Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täähän on tietenkin jokasen artistin oma valinta pitää parin vuoden varauslistaa millä myös jossain määrin ylläpidetään suosiota ja ehkä jopa jonkunnäköistä illuusiota tästä. Individualin Lasse nyt tietenkin on ihan maailmankin mittapuulla mitattuna huippu artisti mutta kyllä näitä Suomesta muitakin löytyy ketkä voisivat varata aikoja pitkälle seuraaville vuosille mutta eivät näin tee ja pitävät hommat freesinä (erästä helsinkiläistä artistia mukaillen). Tiedä ketä se sitten palvelee kun oma elämä on aikataulutettu useaksi vuodeksi, siinä ei paljoo spontaaneja suunnitelmia tehdä. Kahden vuoden odotusaika tuntuu aika kohtuuttomalta, oli artisti sitten kuinka hyvä tahansa.
Mitäs asiantuntijat sanoo tämän His Master's Tattoon / Ironbeard Tattoon Kimmon töistä: http://www.hismasterstattoo.com/fi/galleria/cat/11
Jono ei ollut pitkä: ens viikolla sais jo aikaa, mutta kysytäänpä nyt kokeneimmilta ensin
No mitä mieltä itse olet?
Gallerian perusteella tekee kaikkea, mitä olet itse menossa sinne ottamaan?
Missä tää tatskaaja sit on? Mulle tää on kovin vaikeeta kuvitella kun 30km säteellä löytyy törkee määrä upeita taiteilijoita, mutta ehkä pohjosessa on sitten eri homma.