Tatskat

Aika moni on nykyään, jossei erikoistunut, niin ainakin harjotellut paljon tota japsikuvan tekoa. Varmaan viimevuosien suosituimpia tyylisuuntia ja varmasti saa vähän kaikissa paremmissa leimaamoissa tehtyä hyvin. Mutta kysele vaikka Paradise tattoosta oisko aikaa.

Kiitoksia vinkistä! Aika hyvännäköisiä kuvia tuolla Paradise tattoon nettisivuilla. Kovin montaa japsikuvaa siellä ei ollut, mutta muutama. Pitää laittaa harkintaan.

Eksyin myös sellaisen paikan kuin Tatuata sivuille. Siellä on Jarno, jonka tekemät tatuoinnit näyttää mun silmään aika hyvältä ja sellaiselta mitä olen itsekin miettinyt. Onko tuosta paikasta kenelläkään mitään kokemusta/tietoa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pitkään miettinyt uuden tatuoinnin ottamista. Nyt oon päättänyt, että otan japanilaistyylisen tatuoinnin, lohikäärme ja sit jotain muuta siihen taustalle. Ajattelin ottaa puolikkaan hihan ja ehkä myöhemmin sen voisi laajentaa koko hihaksi. Tietääkö täällä joku hyvää japanilaisen tyylin mestaria? Mitä lähempänä Kymenlaaksoa sen parempi, mutta kyllä täältä helposti liikahtaa esim. Helsinkiin. Sieltä luulis löytyvän, kun vaan tietäis kuka. Vinkkejä saa antaa :)

Taneli "Helläkäsi" Jarva, One Eye Tattoossa tossa Helsingissä. Ainakin omaan silmään tekee aika hienoa japskia, tosin en ko. tyylistä niin paljon tiedä.

1013451_10152084425019782_1911895701_n.jpg

Alkaahan niitä vaihtoehtoja löytymään. Toi yläpuolella oleva lohikäärme näyttää ihan hyvältä, mutta toi tausta ei tosiaan ole ihan sitä mitä haen. Näytti Jarvalla olevan muitakin kuvia netissä, missä on perinteisempiä taustoja. Pitää ruveta vähän katselemaan noiden em. mestareiden kuvia.

Alkaahan niitä vaihtoehtoja löytymään. Toi yläpuolella oleva lohikäärme näyttää ihan hyvältä, mutta toi tausta ei tosiaan ole ihan sitä mitä haen. Näytti Jarvalla olevan muitakin kuvia netissä, missä on perinteisempiä taustoja. Pitää ruveta vähän katselemaan noiden em. mestareiden kuvia.

Tää oli Jarvalta minusta aika upee duuni, varmaan tulee jossain vaiheessa otettua joku kuva ko. herralta.

600580_10152101574949782_2117204084_n.jpg

Pitkään miettinyt uuden tatuoinnin ottamista. Nyt oon päättänyt, että otan japanilaistyylisen tatuoinnin, lohikäärme ja sit jotain muuta siihen taustalle. Ajattelin ottaa puolikkaan hihan ja ehkä myöhemmin sen voisi laajentaa koko hihaksi. Tietääkö täällä joku hyvää japanilaisen tyylin mestaria? Mitä lähempänä Kymenlaaksoa sen parempi, mutta kyllä täältä helposti liikahtaa esim. Helsinkiin. Sieltä luulis löytyvän, kun vaan tietäis kuka. Vinkkejä saa antaa :)

Myös Helsingin Blue Dragon Tattoossa Eppu ja Timppa tekevät ihan pätevää japsikuvaa. Itelle Timppa on tehnyt puoli hihaa loharia.

Myös Helsingin Blue Dragon Tattoossa Eppu ja Timppa tekevät ihan pätevää japsikuvaa. Itelle Timppa on tehnyt puoli hihaa loharia.

Ei mitkään kovin hyvät nettisivut, mutta aika hyvän näköistä jälkeä ainakin mun silmään. Mulla ei mikään hirveä kiire ole, mutta yli puolen vuoden jonot on jo tietenkin aikasta pitkiä.

Onko sulla siis puolikkaan hihan kokoinen lohikäärme? Mitä oon netissä nähnyt kuvia lohikäärmeistä, niin melkein kaikki on koko hihan kokoisia. Mietin, että tuleeko puolikkaasta hihasta liian pieni. Jos suomut menee liian pieneksi, niin kuvasta tulee sekava. Luulisi kunnon artistin kuitenkin tietävän mikä näyttää hyvältä ja mikä ei. Mites toi puolikas hiha toimii sulla?

Ei mitkään kovin hyvät nettisivut, mutta aika hyvän näköistä jälkeä ainakin mun silmään. Mulla ei mikään hirveä kiire ole, mutta yli puolen vuoden jonot on jo tietenkin aikasta pitkiä.

Onko sulla siis puolikkaan hihan kokoinen lohikäärme? Mitä oon netissä nähnyt kuvia lohikäärmeistä, niin melkein kaikki on koko hihan kokoisia. Mietin, että tuleeko puolikkaasta hihasta liian pieni. Jos suomut menee liian pieneksi, niin kuvasta tulee sekava. Luulisi kunnon artistin kuitenkin tietävän mikä näyttää hyvältä ja mikä ei. Mites toi puolikas hiha toimii sulla?

Itsekkin olen samaa mieltä, että nettisivuihin voisivat panostaa enemmän ja portfolioon lisäillä uudempiakin kuvia. Nuo samat kuvat kun on ollu tuolla jo ties kuinka kauan. Nettisivuista huolimatta molemmat ovat kuitenkin alalla jo kauan olleet niin tietävät kyllä mitä tekevät. Kannattaa käydä paikanpäällä tsekkaamassa tilanne ja jututtamassa kavereita.

Olen tyytyväinen omaan half sleeveeni, tarkoituksena on jatkaa sitä jossain vaiheessa. Eihän se puolikas tietystikään vedä vertoja koko hihalle, kun kookasta tatuointia ottaa.
Oma tatskani on tämän tyylinen. Kuva ei ole kuitenkaan omasta.

Hyville tatuoijille ne jonot yleensä venyy pitkiksi, kuten tuo edellisellä sivulla mainittu Individual Inkin Lassen käsittämätön kahden vuoden jono! Vaikka se polte päästä neulan alle hyvän kuvan/idean löydyttyä onkin hirvittävä, ei sitä kuvaa kannata kiireen kanssa hommata.

Älkää antako noiden jonojen hämätä. Se on artistin oma valinta lisääkö vaan jengiä koko ajan jonon perään vai ottaako asiakkaita vain lyhyelle aikavälille.

Älkää antako noiden jonojen hämätä. Se on artistin oma valinta lisääkö vaan jengiä koko ajan jonon perään vai ottaako asiakkaita vain lyhyelle aikavälille.

Näinpä! Käsittääkseni etenkin noilla suosituimmilla artisteilla onkin isompien projektien kohdalla vuodessa tietty päivä/päivät, jolloin ottavat uusia aikoja. Ja eihän tuo Individual Inkin Lassekaan koko ajan uusia aikoja hamstraa. Ainakin facebookin kautta mainosti jokin aika sitten ajanvarauspäiväänsä. Kysyntä on ilmeisesti hänen kohdallaan niin älytön, enkä kyllä hetkeäkään ihmettele miksi.

Onkos pakkiksella kellään intiaaniaiheista tatuointia?Itsellä ei leimoja ole,eikä varmaan tulekkaan mutta aina välillä aihe käy mielessä.Ei kai se suomalaisella olisi sen ihmeellisempi kuin japsitatskatkaan.

Olen tyytyväinen omaan half sleeveeni, tarkoituksena on jatkaa sitä jossain vaiheessa. Eihän se puolikas tietystikään vedä vertoja koko hihalle, kun kookasta tatuointia ottaa.
Oma tatskani on tämän tyylinen. Kuva ei ole kuitenkaan omasta.

Ton kuvan, minkä linkitit, perusteella näyttäisi, että kyllähän se lohikäärme tohon puolikkaaseen hihaankin aika hyvin mahtuu. Pelkäsin vaan, että se näyttäisi vaan joltain matoselta :D

Jahans, ens viikolla varmaan olis sitten tatuointiaikaa tiedossa tommosen 4 vuoden tauon jälkeen. Japsikuvaa pohkeeseen.. tästä se kierre taas alkaa :D

Nelisen tuntia taas, olipa perseestä vaikka kivoja kukkia piirreltiinki. Varsinki tonne kainalon lähelle ja olkapään päälle kun mentiin niin sattu kyllä aika vitusti. Nyt taas puoltoista viikkoa parantelua ja sitten jatketaan. Tuli samalla suunniteltua Peten kanssa about koko käsi täyteen.. Onpa taas yks syy lisää käydä töissä :P

Itse Otettu (tm) kännykuva tuttuun tapaan aivan perseestä, eipä tuo näytä tossa juuri miltään. Onneks luonnossa komeempi. Ens kerralla jatkuu tohon olkapään etupuolelle ja tipu saa lisää oksaa jolla istua :) Alas tulee sitten joku hautuumaa ja seivästettyjä ukkeleita tai jotain muuta pirtsakkaa.

kakkossessio.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom