia ja värityksiä ja hahmoteltiin lisää taustoja Zdzislaw Beksinskin tyyliin.

katso liitettä 102846 katso liitettä 102847

mitähä .ttua tossa toisessa kuvassa on?

Pikkuhiljaa alkanut kuumottamaan kun kuukauden päästä tikattais kaksi 6tunnin settiä kylkeen ja kylkiluiden päälle. Onhan tota kyljessä jo aiemminkin ja puol kroppaa täynnä muutenkin mutta silti ajatus tosta neulasta kylkiluiden päällä kuumottaa aika pahasti.

Eikä ihan suotta kuumotakkaan :D Siitä luitten päältä, missä on tosi vähän tavaraa sitä luuta suojaamassa, tekee oikeesti aika kipeää :D

Pikkuhiljaa alkanut kuumottamaan kun kuukauden päästä tikattais kaksi 6tunnin settiä kylkeen ja kylkiluiden päälle. Onhan tota kyljessä jo aiemminkin ja puol kroppaa täynnä muutenkin mutta silti ajatus tosta neulasta kylkiluiden päällä kuumottaa aika pahasti.

Kyllä sen kestää, mutta ei se toki millään mittarilla kivaa ole silloin kun tulee se kipeä kohta. Tsemppiä! :thumbs:

No onneks on jotain vertailukohtaa kun nilkan luut, solisluut, kainalosta ja lonkkaluun päältä löytyy jo leimaa ja selkäkin täynnä. Silti taitaa olla ekoja kertoja kun oikeasti pelottaa valmiiksi. Jossei ois puolen vuoden jonoa niin siirtäsin syksymmälle että sais vähän rasvaa kerättyä väliin :D.

Edit. Teiän kuulu muuten sanoa että ei se satu.. Kiitti jätkät ja naiset.

start, ei se nyt niiiin kauheesti satu. Mieti, mulla ei oo missään muualla leimaa ja silti menin reippaana tyttönä sinne ja kestin itkemättä koko touhun läpi, vaikka mulle oli sanottu et se sattuu ihan v*tusti ja peloteltu kaikella mahdollisella. Mulla ei välillä tuntunu yhtään se tikkaaminen ja suurimman osan ajasta fiilis oli vaan epämiellyttävä (esim siks et koko yläkroppa täris ku neula oli jossain kylkiluiden suunnalla). Joo, muutamassa kohdassa kipu oli lähes sietämätön, mut toisaalta se tuli muutaman sekunnin pätkissä ni sen kyllä kesti. Ja ton kokemuksen jälkeen (+oon käyny lisäämäs väriä siihen kerran) oon silti suunnittelemas jo seuraavaa. Jos se liikaa olis sattunu ni mähän olisin jättäny leikin siihen. Eli siis lyhyesti: älä pelkää ja jännitä turhaan etukäteen. Hyvin se menee. :)

Ittelläni on kanssa tulossa kylkeen joulukuussa tatskaa. Hyi helvetti, sattuu ja polttaa jo valmiiksi..

Rintaan sattu yllättävän paljon kun otin Hannya Maskin.
Pohje tuntu vaan oudolta ja yläselän tatska oli jopa ihan siedettävä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom