- Ikä
- 36
Superbia jne litania on seitsemän kuolemansyntiä.
Ok, kiitän
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Superbia jne litania on seitsemän kuolemansyntiä.
Tupakkiaskin kokoinen 100€ ylöspäin toki riippuen löytyykö monta väriä, onko varjostuksia jne. Toki firmoillakin on hintaeroja.
Värit ei kyllä vaikuta tatuoinnin hintaan ei sitten paskan vertaa. En ite maksais röökiaskin kokoisesta kuvasta yli 100euroa.
Onko koskaan kaduttanut tatskan otto jälkeenpäin? Suunnittelen itse ottavani, mut en tiiä riittääkö rohkeus...
Ja vastaavasti: ota tatuointi vasta sitten kun olet varma. Kaikkien ei toki ole pakko ottaa kuvaa nahkaan.
Aivan, mun mielestä alkaa olla jo melkeen siistimpää tavata tyyppi jolla ei ole ensimmäistäkään kuvaa nahassaan... vaikka siis tykkään kyllä tatskoista ja itelläki on.
En ite maksais röökiaskin kokoisesta kuvasta yli 100euroa.
Se kuva otetaan loppuelämäksi. Usko pois, nyt tingit väärässä paikassa. Kantsii maksaa laadusta.
mutta kaikkein tärkein pointti on tasapistetilanteessa kehonrakennussääntöjen mukaan häviää se jolla on tatuointeja ja se ei tule olemaan ainakaan minä siinä tapauksessa ;) :lol2: se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa..
Tatskoille..nou.. Mie en ainakaan ota mitään kuvia esteettisyysvirheen vuoksi kun kilpailen kehonrakennuksessa ja arvasin tulevaisuudessa asian kääntyneen päälaelleen eli just tohon ihme muoti-ilmiöön mistä tulee vaan vitutus kun mieli muuttuu,mutta kaikkein tärkein pointti on tasapistetilanteessa kehonrakennussääntöjen mukaan häviää se jolla on tatuointeja ja se ei tule olemaan ainakaan minä siinä tapauksessa ;) :lol2: se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa..
Keskiviikkona tulee maikille lisää tekstii käteen.
joopajoo, nää on mielestäni turhia kommentteja. En ihan rehellisesti usko että tatskoilla on mitään merkitystä bodauksessa kun kattoo nykypäivän suomibodareitakin. Siellä on varmaan puolella kavereista väriä ihossa, että se siitä sitten.
Ai nyt on sitten tullut kaikki 7 täyteen? ;)