Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tupakkiaskin kokoinen 100€ ylöspäin toki riippuen löytyykö monta väriä, onko varjostuksia jne. Toki firmoillakin on hintaeroja.

Värit ei kyllä vaikuta tatuoinnin hintaan ei sitten paskan vertaa. En ite maksais röökiaskin kokoisesta kuvasta yli 100euroa.

Värit ei kyllä vaikuta tatuoinnin hintaan ei sitten paskan vertaa. En ite maksais röökiaskin kokoisesta kuvasta yli 100euroa.

no paljoko maksaisit.
ei oo paljoa vaihtoehtoja ellei oo tuttu tai sitten liikkeellä ei muuten ole asiakkaita.

Tribaali tatskojen ystävien kannattaa tutustua sivustoon www.createatattoo.com/.
Sivuille kun maksaa vuoden käyttömaksun niin voi suunitella aika laajasti tribaali tatskoja helposti.

Nyt löyty itselle mieleinen tatska minkä luultavasti tulen ottamaan 2kk sisällä yläselkään. Pitäisi vain varata aika ja mennä hakattavaksi niin tulisipahan tehtyä tuokin.

Tuon tatskan jälkeen olisi vuorossa aiempien tatskojen laajennus.

Syyttäkää laiskaksi, mutta en jaksa selata (taas) koko ketjua läpi. Eli kysymys kuuluu, tekeekö joku pakkislainen joko työkseen tai harrastuksekseen tatskoja? Mä haluun mun seuraavan kuvan pakkis-alennuksella... ;) Ei vaan, ihan muutenkin mielenkiinnosta.

Onko koskaan kaduttanut tatskan otto jälkeenpäin? Suunnittelen itse ottavani, mut en tiiä riittääkö rohkeus...

Älä ota tatuointia jos olet epävarma, poistaminen lienee vitullista tuskaa ja räpläämistä.

Ja vastaavasti: ota tatuointi vasta sitten kun olet varma. Kaikkien ei toki ole pakko ottaa kuvaa nahkaan.

Ja vastaavasti: ota tatuointi vasta sitten kun olet varma. Kaikkien ei toki ole pakko ottaa kuvaa nahkaan.

Aivan, mun mielestä alkaa olla jo melkeen siistimpää tavata tyyppi jolla ei ole ensimmäistäkään kuvaa nahassaan... vaikka siis tykkään kyllä tatskoista ja itelläki on.

Aivan, mun mielestä alkaa olla jo melkeen siistimpää tavata tyyppi jolla ei ole ensimmäistäkään kuvaa nahassaan... vaikka siis tykkään kyllä tatskoista ja itelläki on.

Niimpä. Tatskoissa on viime vuosina alkanut olla hiukka sellaista muoti-ilmiötä, kaikkien on vaan pakko saada ainakin se yksi kuva. Todellinen, joskin vaiettu selitys asialle on se "kun muillakin on".

Huolestuttavaa hommassa on se, että kuvia tehdään 16-vuotiaille. Tuon ikäiselle ei missään nimessä, kuuna herran päivänä pitäisi hakata yhtään ainoaa kuvaa. Tuossa iässä maailmankuva on kenties kovin suppea ja 10 vuoden päästä mm. se kaulaan tatuoitu SS-tunnus saattaapi hieman ahdistaa.

Toisaalta, jokaisella syynsä ja kuvansa. Omia on myös ja niistä en luopuisi, päivääkään en ole katunut. Ja lisää on tulossa.. :)

Oon samaa mieltä siinä että aika huolestuttavaa miten nuorille kuvia tehdään.Kuitenkin se poistattaminen on todella kallista ja vittumaista puuhaa..
Itsekin kyllä vinguin silloin 16 kesäsenä tatskaa mut onneks mamma ei suostunut tytteliä piirrettäväks viedä..=)
Itellä on pari tatskaa, toista jatkettu jo pariin otteeseen ja kyllä lisää tulee..Oman työni kannalta täytyy vaan kovin tarkasti miettiä mihin kuvan ottaa että sen saa töissä piiloon...=(

Omavalinta

Tatskoille..nou.. Mie en ainakaan ota mitään kuvia esteettisyysvirheen vuoksi kun kilpailen kehonrakennuksessa ja arvasin tulevaisuudessa asian kääntyneen päälaelleen eli just tohon ihme muoti-ilmiöön mistä tulee vaan vitutus kun mieli muuttuu,mutta kaikkein tärkein pointti on tasapistetilanteessa kehonrakennussääntöjen mukaan häviää se jolla on tatuointeja ja se ei tule olemaan ainakaan minä siinä tapauksessa ;) :lol2: se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa..

mutta kaikkein tärkein pointti on tasapistetilanteessa kehonrakennussääntöjen mukaan häviää se jolla on tatuointeja ja se ei tule olemaan ainakaan minä siinä tapauksessa ;) :lol2: se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa..

joopajoo, nää on mielestäni turhia kommentteja. En ihan rehellisesti usko että tatskoilla on mitään merkitystä bodauksessa kun kattoo nykypäivän suomibodareitakin. Siellä on varmaan puolella kavereista väriä ihossa, että se siitä sitten.

Tatskoille..nou.. Mie en ainakaan ota mitään kuvia esteettisyysvirheen vuoksi kun kilpailen kehonrakennuksessa ja arvasin tulevaisuudessa asian kääntyneen päälaelleen eli just tohon ihme muoti-ilmiöön mistä tulee vaan vitutus kun mieli muuttuu,mutta kaikkein tärkein pointti on tasapistetilanteessa kehonrakennussääntöjen mukaan häviää se jolla on tatuointeja ja se ei tule olemaan ainakaan minä siinä tapauksessa ;) :lol2: se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa..

Mä ainakin koko sydämestäni toivon, että ne ihmiset jotka tatskoja laittaa ymmärtää niiden pysyvyyden ,otetaan se kuva sitten muodin takia tai minkä tahansa vuoksi.
Jotkut keräilevät muistoja valokuva-albumiin, ja jotkut esimerkiks tatuoivat tärkeitä asioita..=)

Keskiviikkona tulee maikille lisää tekstii käteen.

tatska2.jpg

Ai nyt on sitten tullut kaikki 7 täyteen? ;)

Sillälailla..

joopajoo, nää on mielestäni turhia kommentteja. En ihan rehellisesti usko että tatskoilla on mitään merkitystä bodauksessa kun kattoo nykypäivän suomibodareitakin. Siellä on varmaan puolella kavereista väriä ihossa, että se siitä sitten.

Hehe..on se hyvä että ihmisillä on mielipiteitä..Säkin voit miettii oliko itelläs turha kommentti..:offtopic: Mä kerroin vain omanmielipiteen ja että sellanen sääntö löytyy,eikä se ole uskon asia..That´s it :D Ei mua kiinnosta pätkääkään jos joku laittaa esim. Mikki Hiiren kuvan vaikka hanuriin,ni en edes sitä turhaksi väitä..Kaikella/jokaisella on tarkoituksensa elämän varrella mitään väheksymättä..Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan.. :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom