Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jollain täällä on varmaan kokemusta individualin Lassesta? Miten nopee neula käsi äijjällä on, työn laatu on ainakin todella komeaa. Ja jos jotain hinta haarukkaa ois heittää paljon tunti taksa? Kuumetta on :rock:

Joo 2015 kevääseen jonoa on, olin yhteydessä pari kk sitten :)

tumblr_mb83o6p9oo1rn2zrbo1_500.jpg
Ottamatta sen enempää kantaa hintaan niin mietippä nyt pitkään ja tarkkaan mihin meet ton kuvan ottamaan. Veikkaan että aika kourallinen ihmisiä osaa Suomessa tollasen tehdä jos edes niin montaa. Biomekaaniset ja sitten kaikki tollaset vastaavat "ihon alta" puskevat kuvat on yleensä niitä jotka näyttää ihan kamalalta sutulta. Paljon noita Suomessa nähnyt mutta en muista oonko livenä nähnyt yhtäkään täysin onnistunutta. En muista kenen tekemä toi on vaikka oon tohon kuvaan joskus netissä törmännyt, mutta on kyllä helvetin kaunis taideteos. Ite taitaisin soitella individual inkkiin Turkuun jos Suomessa tollasen haluisin nakuttaa.

Lupaavalta vaikuttaa tai sitten putka-tattoo... mutta hetken varmaan täytyy odottaa että pääsee toteuttamaan kun jonoakin noihin varmasti on sekä meikäläisen rahoilla ei tehdä edes sakaroita (sitä varten tosin kyselinkin jos joku osais suurinpiirtein sanoa hintaa)

pitänee myös miettiä, että näyttäiskö toi fiksulta enää jos halkeamat poistais? Näyttäähän ne hienoilta, mutta ainakaan ei tarvitse pelätä että halkeamat kusis :D

Ile on nakutellut mulle kuvia. Mukava mies ja kova tekeen varsinkin realistista leimaa. Joutuu ehkä hetken odotteleen jonon hännillä, taitaa olla aika pitkät nimittäin.
Ile kuulema asuu toistaiseksi sveitsissä, mut siis kiire mulla ei olekkaan, mulla on ollut jo kaksi vuotta tiedossa minkä kuvan haluan ja mihin.
Kuva on sen verran henkilökohtainen ja odotuksen sen verran korkealla että tekijää oon miettiny ja etsiskell ihan rauhassa ja kiire kyseistä kuvaa ottamaan ei oo vieläkään, joten ihan sama kauanko vielä odottelee. toisaalta en oo ees 30-vuotias ni enköhän mä vielä ehdi ;)

Aiemmat kuvat mulle on tehnyt Kotirannan Markus MK-Art
jota voin suositella myös muille, nyt kyseinen kuva vaan tulee olemaan äärimmäisen fotorealistinen joten haluan spesialistin.

pitänee myös miettiä, että näyttäiskö toi fiksulta enää jos halkeamat poistais? Näyttäähän ne hienoilta, mutta ainakaan ei tarvitse pelätä että halkeamat kusis :D

Oon itsekin netistä etsinyt tatuoijaa ja pari päivää sitten eksyin sellaisen paikan sivuille kuin La Muerte Ink. Siellä on Kimmon galleriassa sama tähti ilman halkeamia eli tuo tuossa alla. Samaisella hepulla oli jotain kuvia siellä missä oli halkeamia tai kuva tuli ihon alta. Luulis, että kaveri osais sanoa hinnankin aika tarkkaan, kun on saman tähden joskus tehnyt.

3D-Carved-Star-with-texts.jpg

Ajatuksena ois ottaa Karjala-aiheinen tatuointi, siellä kun juuret on. Kellään heittää mitään ajatusta?
Tietenkin
vaakuna.gif

Tlukin saatua hiukan kesäduunia naapurilta ja sen verran hyvät rahat irtos että pistän suoraan talteen talven tatskoja varten, kohta voikin kävästä jo tatuoijalla hiukan suunnittelemassa mitä tehdään ja millaisella aikataululla :)

Reilu viikko paranneltu ja eilen alko kuva kutisemaan, kerkesin jo toivoa että jospa ei tällä kertaa kutittais. Tää ilta ollu aivan helvettiä kun tekis mieli hinkata teräsharjalla.. Toivottavasti helpottaa nopeesti, ens viikolla nimittäin jatketaan ja taas koko ruljanssi alusta.

tumblr_mb83o6p9oo1rn2zrbo1_500.jpg

3D-Carved-Star-with-texts.jpg

tässäpä näkee selvästi eron hyvin ja vähemmän hyvin tehdyn tatskan välillä. tässä alemmassa muutenkin ihmeen raskaasti tehdyt ääriviivat ja kummalliset varjostukset.

Sen verran parantunut, että kehtaa jo kuvan laittaa. Joku roska tuohon nenän viereen nyt jäi, mutta ei jaksa ottaa uutta kuvaa.
20130717_184246.jpg
Sellaisen leiman tämä takinkääntäjä otti.

Tekijä: Markus/Down Under Tattoo Down Under Tattoo
Hinta: 300€
Aika ~2,5h hakkaamista, sitten suunnittelut yms. päälle. Reilu kolme tuntia taisin olla paikan päällä.

Nonih. Joulukuun 5. päivä jatkuu Kairan mustetalkoot. Tuolloin hakataan koko päivä ja jatketaan mahdollisesti ainakin toiseen sessioon, kattoo sitten tarviiko kolmannenkin. Uuuuuhuhuhuhuhuuuu! Tietää taas miksi tehdä töitä ahkerasti! :hyper:

Olikohan tänään joku pakkislainen Porin Tattoo Nationissa ottamassa tatskaa? Yksi toinen asiakas näytti jonkin verran treenanneelta :)

Huh, takana laskelmien mukaan about 20h selän tekoa ja vielä vaan jatkuu. En ees uskalla arvata kauan vielä tarvitaan, on kyllä aika pitkä projekti. Mutta sen arvoinen.

Mullakin ois yks tuttu tekijä joka tekis ihan jees jälkeä jopa. Pitäs vaan keksiä jotain mitä ottaa. Selkä ois kiva alottaa, mut pitäs suunnitella tarkasti millä noin ison alueen täyttää.

Pitkään miettinyt uuden tatuoinnin ottamista. Nyt oon päättänyt, että otan japanilaistyylisen tatuoinnin, lohikäärme ja sit jotain muuta siihen taustalle. Ajattelin ottaa puolikkaan hihan ja ehkä myöhemmin sen voisi laajentaa koko hihaksi. Tietääkö täällä joku hyvää japanilaisen tyylin mestaria? Mitä lähempänä Kymenlaaksoa sen parempi, mutta kyllä täältä helposti liikahtaa esim. Helsinkiin. Sieltä luulis löytyvän, kun vaan tietäis kuka. Vinkkejä saa antaa :)

Pitkään miettinyt uuden tatuoinnin ottamista. Nyt oon päättänyt, että otan japanilaistyylisen tatuoinnin, lohikäärme ja sit jotain muuta siihen taustalle. Ajattelin ottaa puolikkaan hihan ja ehkä myöhemmin sen voisi laajentaa koko hihaksi. Tietääkö täällä joku hyvää japanilaisen tyylin mestaria? Mitä lähempänä Kymenlaaksoa sen parempi, mutta kyllä täältä helposti liikahtaa esim. Helsinkiin. Sieltä luulis löytyvän, kun vaan tietäis kuka. Vinkkejä saa antaa :)

Aika moni on nykyään, jossei erikoistunut, niin ainakin harjotellut paljon tota japsikuvan tekoa. Varmaan viimevuosien suosituimpia tyylisuuntia ja varmasti saa vähän kaikissa paremmissa leimaamoissa tehtyä hyvin. Mutta kysele vaikka Paradise tattoosta oisko aikaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom