Tatskat

Sandpainting sanoi:
Pitäisikö tuon tatskan olla keskellä selkää, vai tarkoituksella hieman toispuolella? Tai sitten katsoin väärin. :jahas:
Keskellä se on :) kuvakulma vain valehtelee. :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
teri sanoi:
Ite haluaisin ankkuritatuoinnin, mutta en ole löytänyt malleja mistään... Osasiko joku linkittää ankkurivalikoimaa netistä?
uunolla on kädessä siisti ankkuri. ota siitä mallia :hyper:

sit ku mä oon iso nii mä otan ainaki natsin merkin ja suomi jellonan selkää ja sit vielä sellase vait power tai white prite world wihti jutun!!!!!1

LuomuPorkkana sanoi:
suosittelen lapinlahdenkadulla olevaa new wawes tattoota. tosi tarkat rajat ja hyvä jälki kaverilta.
Rosti ja Juho varmaan ovat molemmat ihan ammattitaitosia tyyppejä (taitaa molemmat olla palkittu Suomen parhaina tatuoijija?), mut varsinki Juhon tyyli on NIIIIIN magee, ettei mitään rajaa. Pitää varmaan käydä jututtamassa miestä kunhan nuo kesätyörahat rupiaa tipahtelemaan tilille...

Kaikille, jotka sitä tatuointipaikkaa ihmettelevät, ni mun mielestä vaikuttaa ihan hirveesti, minkälaista kuvaa on hankkimassa. Tribaalit, kanjit ja flashsista suoraan tehdyt rutiinihommat onnistuu hyvin about kaikissa liikkeissä. Jos ei just sitä "kuuluisinta" paikkaa valitse, voi päästä vähemmällä jonotuksella (ja ehkä vähä halvemmallakin, mut rahaa kannattaa pitää toissijasena asiana). Sit jos custom-töitä haluaa, ni rupeaa vaikuttamaan aika paljon tatuoijan tyyli lopputulokseen.

Mul on ylihuomenna aika, väritellään vanhoja juttuja loppuun. Ei jaksais millään odottaa, mut toisaalta harmittaa kun ei mitään uutta saa vielä. Noh, kärsivällisyys on hyvä (ja tatuoinnit pahe).

Samuli-1 sanoi:
Rosti ja Juho varmaan ovat molemmat ihan ammattitaitosia tyyppejä (taitaa molemmat olla palkittu Suomen parhaina tatuoijija?),
Tais olla rosti joka mulle teki. rento kaveri vaikka näyttää tosi pelottavalta, hih:rolleyes:

Tribaalit, kanjit ja flashsista suoraan tehdyt rutiinihommat onnistuu hyvin about kaikissa liikkeissä.
Ne joissa ei ehkä ole ihan tarkimmat kuvat ja viivat Duck'sin yksi kaveri(ei diego:worship: ) ja inky queen, mutta toisaalta itsehoito ja ihotyypit vaikuttaa tietty,eli tässä vaan mun ja ystävien kokemuksia:rolleyes:

LuomuPorkkana sanoi:
Tais olla rosti joka mulle teki. rento kaveri vaikka näyttää tosi pelottavalta, hih:rolleyes:
Joo, näin Rostin messuilla ku se anto Matzonille sen parhaan tatuoijan palkinnon ja jotenki kuumottavalta se vaikutti.. En sit tiiä, pitää käydä siellä New Wavessa täs joku päivä.

Ne joissa ei ehkä ole ihan tarkimmat kuvat ja viivat Duck'sin yksi kaveri(ei diego:worship: ) ja inky queen, mutta toisaalta itsehoito ja ihotyypit vaikuttaa tietty,eli tässä vaan mun ja ystävien kokemuksia:rolleyes:
Tarkotatko Jartsaa? Mul on yks sen tekemä kuva ja kyl on hyvä. Ja samoin kaveri on tosi tyytyväinen omaansa. Jonku enkkua puhuvan naisen oon joskus siellä nähny ja sit toissapäivänä ku olin Diegon asiakkaana ni siellä oli joku Kunkku niminen kaveri töissä. Mut kyl seki näytti skarppia jälkeä tekevän..

Lycanth sanoi:
Noin tuli käytyä hakkauttamassa oma horoskooppi selkään. Itse tuon suttailin ja tyytyväinen olen. :kippis1:
Horoskooppi tatskat rules :kippis1:

Liitteet

• Tattoo.jpg
    Tattoo.jpg
    22,7 KB · Katsottu: 1 445
Löytyy varmaan jostain tästä ketjusta, mutta lyhyttä kokemus kertausta:

Paljon suunnilleen pitäis varata massee n. nyrkin kokoiseen tatuointiin joka tulee esim. yläselkään tai niskan alkuun? Täksi kesäksi ei varmaan enää kannata ottaa, jos haluaa olla auringossa. Ehkä sitten talvella

Since 1988 sanoi:
Löytyy varmaan jostain tästä ketjusta, mutta lyhyttä kokemus kertausta:

Paljon suunnilleen pitäis varata massee n. nyrkin kokoiseen tatuointiin joka tulee esim. yläselkään tai niskan alkuun? Täksi kesäksi ei varmaan enää kannata ottaa, jos haluaa olla auringossa. Ehkä sitten talvella
Jos tästä nyt mitään apua on, mutta kumminkin tuo meikäläisen tatska (pieni nyrkki :) ) maksoi sellaset 150 eeroo...

Tupakkiaskin kokoinen 100€ ylöspäin toki riippuen löytyykö monta väriä, onko varjostuksia jne. Toki firmoillakin on hintaeroja.

Laittelin tuossa ite skissailemaani tatskaa tuonne gallerian puolelle. Kuvanlaatuo on heikko, ne kun on web-kameralla napsittu.

Siinä on kuva mun kynäniskameiningistä takaapäin, mutta siinä näkyy aika hyvin mun tatskat. Ja kyllä, kaikki ovat persoonattomia tribal-tatuointeja, mutta itse tykkään :haart:

Ja sori paskasta kännykuvalaadusta :nolo:

Liitteet

• eja.jpg
    eja.jpg
    154,4 KB · Katsottu: 869
Onko koskaan kaduttanut tatskan otto jälkeenpäin? Suunnittelen itse ottavani, mut en tiiä riittääkö rohkeus...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom