Tatskat

Ei ole RRKalle yksin mielipiteensä kanssa. Olen samaa mieltä, että joiltain tietyiltä kuvilta on mennyt maine juuri tämän muoti-ilmiön takia ja sehän pistää hieman vituttamaan. Mutta piirtäkööt ihmiset itseensä mitä haluaa, perinteitä kunnioittaen tai kunnioittamatta. Pääasia että kuva merkitsee itselle jotain, pelkkää ihon koristamista en henkilökohtaisesti ymmärrä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun mielestä tatuoinnit on parhaimmillaan juuri niiden venkuloiden ym. käsissä. Sielukkaita tatuointeja, jotka kertoo ihmisestä, ajatusmaailmasta ym. :

täysin samaa mieltä. ei täpit kuulu mallipojille :D

Tatuoinneista puheen ollen, tiiätekö mistä löytys "vanhan suomen" kirjain merkistö. Suunnittelen uutta kuvaa, tekstiä, ja sopis sen kalevalaiseen aiheeseen (tai ei siihen muunlainen fontti sopiskaan...)

Tatuoinneista puheen ollen, tiiätekö mistä löytys "vanhan suomen" kirjain merkistö. Suunnittelen uutta kuvaa, tekstiä, ja sopis sen kalevalaiseen aiheeseen (tai ei siihen muunlainen fontti sopiskaan...)
Jossain netissä niitä on. Itseasiassa ei ole montakaan viikkoa aikaa, kun jossain kävin katsomassa. Voinpa koittaa kaivella linkin esille. :)

Onko jollain kokemuksia pigmenttiväritatuoinneista, kuulemma kestää jonkun parivuotta kunnes kuluu pois?

Ne tuskin kuluu pois ihan yhdellä kertaa. Onko se sitten kovin hieno kantaa vuosi sellaista rähjäisen näköistä rääpälettä joka on kulunut vähän sieltä ja täältä. Joko ihan oikea kuva nahkaan tai sitten jättää vaan ottamatta sen kuvan. :)

Mitäs tykkäätte ideasta , laittaa kokoelma sukupuuttoonkuolleita eläimiä nahkaan. Ajattelin alottaa siivettömällä ruokilla.

Oma valinta. Jos sukupuuttoon kuolleet eläimet ovat sydäntäsi lähellä, niin siitä vaan.

Oon katellu tuohon yläselkään aika isoo tribaalia..Mikä ois ehkä sit tarkotuksena ottaa jossain vaiheessa elämää kuhan vaan on 100% varma. Mutta on aina mietityttäny se että venyykö se tatuointi paljonkin kun keho kasvaa,meinaan kun kuvasta tulisi aika iso? Pitäis suunnitella jotain tommosen tapaista.. http://www.bluedragon.fi/images/c2/tbb068.jpg
Ja kuva otettu Blue Dragon Tattoon sivuilta.

Oon katellu tuohon yläselkään aika isoo tribaalia..Mikä ois ehkä sit tarkotuksena ottaa jossain vaiheessa elämää kuhan vaan on 100% varma. Mutta on aina mietityttäny se että venyykö se tatuointi paljonkin kun keho kasvaa,meinaan kun kuvasta tulisi aika iso? Pitäis suunnitella jotain tommosen tapaista.. http://www.bluedragon.fi/images/c2/tbb068.jpg
Ja kuva otettu Blue Dragon Tattoon sivuilta.

Tuosta venymisestäkin on ollut paljon puhetta monessa tredissä, mutta silmämääräisesti se ei veny. Jos esim. tarkoitat, että venyykö vaikkapa lihasmassan kasvaessa, niin ihohan yleensä ratkeilee hauiksien sisäpuolelta, kainaloista, perseestä jne. eli selässä harvemmin edes raskausarpia on. Itselläni on tuota sun kuvaa pienempi tribaali yläselässä ja ei ole venynyt, vaikka kropan paino on heitellyt kuvan aikana aika rajusti.

Hemmetti, kun sais jonkun luovuuden puuskan ja keksis sellaisen selkeen vision mitä tuohon yläselkään ottais. Tarkoitus olis ottaa iso tausta tuolla nykyiselle kuvalle. Sellasia sumeita visioita pyörii päässä, mutta ei mitään selkeetä.

^Liekö oikea paikka säästää rahaa? Suoraan sanottuna noiden kuvien perusteella ei mitään päätä huimaavaa taidetta. Ihan ok kun pysytään yksinkertaisessa mustassa tribalissa, mutta edes harmaat varjostukset ei säväytä. Mites kommunikaatiopuoli? osaatko varmasti selittää mitä täsmälleen haluat vai lykkäätkö vaan mallikuvan kouraan?

No joo,kaveri osaa kyllä suomea sähköpostin perusteella.
Käyn nyt kuitenkin kattomassa mallikuvan kanssa.
Eipä sitä ole pakko kauppoja tehdä.

Tuosta venymisestäkin on ollut paljon puhetta monessa tredissä, mutta silmämääräisesti se ei veny. Jos esim. tarkoitat, että venyykö vaikkapa lihasmassan kasvaessa, niin ihohan yleensä ratkeilee hauiksien sisäpuolelta, kainaloista, perseestä jne. eli selässä harvemmin edes raskausarpia on. Itselläni on tuota sun kuvaa pienempi tribaali yläselässä ja ei ole venynyt, vaikka kropan paino on heitellyt kuvan aikana aika rajusti.

Hemmetti, kun sais jonkun luovuuden puuskan ja keksis sellaisen selkeen vision mitä tuohon yläselkään ottais. Tarkoitus olis ottaa iso tausta tuolla nykyiselle kuvalle. Sellasia sumeita visioita pyörii päässä, mutta ei mitään selkeetä.

Juu tarkotin just et kun lihasmassaa tulee lisää..

larwa sanoi:
Onko jollain kokemuksia pigmenttiväritatuoinneista, kuulemma kestää jonkun parivuotta kunnes kuluu pois?
Ripe sanoi:
Ne tuskin kuluu pois ihan yhdellä kertaa. Onko se sitten kovin hieno kantaa vuosi sellaista rähjäisen näköistä rääpälettä joka on kulunut vähän sieltä ja täältä. Joko ihan oikea kuva nahkaan tai sitten jättää vaan ottamatta sen kuvan. :)

Näin tuonlaisen virityksen (viritykseltä se todellakin näytti) tänään liikenteessä ja kuten Ripe arveli, niin tosi rähjäinen se kyllä oli. Puoliksi kulunut jo pois ja näytti aika järkyttävältä.

Jos siis tatuoinnin haluaa, niin sitten ihan ehta eikä mitään purkkatatuointeja. :D Tai jos ehdottomasti pigmenttitatuoinnin itseensä haluaa, niin ehkä hihattomat paidat pidetään kaapissa siinä vaiheessa, kun tatuointi on sellainen puolikuollut eikä väristä ole enää tietoakaan.

Odu, tapasin reissussa kundin jolla oli ollu varpaassa (vai oliko kantapäässä) tatska ja ei pysyny vaikka tehtiin uudestaan ainakin kerran. Tyyppi oli kyllä tod. kova juoksemaan, kipitteli reissussakin ilman kenkiä pitkin hiekkarantaa, joten sitä kulumista varmaan on enemmän kuin normaalilla ihmisellä.

En siis oikeasti tunne ko. jamppaa joten tarinan todenperäisyydestä ei takeita.

Niin, ja itellä eka kuva tulossa, aika varattuna, melkeen kuukauden joutuu vaan odottelemaan. Itse asiassa tuo on kaks eri kuvaa, tulee eri käsiin.

Ite olin kelaillu että otan selkäpuolelle tai rintaan, että saa helposti piiloon, mutta sitten tuo aihe ei sovi mihinkään muualle kuin forkkuihin "sisäpuolelle" niin mietin, että jos joku haluaa paheksua mun melkeen koko ajan näkyviä tatuointeja niin paheksukoon sitten. Oon myös jo pidempään miettiny, ettei mua kiinnosta olla missään duunissa (tms.) missä on jotain väliä onko mun ihoon piirretty.

Itellä on kans pari tatskaa otettu sillee et ne saa piiloo jos haluaa. Toinen on yläselässä ja toinen käsivarressa. En usko et nykyään missään duunipaikoissa "paheksutaan" sitä, jos on tatskoja...en sit tiedä onko näin. Ite hoitsun hommia tehny, kyl mummot ja papat ainakin ihasteli ku "nuorella" tytöllä on niin kiva kuva käsivarressa ;) Eikä osastonhoitajillakaan tuntunut olevan mitään niitä vastaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom