Tatskat

hmm..mikähän mahtaa olla japanilainen koi-tyyli?

Nojoo onhan tuo nyt huono ilmaisu "japanilainen koi-tyyli". :D En minä niin näihin tyyleihin lopulta ole perehtynyt, kunhan kirjoitan mitä mieleen tulee. Mutta lähinnä nyt tarkoitin tällaisia japanilaistyylisiä tatuointeja ja monesti siellä se koikarppi ja kukkia esiintyy. Lähinnä ehkä noista erilaisten kukkien ja värien käytössä itsellä tulee mieleen tuosta art nouveausta tuo japanilainen meininki, nämähän tietenkin omia mielipiteitä ja ajatuksia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onpas täällä ollut kiihkeää keskustelua, uskaltaako sitä omaansa lainkaan laittaa... Kahdesta kuvastani olen ylpeä, jalkapöydän pitäisi korjauttaa kun en ole tyytyväinen. On vaan niin helvetin kipeä paikka tikata, etten odota innolla... Individualin Reetalle ajattelin siihen varata ajan.

Ensimmäinen kuvani. Isoisän muistolle otettu sekä on myös merkitys kokemallani masennuksella. Sieltä pääsi nousemaan ylös. Tämän kuvan aikaan Lätkä oli töissä Individualissa.

Tatuointi.jpg

Tänään jatkuis sleeven teko. Vähä jänskättää mitä artisti on kehitelly jatkoks tolle :P Voisin kuvaa pistää tännekin kuhan saanu kelmut pois.

Niksi pakkis
Kun tatskan on rasvannut niin yleensä rasva leviää vaatteisiin, sohviin, petivaatteisiin. Tuli pyydettyä vaimolta vanhat sukkahousut, joista leikkasin puntista sopiva pätkän. Ei muuta, kuin kuvaan rasva ja leikattu puntti päälle. Rasva imeytyy sinne minne pitääkin, iho hengittää eikä sänky ole aamulla täynnä irronnutta nahkaa:thumbs:

Onko kukaan käyny ottaan Putkan rikulla kuvaa?? Itellä 4 aikaa sleevelle aluksi kyseiselle herralle ja ois mukava kuulla jos jollakin on mielipiteitä tai jopa kuvia rikun tekeleistä! Tuossa rikun blogi: http://rikuturso.blogspot.fi/

Putkassa on tullut käytyä, mutta ei tosin Rikun asiakkaana. Mutta todella hienoja leimojahan tuo tekee, kun selaa galleriaa. Lisäksi jonot on aikas pitkät eli eiköhän sekin kerro jotain.

Vasemmassa kädessä natsisymbolia muistuttava muisto nuoruudesta. Ei toki natsisymboli. Oikeassa paskatribaali minkä oyin kersana ja josta en pidä. Jatkan sitä kun jaksan. :)

Ei sitä rasvaa tartte ihan helvetisti lotrata, pärjää ilman virityksiäkin vallan mainiosti.

Mä sain tatuointiliikkeestä tosi hyvän geelin sille tatskalle, ei tahmannut ja se aine levisi siihen leiman päälle ikään kuin kalvoks. Oisko ollu nimeltään joku easyTattoo tms, läväreihin ollut samalta valmistajalta easyPiercing-nimistä suuhuuhdetta ja saline solution sprayta :)

Mä sain tatuointiliikkeestä tosi hyvän geelin sille tatskalle, ei tahmannut ja se aine levisi siihen leiman päälle ikään kuin kalvoks. Oisko ollu nimeltään joku easyTattoo tms, läväreihin ollut samalta valmistajalta easyPiercing-nimistä suuhuuhdetta ja saline solution sprayta :)

Mä oon kans tykänny et tää on ollu paras käyttämistäni rasvoista.

Mitenhän lihaskasvu vaikuttais tatuointiin minkä ottais tohon yläselkään keskelle? Muotoja tuolla selässä ei viel pahemmin ole.
Ei mitenkään, ihan normaalisti menee siinä ei siis ala näyttään mitenkään epämuodostuneelta. Jos joku on eri mieltä niin linkittää kuvan missä jonkun lihaskimpun tatska näyttää vammaselta, haluaisin ihan vilpittömästi nähdä onko sellaista?

Ens viikolla pitäis mennä hakattavaks, viitisen tuntia on varattu aikaa ja siinä ajassa pitäisi yläselkään saada kuva aikaseks. Saas nähdä tuntuuko toi missään, 1,5h olkapään kanssa oli ihan lasten leikkiä.

Mäkin yritän seuraavaa leimaa varten aikaa varailla, työtilanne on tällä hetkellä vaan sellanen että mihinkään ei oikein sitä aikaa saa mahtumaan. Ajattelin olkapäähän laittaa, niin että kuva tulee osittain olan yli, toivottavasti ei näytä tyhmältä kun melko lähellä tuo keskellä selkää oleva kuva on :D

Alottelumielessä kävin vetäsemässä puoli hanskaa täyteen myös sisäpinnalta ja ei että tuntu nannalta tuossa kainalon vierestä. Noh, alustavat viivat nyt vasta tehty ja jos pääsiäisen paikkeilla saisi jo hiukan väriä sekaan! Kuva >

Tekijänä Kabubby tattoo / Daniele Trabucco

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom