Tatskat

Kertokaapas kokeneemmat mielipiteitänne: kesän kynnyksellä olisi ensimmäinen tatuointi ajankohtainen, Oulun PitBull Tattoohon Altti-nimiselle taiteilijalle. Olen tässä hänen töitään selannut, ja miettinyt, voiko leimojen taso olla näin ailahteleva? Tässä muutama esimerkki:

Huonoja:

404127_459449224087357_1421936548_n.jpg

253045_476207689078177_1497475393_n.jpg

Hyviä:

581792_544242512274694_926733613_n.jpg

526183_537490576283221_1271601357_n.jpg

Facebookissa kaverilla lisää kuvia.

Vai onko nämä tarkotuksella tehty "huonoiksi?" Nuo kasvonpiirteet jotenkin omituisen näkösiä..

Stressaanko turhaan :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En mäkään kyllä saa tosta tiikeristä tai Hatuntekijästä hyvää millään tasolla. Hatuntekijällä varsinkin silmät pistävät omaan silmään pahasti, ihan eri kokoiset ja vinossa, kasvot muutenkin huonosti tehty. Tiikerissä en tiedä edes mistä aloittaa kritiikki mutta huomio kiinnittyi ensin korviin ja silmiin jotka eivät ole kaunista katseltavaa.

Tietysti kriteerinsä kullakin ja makuasioita jne. Jos oikeasti mielestäsi tuo on hyvää jälkeä ja ilolla pidät mustetta lopun ikääsi niin go for it, mun mielestä noi on kaikki rumia eikä laatu ole ailahtelevaa. Se on vain huonoa.

Itestä toi tiikeri näytti alkuun ihan kohtalaisen upeelta mutta sittenkun rupesin tarkemmin kattomaan niin aika epäsymmetriseltä näyttää, en kyllä ite menis ottamaan mitään tatuoijalta jos jälki on tuollaista.

No perhana, rumiahan nuo on kun tarkemmin kattelee. Pitänee perua aika ja katella parempaa artistia. Ketä suositteletta Oulusta/muualta? Kuva, minkä tatskaan, on mallia korppi valmiista kuvasta :) olkavarteen tulee.

Pitänee avautua hiukan. Itsellä aika huomenna putkan rikulle. Viisi aikaa varannut sleeveen. 6kk lli jonoa miehelle. Maksoin ns.varaus/suunnitelu maksun kun oli puh.puhuttu. olen lukuisia kertoja laittanut miehelle postia että joko katottas tätä hommaa läpi , linkkejä kuviin ym.. nii vastaus on aina ollut että lähempänä ekaa aikaa, tosin läheskään aina ei vastaa mitään. Ymmärrän kyllä että postia tulee suositulle tatuoitsijalle paljon. Viimeksi sunnuntaina johon en oo saanu vastausta paskan vertaa. Ja juuri äsken uudestaan. Mitä vittua? Pitääkö mun vain marssia sinne huomenna tietämättä yhtään mitä saan??? Välimatkaakin on 500km. Eka tatuointini joten sori jos tämä on aivan normaali käytäntöä, pistää vain vituttaan ku tatuointi tulee maksamaan toista tonnia kuitenkin.

Voisiko porukka laittaa jotain linkkejä mistä löytää OIKEASTI paljon erilaisia tatskoja/kuvia? Oon tässä 5vuotta säännöllisen epäsäännöllisesti kuvaa, mutta mikään ei oikein nappaa. Tatuoinnin haluan, mutta kuvan pitää miellyttää itseäni. En halua ottaa vaan jotain kuvaa joka sitten myöhemmin vituttaa. Aihepiireinä kiinnostaa japani, lohikäärmeet, kiina, samurai, linnut, kalat jne.

No perhana, rumiahan nuo on kun tarkemmin kattelee. Pitänee perua aika ja katella parempaa artistia. Ketä suositteletta Oulusta/muualta? Kuva, minkä tatskaan, on mallia korppi valmiista kuvasta :) olkavarteen tulee.

Pitbullista Mosse tai Lassi, tai Inkfinite artin Late.

Voisiko porukka laittaa jotain linkkejä mistä löytää OIKEASTI paljon erilaisia tatskoja/kuvia? Oon tässä 5vuotta säännöllisen epäsäännöllisesti kuvaa, mutta mikään ei oikein nappaa. Tatuoinnin haluan, mutta kuvan pitää miellyttää itseäni. En halua ottaa vaan jotain kuvaa joka sitten myöhemmin vituttaa. Aihepiireinä kiinnostaa japani, lohikäärmeet, kiina, samurai, linnut, kalat jne.

http://www.yellowblaze.com tuolla ehkä maailman tunnetuinpien japani aiheisten tatuointien tekijöiden kuvia.

Tänään ois viides setti sleeveä. Saa nähä mitä artisti saa loihdittua tällä kertaa käteen. Kerta pari vielä ja ois luultavasti valmis.

No perhana, rumiahan nuo on kun tarkemmin kattelee. Pitänee perua aika ja katella parempaa artistia. Ketä suositteletta Oulusta/muualta? Kuva, minkä tatskaan, on mallia korppi valmiista kuvasta olkavarteen tulee.
Inkfinite all the way. Tää on vain mun henkilökohtainen mielipide, mutta Oulussa ei mun mielestä Latea lukuunottamatta löydy hyvää ja tasalaatuista jälkeä tekevää tatuoijaa. Mosse oli joskus hyvä, mutta nykyinen jälki ei vakuuta.

Pitänee avautua hiukan. Itsellä aika huomenna putkan rikulle. Viisi aikaa varannut sleeveen. 6kk lli jonoa miehelle. Maksoin ns.varaus/suunnitelu maksun kun oli puh.puhuttu. olen lukuisia kertoja laittanut miehelle postia että joko katottas tätä hommaa läpi , linkkejä kuviin ym.. nii vastaus on aina ollut että lähempänä ekaa aikaa, tosin läheskään aina ei vastaa mitään. Ymmärrän kyllä että postia tulee suositulle tatuoitsijalle paljon. Viimeksi sunnuntaina johon en oo saanu vastausta paskan vertaa. Ja juuri äsken uudestaan. Mitä vittua? Pitääkö mun vain marssia sinne huomenna tietämättä yhtään mitä saan??? Välimatkaakin on 500km. Eka tatuointini joten sori jos tämä on aivan normaali käytäntöä, pistää vain vituttaan ku tatuointi tulee maksamaan toista tonnia kuitenkin.
No niin nyt menee omaan piikkiin tämä. Itsellä väärä viikko kalenterissa:face: aikani onkin vasta tovin kuluttua.

Herttinen, miten noin kauas oot leimaajaa lähtenyt hakemaan?

kyllä mää ainakin otan tatuoinnin juuri siltä artistilta jolta haluan ja jota arvostan riippumatta siitä kuinka kauas täytyy matkustaa, enkä yritä jotain random tatuoijaa etsiä sitä teosta tekeen mahdollisimman läheltä tai mahd halvalla

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom