Kerkee varmaan kuume laantua ennenkuin on sun vuoro sen tyypin jonossa ^^
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jollain täällä on varmaan kokemusta individualin Lassesta? Miten nopee neula käsi äijjällä on, työn laatu on ainakin todella komeaa. Ja jos jotain hinta haarukkaa ois heittää paljon tunti taksa? Kuumetta on
Onko Putka tattoon Ilestä tai J-Pstä kokemuksia kellään?
Ottamatta sen enempää kantaa hintaan niin mietippä nyt pitkään ja tarkkaan mihin meet ton kuvan ottamaan. Veikkaan että aika kourallinen ihmisiä osaa Suomessa tollasen tehdä jos edes niin montaa. Biomekaaniset ja sitten kaikki tollaset vastaavat "ihon alta" puskevat kuvat on yleensä niitä jotka näyttää ihan kamalalta sutulta. Paljon noita Suomessa nähnyt mutta en muista oonko livenä nähnyt yhtäkään täysin onnistunutta. En muista kenen tekemä toi on vaikka oon tohon kuvaan joskus netissä törmännyt, mutta on kyllä helvetin kaunis taideteos. Ite taitaisin soitella individual inkkiin Turkuun jos Suomessa tollasen haluisin nakuttaa.
Ile kuulema asuu toistaiseksi sveitsissä, mut siis kiire mulla ei olekkaan, mulla on ollut jo kaksi vuotta tiedossa minkä kuvan haluan ja mihin.Ile on nakutellut mulle kuvia. Mukava mies ja kova tekeen varsinkin realistista leimaa. Joutuu ehkä hetken odotteleen jonon hännillä, taitaa olla aika pitkät nimittäin.
Kerkee varmaan kuume laantua ennenkuin on sun vuoro sen tyypin jonossa ^^
pitänee myös miettiä, että näyttäiskö toi fiksulta enää jos halkeamat poistais? Näyttäähän ne hienoilta, mutta ainakaan ei tarvitse pelätä että halkeamat kusis :D
TietenkinAjatuksena ois ottaa Karjala-aiheinen tatuointi, siellä kun juuret on. Kellään heittää mitään ajatusta?
Pitkään miettinyt uuden tatuoinnin ottamista. Nyt oon päättänyt, että otan japanilaistyylisen tatuoinnin, lohikäärme ja sit jotain muuta siihen taustalle. Ajattelin ottaa puolikkaan hihan ja ehkä myöhemmin sen voisi laajentaa koko hihaksi. Tietääkö täällä joku hyvää japanilaisen tyylin mestaria? Mitä lähempänä Kymenlaaksoa sen parempi, mutta kyllä täältä helposti liikahtaa esim. Helsinkiin. Sieltä luulis löytyvän, kun vaan tietäis kuka. Vinkkejä saa antaa