Tatskat

dogi sanoi:
Kiva kun kerroit. Osaatko yhtään sanoa missä vaiheessa? Onko kyseessä niin laaja empiirinen tutkimus että sen tulos voidaan yleistää vai luitko Internetistä? Mites tuollainen lohikäärme hauiksen kohdalla tai perhonen lavassa, onko kyseessä ikuinen onni vai varma kadotus?

Beesaan dogia. Eipähän oo vielä vituttanu tribaalit ja merkit, vaikka oonkin selkeesti tuomittu epäonnistumaan noiden takia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuskinpa mikään tatuointi rupeaa vituttamaan jos sen on ottanut ihan vaan omaksi ilokseen. Ei edes hauistribaali eikä kiinalaiset merkit.

Pikkuisen kyllä huolestuin, kun jossain äskeisessä City-lehdessä oli joku Hot or not-asteikko kesälle 2006, ja tatuoinnit olivat tippuneet kohtaan 5,6 0-10-asteikolla! :wall: Siis v***u oikeesti!

Armadillo sanoi:
Tuskinpa mikään tatuointi rupeaa vituttamaan jos sen on ottanut ihan vaan omaksi ilokseen. Ei edes hauistribaali eikä kiinalaiset merkit.

Pikkuisen kyllä huolestuin, kun jossain äskeisessä City-lehdessä oli joku Hot or not-asteikko kesälle 2006, ja tatuoinnit olivat tippuneet kohtaan 5,6 0-10-asteikolla! :wall: Siis v***u oikeesti!

Nyt heti tatuoinnin poistoon, kun Citykin sen noin "not hotiksi" rankkasi...:hyper:

Yleensäkin kannattaa tehdä aina niin, kuin muut sanoo. Kyllä se on fakta juu, että vituttamaanhan ne rupee :rolleyes:

Myth sanoi:
Kyllä se on fakta juu, että vituttamaanhan ne rupee :rolleyes:

Otin eka tatun -95, eikä se vieläkään vituta :D Päinvastoin. Ajan myötä asennoituu niinpäin että ne tatskat "kuuluu" olla siinä ihossa. Ilman niitä ei enää ois sama oma ittensä. Vaikee selittää mut joo.. hehe!

Pois en vaihtais, lisää pitää saada! Himottas joku full-sleeve juttu. :haart:

Sellaset jotka liikaa kelaa ja miettii et uskaltaaks ja mitä sit jos .. ja sit kun oon 65v ... entä jos blaa blaa .. entä mitä tämä tatska tarkoittaa mulle .. entä kaverille .. jne jne -> älä ota sitä tatskaa ollenkaan. ;)

HC76 sanoi:
Sellaset jotka liikaa kelaa ja miettii et uskaltaaks ja mitä sit jos .. ja sit kun oon 65v ... entä jos blaa blaa .. entä mitä tämä tatska tarkoittaa mulle .. entä kaverille .. jne jne -> älä ota sitä tatskaa ollenkaan. ;)

Samaa mieltä. Tästä on tehty jotenkin hirvee haloo koko hommasta. Osa arvostelee kärkkäästikin tatskattuja ihmisiä jne. Jos ottaa näistä mielipiteistä vaikutteita, niin tosiaan kannattaa unohtaa koko homma.

Itellä vasta 4 vuotta on selässä patsastellu tuo ensimmäinen kuva ja mieli tekee vaan jatkaa sitä. Noh, hiljaa hyvä tulee.

dogi sanoi:
Kiva kun kerroit. Osaatko yhtään sanoa missä vaiheessa? Onko kyseessä niin laaja empiirinen tutkimus että sen tulos voidaan yleistää vai luitko Internetistä? Mites tuollainen lohikäärme hauiksen kohdalla tai perhonen lavassa, onko kyseessä ikuinen onni vai varma kadotus?

No eipä tuosta ole teidän armollenne mitään tutkimusta osoittaa. Yksinkertaisesti vain lähestulkoon kaikki ne tuttuni, jotka ovat päätyneet hankkimaan kuvia enemmän, ovat harmitelleet isompia kokonaisuuksia rikkovia em.-tyyppisiä roiskeita. Itsellä ei siis ole onneksi kyseisiä ongelmia, kun en esim. olkavarteen ole mennyt aikoinaan ottamaan mitään vastaavaa. Toki saat ottaa niitä piikkilankoja ja kanjeja ihan mihin lystäät. Onhan ne sitten helpompi poistaakin... Henkilökohtaisesti yksikään tatuointi ei ole vielä kaduttanut, enemmänkin se, että tietyistä ruumiinosista alkaa tila loppua.

Mikäs on helsingin suosituin/tunnetuin mesta? Voisin ton oman simppelin tatskani vihdoinkin toteuttaa kun tuun käymään

rocky6 sanoi:
Mikäs on helsingin suosituin/tunnetuin mesta? Voisin ton oman simppelin tatskani vihdoinkin toteuttaa kun tuun käymään
Tästä voitaisiin varmasti vääntää kättä aikojen loppuun asti mutta henkilökohtaisesti suosittelisin Bluedragonia. Eppu ja muut pojat ovat ammattimiehiä ja tuntuvat ottavan vastuun hommastaan. Jo kymmenisen vuotta olen silloin tällöin itseäni tuolla värjäyttänyt ja lähes koko perheeni on käynyt samojen ukkojen kynien alla eikä kenenkään ole tarvinnut katua. Alunperin paikkaa (tai lähinnä sen perustajaa, pulju oli silloin pienempi) minulle suositteli kundi joka oli menossa kahdeksatta kuvaansa samalta tekijältä hakemaan, oli helppo uskoa että jälki on sitä mitä pitääkin.

dogi sanoi:
Tästä voitaisiin varmasti vääntää kättä aikojen loppuun asti mutta henkilökohtaisesti suosittelisin Bluedragonia. Eppu ja muut pojat ovat ammattimiehiä ja tuntuvat ottavan vastuun hommastaan. Jo kymmenisen vuotta olen silloin tällöin itseäni tuolla värjäyttänyt ja lähes koko perheeni on käynyt samojen ukkojen kynien alla eikä kenenkään ole tarvinnut katua. Alunperin paikkaa (tai lähinnä sen perustajaa, pulju oli silloin pienempi) minulle suositteli kundi joka oli menossa kahdeksatta kuvaansa samalta tekijältä hakemaan, oli helppo uskoa että jälki on sitä mitä pitääkin.

Allekirjoitan, ehdottomasti. Jonot ovat kuitenkin melko pitkiä, kahden kuukauden luokkaa kaikilla paikan kavereilla.

Noin tuli käytyä hakkauttamassa oma horoskooppi selkään. Itse tuon suttailin ja tyytyväinen olen. :kippis1:

Liitteet

• tatuointi2.jpg
    tatuointi2.jpg
    83,8 KB · Katsottu: 1 283
ÄnKs sanoi:
Mites ton solariumin/auringonoton kans??? Mulle sanottiin et kuukauteen ei saa ottaa aurinkoa... Pitääkö paikkansa?

Pitää. Jos otat aurinkoa ensimmäisen kuukauden aikana rankasti, niin kuva saattaa haalistua melkein olemattomiin. Jos lähdet etelänreissulle, niin etelän auringolle tuo aika pitenee muistaakseni kolmeen kuukauteen.

Lycanth sanoi:
Noin tuli käytyä hakkauttamassa oma horoskooppi selkään. Itse tuon suttailin ja tyytyväinen olen. :kippis1:
Pitäisikö tuon tatskan olla keskellä selkää, vai tarkoituksella hieman toispuolella? Tai sitten katsoin väärin. :jahas:

ÄnKs sanoi:
Mites ton solariumin/auringonoton kans??? Mulle sanottiin et kuukauteen ei saa ottaa aurinkoa... Pitääkö paikkansa?

Itellä ei varmaan ollu kuukauttakaan kun menin hakkauttamisen jälkeen solariumiin. Eikä haalistunut yhtään. Tosin tatuointi oli tietenkin kokonaan parantunut. Eipä juuri yksikään kuvistani ole auringon takia haalistunut..Paskan hoidon takia kylläkin.

kyllähän tuo taas himottas joku kuva käydä ottamassa. pitää nyt tässä vielä katella että jaksaako lähtä tikattavaksi.

Mulla on alaselässä tribaaliaurinko, siinä keskellä hanurin päällä ja vasemmassa lanteessa kiinalainen merkki. Mustia ja pieniä molemmat, ja aika hienoja minusta.
Eikä muuten todellakaan ala kaduttamaan, päin vastoin.

Haukkumaakari sanoi:
Mulla on alaselässä tribaaliaurinko, siinä keskellä hanurin päällä ja vasemmassa lanteessa kiinalainen merkki. Mustia ja pieniä molemmat, ja aika hienoja minusta.
Eikä muuten todellakaan ala kaduttamaan, päin vastoin.

Ootko muutes neutraali käny oulussa hakkauttaan noi kuvas? jos oot, niin mikä on mielestäs laadukas paikka oulussa käydä hakkauttaan?

Ite haluaisin ankkuritatuoinnin, mutta en ole löytänyt malleja mistään... Osasiko joku linkittää ankkurivalikoimaa netistä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom