Lycanth
Banned
Keskellä se onSandpainting sanoi:Pitäisikö tuon tatskan olla keskellä selkää, vai tarkoituksella hieman toispuolella? Tai sitten katsoin väärin. :jahas:
kuvakulma vain valehtelee. :thumbs:Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Keskellä se onSandpainting sanoi:Pitäisikö tuon tatskan olla keskellä selkää, vai tarkoituksella hieman toispuolella? Tai sitten katsoin väärin. :jahas:
kuvakulma vain valehtelee. :thumbs:uunolla on kädessä siisti ankkuri. ota siitä malliateri sanoi:Ite haluaisin ankkuritatuoinnin, mutta en ole löytänyt malleja mistään... Osasiko joku linkittää ankkurivalikoimaa netistä?

Rosti ja Juho varmaan ovat molemmat ihan ammattitaitosia tyyppejä (taitaa molemmat olla palkittu Suomen parhaina tatuoijija?), mut varsinki Juhon tyyli on NIIIIIN magee, ettei mitään rajaa. Pitää varmaan käydä jututtamassa miestä kunhan nuo kesätyörahat rupiaa tipahtelemaan tilille...LuomuPorkkana sanoi:suosittelen lapinlahdenkadulla olevaa new wawes tattoota. tosi tarkat rajat ja hyvä jälki kaverilta.
Tais olla rosti joka mulle teki. rento kaveri vaikka näyttää tosi pelottavalta, hihSamuli-1 sanoi:Rosti ja Juho varmaan ovat molemmat ihan ammattitaitosia tyyppejä (taitaa molemmat olla palkittu Suomen parhaina tatuoijija?),
Ne joissa ei ehkä ole ihan tarkimmat kuvat ja viivat Duck'sin yksi kaveri(ei diegoTribaalit, kanjit ja flashsista suoraan tehdyt rutiinihommat onnistuu hyvin about kaikissa liikkeissä.
) ja inky queen, mutta toisaalta itsehoito ja ihotyypit vaikuttaa tietty,eli tässä vaan mun ja ystävien kokemuksia
Joo, näin Rostin messuilla ku se anto Matzonille sen parhaan tatuoijan palkinnon ja jotenki kuumottavalta se vaikutti.. En sit tiiä, pitää käydä siellä New Wavessa täs joku päivä.LuomuPorkkana sanoi:Tais olla rosti joka mulle teki. rento kaveri vaikka näyttää tosi pelottavalta, hih![]()
Tarkotatko Jartsaa? Mul on yks sen tekemä kuva ja kyl on hyvä. Ja samoin kaveri on tosi tyytyväinen omaansa. Jonku enkkua puhuvan naisen oon joskus siellä nähny ja sit toissapäivänä ku olin Diegon asiakkaana ni siellä oli joku Kunkku niminen kaveri töissä. Mut kyl seki näytti skarppia jälkeä tekevän..Ne joissa ei ehkä ole ihan tarkimmat kuvat ja viivat Duck'sin yksi kaveri(ei diego) ja inky queen, mutta toisaalta itsehoito ja ihotyypit vaikuttaa tietty,eli tässä vaan mun ja ystävien kokemuksia
![]()
Horoskooppi tatskat rules :kippis1:Lycanth sanoi:Noin tuli käytyä hakkauttamassa oma horoskooppi selkään. Itse tuon suttailin ja tyytyväinen olen. :kippis1:
Jos tästä nyt mitään apua on, mutta kumminkin tuo meikäläisen tatska (pieni nyrkkiSince 1988 sanoi:Löytyy varmaan jostain tästä ketjusta, mutta lyhyttä kokemus kertausta:
Paljon suunnilleen pitäis varata massee n. nyrkin kokoiseen tatuointiin joka tulee esim. yläselkään tai niskan alkuun? Täksi kesäksi ei varmaan enää kannata ottaa, jos haluaa olla auringossa. Ehkä sitten talvella
) maksoi sellaset 150 eeroo...Muistaakseni sen nimi oli sami. sellainen kalju, voi toki olla että on vaihtanu muualle.Samuli-1 sanoi:Tarkotatko Jartsaa?
just jänskäilen huomista, kun teetätytän ihka ensimmäisen tatskani...