Tatskat

Jepujee,kyllä jokanen tatskanottaja varmaan tietää että niistä ei kovin helpolla( tai halvalla ) eroon pääse. Itellä on kavereiden tekemiä tatskoja mitä on sitten jälkikäteen korjailtu alan liikkeissä kovalla rahalla. Rintaan olisi tarkotus ottaa peitekuva ja ehkä paria muutakin ois tarkotus värityttää. 6 kuvaa löytyy ja voin kyllä sanoa että on vituttanut kerran jos toisenkin mutta so not,sellasta se elämä on.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Faktaa ei fiktiota!

joopajoo, nää on mielestäni turhia kommentteja. En ihan rehellisesti usko että tatskoilla on mitään merkitystä bodauksessa kun kattoo nykypäivän suomibodareitakin. Siellä on varmaan puolella kavereista väriä ihossa, että se siitä sitten.

Laitetaan se yleinen merkitys nyt sit vielä tänne suoraan IFFB säännöistä jotta ketään ei harmita sitten jos tulee tämä tilanne vastaan,ni olen ainakin varoittanu..Tatskoja voi välttää kuten loukkaantumisia..Se vaan on niin että tyhmästä päästä kärsii sitten koko kroppa mikä pitää paikkansa jos tämä on tiedossa eikä välitä>>>> Tuomarin pitää suosia kilpailijaa, jolla on harmoninen ja klassinen fysiikka. Tuomarin pitää myös katsoa kilpailijan kokonaisuutta, anatomista rakennetta (mukaan lukien leveät hartiat, korkea ja paksu rintakehä, oikeanlaiset mutkat selkärangassa, raajojen ja keskivartalon sopusuhtaisuus toisiinsa nähden, jalkojen ja säärien suoruus). Tuomarin pitää kiinnittää huomiota myös kilpailijan ihoon, onko siinä arpia, tatuointeja, aknea, läikkiä, joita IFBB pitää virheinä kehoa arvosteltaessa, kuten myös kampaamattomia hiuksia, hyvän mallisia varpaita ja jalkoja. Jos tuomarilla on vaikeaa päättää kilpailijoiden paremmuudesta, voidaan edellä mainittuja seikkoja käyttää arvostelussa tekemään eroa kahden tasavertaisen kilpailijan arvioinnissa. :worship:

Oon menossa parin päivän sisään ottamaan suunnilleen röökiaskin kokoista skorpionia ihooni, mut jostain syystä en osaa päättää minne sen laittaisin. Olkapää tuntuu jotenkin parhaalta vaihtoehdolta, rintaan ottaisin sen muuten mut eihän se sieltä näy minnekään...

Kommentteja? Varsinainen kysymys vois olla kai; mihin ottaa tatuointi siten että se sekä näkyisi mut sen sais myös piiloon?

Oon menossa parin päivän sisään ottamaan suunnilleen röökiaskin kokoista skorpionia ihooni, mut jostain syystä en osaa päättää minne sen laittaisin. Olkapää tuntuu jotenkin parhaalta vaihtoehdolta, rintaan ottaisin sen muuten mut eihän se sieltä näy minnekään...

Kommentteja? Varsinainen kysymys vois olla kai; mihin ottaa tatuointi siten että se sekä näkyisi mut sen sais myös piiloon?

Omat tatskat on hartiassa ja selässä eli juuri paikoissa jotka jäävät tarvittaessa t-paidan alle piiloon mutta esim. hihaton ei niitä peitä.
Toki kuvan voi hakata otsaansa....monet treenaa pipo päässä.:)

Ota se kuva sinne minne se itsestäsi kuuluu, ei sinne mistä se näkyy muille.

Älä ota tatuointia ennen kuin olet varma siitä millaisen haluat ja mihin haluat. Mieti rauhassa, peru vaikka aika ja varaa sitten uusi kun olet varma omasta mielipiteestäsi.

Huolestuttavaa hommassa on se, että kuvia tehdään 16-vuotiaille. Tuon ikäiselle ei missään nimessä, kuuna herran päivänä pitäisi hakata yhtään ainoaa kuvaa. Tuossa iässä maailmankuva on kenties kovin suppea ..
Älä muuta virko. Itellä on kaikki purkkakuvat otettu ikävuosina 16-18v. ja yhden yhtä (tai edes uusiakaan) en enää niistä haluais.. mutta siinä on eikä muuksi muutu :D

Tatskathan on makuasia ja makuasiosta on turha kiistellä,mutta maku on usein muotiasia joka vaihtelee tietyissä sykleissä.

Punkkarit heitti jossain vaiheessa kuteensa roskikseen samoin teki baycityrollers fanit jopa suurin osa hipeistä vaihtoi sprigin päälle ja meni töihin.

Kymmenen vuoden kuluttua tatuoinnit voi olla naurettavia ja typeriä,tota kannattas pikkasen miettiä.
Suosio saattaa muuttua jo yhden popparipellen lausunnon takia,tyyliin Britney haukkui Pariksen tatuoinnit-She looks like a crackwhore!

Älä ota tatuointia ennen kuin olet varma siitä millaisen haluat ja mihin haluat. Mieti rauhassa, peru vaikka aika ja varaa sitten uusi kun olet varma omasta mielipiteestäsi.

Juu, mutta kun oon miettiny sitä oikeaa paikkaa jo tyyliin kaks vuotta ni parempi vaan nyt hakata se kuva vielä kun ilman rollaattoria tikattavaks pääsee :)

Hartiaan mä sen nyt otan, rintaan jää sit mukava paikka jollekin isommalle kuvalle... ehkä... joskus...

Juu, mutta kun oon miettiny sitä oikeaa paikkaa jo tyyliin kaks vuotta ni parempi vaan nyt hakata se kuva vielä kun ilman rollaattoria tikattavaks pääsee :)

Mä en ottaisi jos en olisi itse varma. Ennemmin miettisin vaikka maailman tappiin asti, mutta jos en ole varma niin en ole varma.

Noissa tulitikkuaskin kokosissa kuvissaki kannattaa sitten miettiä sitä, että tuleeko jatkossa otettua isompia kuvia. Tai jos nyt jo puhuu, että sitten joskus isompaa kuvaa, ni se tulitikkuaskin kokonen läntti keskeisellä paikalla hajottaa kyllä kokonaisuuden alkuunsa.

Sanon vaan sen takia, koska ite otin ekan,pienen, tatuoinnin keskelle olkavartta, vaikka unelmoinki jo koko käden tatuoimisesta silloin. Ekaks ei kuitenkaa uskaltanu ottaa isoa ja oli kova palo ja kiire saada se tatska, joten pikkukuva sit vaan keskelle olkavartta ja ajattelin, et saahan sitä jatkettua hyvin. Toisin kuitenki kävi, eli vähä tyhmästi keskeisellä paikalla pieni kuva, joka ei kunnolla sula ympäristöönsä.

Toisaalta en tota haluais muuttaakaan ku se kertoo musta kuitenki aika paljon just noin. Mut toiseen käteen lähtee tiistaina puolet forkusta ja sitte vähä myöhemmin toinen puoli, eli järkevämmin koitetaan rakennella.

Ite haluaisin ankkuritatuoinnin, mutta en ole löytänyt malleja mistään... Osasiko joku linkittää ankkurivalikoimaa netistä?

Itse välttäisin näitä merkitystatskoja kyllä viimeiseen asti. Tokihan siis monikin tatska jotain jossain kulttuurissa tarkottaa, mutta nämä yleisimmät kumminkin mielestäni ovat täysin urpoja taviksilla. Ellet siis ole merimies joka on laivan päällä Atlantin ylittänyt, siinä tapauksessa ankkuria vaan nahkaan.

Huoh.. voihan se ankkuri tarkottaa muutakin ku konkreettista laivan ankkuroimista tiettyyn satamaan.. Plus että ihan klassikkona ankkuri on hyvä tatuointi, eihän isoja vanteitakaan autoissa käytetä sen takia, etteikö levyjarrut mahtuis vanteen sisään.

No voi helvetti, minähän sitä tarkoitinkin. Luulisi tatuointeja harrastavan ihmisen käsittävän.

Vai onko seuraavaksi hankintalistallasi kyyneleitä silmäkulmaan, hämähäkinseitti kyynärpäähän ja kolme pistettä peukalon ja etusormen väliin? jotkut tatskat vaan tarkottaa jotain, kuten ankkuri Atlantin ylitystä, ja mun mielestä sitä olisi fiksu kunnioittaa. Tietenkään ei ole pakko, mitäpä olisi? Voihan äidin pikku nulikat tatuoida vaikka KAKOLA FOREVER selkään jos huvittaa.

Eiköhän tuo tatuointien tarkka merkitys ole aika lailla mennyttä maailmaa. Eipä paljon tarvitse runsaammin tatuoituja ihmisiä katsella, kun jo varsin pian tulee vastaan hyvinkin perinteistä merimies/venkula-kuvitusta. Fakta vain on, että länsimaissa tatuointi oli pitkään lähinnä noiden ryhmien harraste, joten perinteisempi kuvastokin on hyvin vahvasti niihin sidonnaista.

Esim. tuo hämähäkinseitti on todella yleinen aihe nykyään. Ja miksi ei olisi? Monessa tapauksessa erittäin hyvin kokonaisuuteen sopiva yksityiskohta, jolla on sitäpaitsi merkityksensä muillekin ryhmille kuin henkirikollisille. Toki kuvion yleistymiseen vaikkapa skinheadporukoissa lienee ollut syynä ainoastaan "kovan jätkän" maineen tavoittelu.

Iteltä löytyy muuten mm. ankkuri ja seitti. Varsin perinteistä siis. Onhan noista joskus saanut kuulla sakkoja lusineilta nisteiltä ja muilta häviäjiltä länkytystä, mutta so what?

No mun mielestä toi nyt vaan on ihan perseestä että kaikenmaailman hipit ottaa niitä merkitystatuointeja. Mutta vitut siitä, antaa mennä vaan. Näyttäähän se hienolta ja saa tuntemaan itsensä varmaan vaaralliseksi. Sinne toikin menee muotipellejen paskaviemäriin koko perinto, niinkuin niin suuri osa kulttuurista yleensä.

Mun mielestä tatuoinnit on parhaimmillaan juuri niiden venkuloiden ym. käsissä. Sielukkaita tatuointeja, jotka kertoo ihmisestä, ajatusmaailmasta ym. Itse en ole ikinä voinut samaistua näihin tatuointien harrastajiin. tatuoinnit on mun mielestä meidän kulttuurissa merkkejä jostain, kertomuksia tai varoituksia tai muuta. Ei koristeita.

No, taidan olla aika yksin tän mielipiteeni kanssa, kyllä silti tunnen myötähäpeää hämyrinseittejä, nänniskorpioneja, japsimerkkejä, ankkureita, pisteitä ym. itseensä hakanneita nähdessä. Mutta ehkä ne tuntee myötähäpeää kun näkee mun pienet ja rumat kuvat, mitkä ei ole esteettisesti täydellisessä harmoniassa luomieni kanssa:lol2:

Mutta jokainen tyylillään :piis:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom