Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Alottelumielessä kävin vetäsemässä puoli hanskaa täyteen myös sisäpinnalta ja ei että tuntu nannalta tuossa kainalon vierestä. Noh, alustavat viivat nyt vasta tehty ja jos pääsiäisen paikkeilla saisi jo hiukan väriä sekaan! Kuva >

Tekijänä Kabubby tattoo / Daniele Trabucco
Laitahan kuvia lisää sitä mukaa kun valmistuu! Itellä kans pukkaa parin viikon päästä saman tyylistä prokkista. Hirvittää jo nyt tuo kainalo/ käden sisäpuoli alue:)

miulla on eväät mukana, jos verensokerit pääsee laskuun saan ihan horkkatärinän. jotenkin se tatuoinnin tekemisen rasitus saa miun kropan reagoimaan niin. sit otan etukäteen jo pari särkylääkettä.

Syö vaan kunnolla ennen sessioita ja muistaa juoda tatuoinnin aikana. Vähän tietenki riippuu miten tatuoitava reagoi siihen neulaan, onko jännät koko ajan pöksyssä vai meneekö siinä muita murheita ajatellessa. Itse meinannu nukahtaa siihen pöydälle pariin otteeseen kun hihaa tehtiin.

Syö vaan kunnolla ennen sessioita ja muistaa juoda tatuoinnin aikana. Vähän tietenki riippuu miten tatuoitava reagoi siihen neulaan, onko jännät koko ajan pöksyssä vai meneekö siinä muita murheita ajatellessa. Itse meinannu nukahtaa siihen pöydälle pariin otteeseen kun hihaa tehtiin.

Jep paikasta kiinni. Ja noi paikatkin on niin henkilökohtasia että mikä tuntuu miltäkin. Kainalo oli itelle todella helppo. Samaten jalkapöytä ja alaselkä, mitä usein kuullaan kutsuttavan kivuliaiksi. Sitten vastaavasti yläselkä yhtä helvettiä. Mutta kyllähän se lähtökohtasesti alkaa sattumaan huomattavasti enemmän siinä 2-3 tunnin jälkeen oli paikka mikä tahansa. Ite kans panostasin siihen että söis kunnolla ennen tatuointia ja sitten jois siinä vaikka vettä tatuoinnin aikana. Jos se yli viiteen tuntiin menee niin safkaisin kyllä siinä välilläkin jotain tai voi vähän heikko happi tulla.

Vastaileeko Putka Tattoon J-P sähköposteihin?!

Piti ihan rekisteröityä että voin ottaa osaa tähän keskusteluun. Melkein 10 vuoden tauon jälkeen tehdään uutta tatskaa, eli kevään aikana olisi tarkoitus saada koko selkä tehtyä. Eka aika oli toissaviikolla ja ylihuomenna jatketaan. Selässä oli valmiiksi jo pari keijua, nyt tehdään kukkia, kolibreja ja perhosia. Tosi tyttömäistä, heh! Salilla käynti vaan valitettavasti kärsii jonkin verran parantumisen aikana, mutta onhan tässä loppuelämä aikaa treenata :)

Piti ihan rekisteröityä että voin ottaa osaa tähän keskusteluun. Melkein 10 vuoden tauon jälkeen tehdään uutta tatskaa, eli kevään aikana olisi tarkoitus saada koko selkä tehtyä. Eka aika oli toissaviikolla ja ylihuomenna jatketaan. Selässä oli valmiiksi jo pari keijua, nyt tehdään kukkia, kolibreja ja perhosia. Tosi tyttömäistä, heh! Salilla käynti vaan valitettavasti kärsii jonkin verran parantumisen aikana, mutta onhan tässä loppuelämä aikaa treenata :)

Itellä meni toi oma selkäprojekti salin suhteen yllättän hyvin. Reilussa kuukaudessa saatiin toi 24h nakutettua ja sillon kun oli alaselkää nakutettu niin tuli aika surutta treenailtua yläselkää. Ainot tosiaan että aika pitkään meni ennenkun uskals tohon lapojen päälle mitään tankoa ottaa eli takakyykyt ja jullit oli siinä varmaan pari kk pannassa ja kun ei voinu vyötä käyttää niin maastavetokin jäi aika vähiin.

Itellä meni toi oma selkäprojekti salin suhteen yllättän hyvin. Reilussa kuukaudessa saatiin toi 24h nakutettua ja sillon kun oli alaselkää nakutettu niin tuli aika surutta treenailtua yläselkää. Ainot tosiaan että aika pitkään meni ennenkun uskals tohon lapojen päälle mitään tankoa ottaa eli takakyykyt ja jullit oli siinä varmaan pari kk pannassa ja kun ei voinu vyötä käyttää niin maastavetokin jäi aika vähiin.

Ok, kiitos tiedosta! Ensimmäisellä kerralla tehtiin alaselkää vasemmalta puolelta, ja viime viikon lopulla uskaltauduin vasta tekemään edes yläselkää salilla, muutenkin olen ollut tosi varovainen. Tällä viikolla jatketaan samalta puolelta yläselkää, se onkin sitten vähän hankalammassa paikassa treenien kannalta mutta maltti on valttia.

5h tehtiin tänään yläselkään kuvaa ja sitten ei enää kestänyt, viimeinen puoli tuntia meni ihan tajunnan rajamailla. 2h arviolta jäi tekemättä, mutta ne on enää varjostuksia yms. eli kuva itsessään on jo valmis. Muutaman viikon päästä jatketaan loppuun. Peli-liike oli käydä syömässä kunnon mättö ennen leimaamista, mutta 3-4h jälkeen olis kyllä pitäny olla eväitä. Vesipullo oli ainoa varuste.

Ennestään löytyy olkapäästä kuva. Ton rupeaman jälkeen oli kroppa aivan tiltissä, edelleen on olo kuin maratonin jäljiltä. Todella mielenkiintoinen olo. Kaipa se sit vaan on niin "rankkaa" kropalle moinen.

Ekat 2h oli ihan lasten leikkiä, mutta viimeset hetket tuntui kuin joku ois huitonu machetella selkään.

Eihän tuo tatuoinnin ottaminen mitenkään estä salillakäyntiä tai muuta urheilua. Pitää vain huolen ettei kuva hierrä mihinkään. Hikoilusta ei mitään haittaa.

Ekan tatskan jälkeen menin seuraavana päivänä treenimään :)

Varmaan riippuu vähän siitä mihin otit kuvan ja mitä treenasit. Pohkeeseen kuva ja rintatreeni varmaan onnistuu, mutta en suosittele jonkun puolihihan jälkeen mennä vetää haukka treeniä. Ihan jo sen takia ettei kuva vahingossakaan hankaa mihinkään.

missä vaiheessa tatuoinninottoprosessia se suunnittelu hoidetaan ja maksaako se yhtä paljon kuin itse tatuoiminen tunnilta? Eli jos mulla on ideoita tyylistä ja haluan taiteilijan suunnitella kuvan niiden pohjalta, niin kun varaan ajan jollekkin niin lasketaanko siihen suunnitteluunkin menevä aika samaan vai miten. Äh en osaa edes selittää mitä yritän kysyä. Mutta ei kai se sitä taideteosta siinä ennen hakkaamista sutase paperille odottaessa, piirteleekö ne niitä illalla kotonaan vai miten se tapahtuu. Varataanko aika suunnitteluun erikseen ja sitten kun kuva on hiottu miellyttäväksi paperilla, niin sitten varataan aika itse tatuoimiseen? Esimerkkinä nyt joku kunnon taiteilija joille on vuoden jonot

Varmaan riippuu vähän siitä mihin otit kuvan ja mitä treenasit. Pohkeeseen kuva ja rintatreeni varmaan onnistuu, mutta en suosittele jonkun puolihihan jälkeen mennä vetää haukka treeniä. Ihan jo sen takia ettei kuva vahingossakaan hankaa mihinkään.

Potkunyrkkeilyä oli ja leima on korvan takana :) Ei se mikään iso ollut, eka tatuointi

- - - Updated - - -

missä vaiheessa tatuoinninottoprosessia se suunnittelu hoidetaan ja maksaako se yhtä paljon kuin itse tatuoiminen tunnilta? Eli jos mulla on ideoita tyylistä ja haluan taiteilijan suunnitella kuvan niiden pohjalta, niin kun varaan ajan jollekkin niin lasketaanko siihen suunnitteluunkin menevä aika samaan vai miten. Äh en osaa edes selittää mitä yritän kysyä. Mutta ei kai se sitä taideteosta siinä ennen hakkaamista sutase paperille odottaessa, piirteleekö ne niitä illalla kotonaan vai miten se tapahtuu. Varataanko aika suunnitteluun erikseen ja sitten kun kuva on hiottu miellyttäväksi paperilla, niin sitten varataan aika itse tatuoimiseen? Esimerkkinä nyt joku kunnon taiteilija joille on vuoden jonot

Mulla on molemmat kuvat ollut piirrettynä omasta takaa ennen itse leimaamista. Seuraavan laittaakin tuttu, joka luultavasti hahmottaa mun tuomien kuvien perusteella haluamani kuvan ja siirtää kuvan sitten iholle ja siitä enemmän free handina alkaa sitten piirtelemään :) Kannattaa soittaa tatskaajalle, yleensä se riippuu enemmän siitä itsestään millä tavalla tykkää toimia.

on vielä niin alustavalla suunnitteluasteella koko homma että ollaan vielä kaukana siitä että lähdetään minnekkään soittelemaan. Yritän vaan hahmottaa prosessia itelleni kun ei ole kokemusta ollenkaan

Sovit artistin kanssa konsultaatio ajan jolloin menet paikan päälle ja sunnittelette yhdessä minkälainen kuvasta tulee. Yleensä näitä asioita hoidetaan s-postin välityksellä ennen varsinaista tauointia jolloin tatuoija lähettää oman versionsa kuvasta ja siinä sitten pähkäilette onko kuva hyvä vai vieläkö halutaan muutoksia. Laskutus yleensä menee vain tatuoimiseen käytetyn ajan perusteella, suunnitteluprosessista ei hintaa peritä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom