Tatskat

Kohta pitäis lähteä katsastamaan studio missä tuun luultavasti ottamaan seuraavan leiman. Tätäkin keissiä tullu lykättyä marraskuusta asti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noh nyt on sit kaula niskaamyöten täynnä, aatamin omenan kohta kuvitamatta, ja taidan jättääki, ellei jotain tosi siistiä ideaa tule vastaan. ja pe jo kaveri houkutteli kuvaa ottamaan, kun oli tullut peruutusaikaa. Ja kietäydyin, vituttaa varmaan loppuelämän..
Jospa vielä jakat ja selkä isosti täyteen, sit kyl piisaa..
Edit paranee muuten tosi nopeaa, rupi lähes lähtenyt jo ja 3 päivää vasta itse poraamisesta.

Köpöön leimoista haluaisin nähdä kuvia!

3 viimeistä toimi, kaksi ensimmäistä ei julkisia sivuja. Pidin erityisesti viimeisestä. :thumbs:

Joo ei nuo inkfinite artin sivut visiin ole julkisia tai jtn. pitäis tässä joskus hyvikseen ottaa kuva joka kuvasta kunnon kameralla, kun parantuneet ni näyttääkin vähä paremmalta..
eiku joo ne on tekijän omilta sivulta, siks ei varmaan näy.

Stalkkasin jo sun fb profiilin, laitat sinne kuvat ja asetukset julkisiksi. :rolleyes: No ei vais, lataile tänne kun kerkeät, niitä kuvia taitaa kuitenkin olla enemmän kuin 5?

joo pitää latailla, kuhan saa kunnon kuvia, ei oo itelä muit ku nuit mitä taskaajien sivul on.. joo on niit enemä ku 5..:)

Mielestäni Markus tekee ihan laatujälkeä, mutta tyyli ei ehkä omaan silmään ole ihan täysin mieleen, siis tyylillisesti, taidollisesti varsin pätevää ja "solidia". Lpr:n liike on Raining Blood Tattoo, joka on Juha Lensun liike, siellä Markus taitaa vierailla säännöllisesti. Juha Lensu tekee sitten taas omaan silmään melkein siisteimmät old schoolit koko suomessa, tai planeetalla.

Asiakkaana en ole kummassakaan paikassa, tai kummallakaan artistilla VIELÄ ollut.

Ainakin eläin teemat tekee kuvista tosi hyvin hidden bones, ei mulle ei olla tehty mut "tutulle" on tehty puoliväliin asti ja onhan se ihan sairaan hieno jäljennös. Leima on todellisemman oloinen kuin elikko itse mistä jäljennös on :D

Ketkä Suomessa taitaa parhaiten ns. fotorealismi -leimat...vois parilta-kolmelta huipulta pyytää tarjouksen...
Tsekkaas Individual Inkin Lasse. Löytyy mm. FB:stä. Tässä esimerkiksi Lassen tekemä leima:
265151_184858058240543_5435895_n.jpg

E. Tosin, jonoa on muistaakseni vuodelle 2014.

http://www.marked.fi/
Onkos kenelläkään kokemusta, varsinkin Lappeenrannan liikkeestä? Portfolion perusteella Koskelan työnjälki vaikuttaisi sellaiselta, missä voisin omat leimani ottaa.

Mielestäni Markus tekee ihan laatujälkeä, mutta tyyli ei ehkä omaan silmään ole ihan täysin mieleen, siis tyylillisesti, taidollisesti varsin pätevää ja "solidia". Lpr:n liike on Raining Blood Tattoo, joka on Juha Lensun liike, siellä Markus taitaa vierailla säännöllisesti. Juha Lensu tekee sitten taas omaan silmään melkein siisteimmät old schoolit koko suomessa, tai planeetalla.

Asiakkaana en ole kummassakaan paikassa, tai kummallakaan artistilla VIELÄ ollut.

Koskelalla ihan oma mesta kivenheiton päässä rainingbloodista. Kokemusta molemmista ja kumpaakin voi suositella.

Ketkä Suomessa taitaa parhaiten ns. fotorealismi -leimat...vois parilta-kolmelta huipulta pyytää tarjouksen...

Koskelan työnäytteitä

1a278556f65411e1b5561231380e8944_7.jpg
383553_3545955295703_259295588_n.jpg
amstaffi.jpg
lemmy.jpg

Useamman vuoden kiinnostanut jonkinlainen puolihiha, mutta tatutointityyli on ollut hakusessa. Olen miettinyt erilaisia tyylejä, mutta mikään ei ole tuntunut oikealta. Eilen sitten satuin kirjakaupassa törmäämään Alfons Muchan töitä esittelevään kirjaan ja iski sellainen tunne että tuollaisella tyylillä haluaisin ottaa tatuoinnin. Tässä jotain esimerkkejä:

871.jpg

artwork_images_424121842_541671_alphonse-mucha.jpg

109_MonacoMucha_02.jpg

Mucha_Image19_sb.jpg

En oikein tiedä että mikä noissa nyt lopulta itseeni vetoaa. Jotenkin nuo ovat niin selkeitä ja tyylikkäitä, ajattoman näköisiä vaikka art nouveau on taiteena yli sata vuotta vanhaa. Itsellä tulee hiukan mieleen japanilainen koi-tyyli tms. noista mieleen, mutta eurooppalaisella meiningillä.

Jotain osia olen miettinyt mitä haluan tatuointiin, jos nyt haluaa tyyliä mukailla enemmän, niin nainenhan noissa yleensä esiintyy. Lisäksi tuollaiset kuvat tarvitsevat sitten myös väritystä, mustavalkoisena nuo ei varmaan näytä oikein miltään. Pitää ruveta miettimään hiukan tarkemmin että millaista sitä lopulta haluaisi. Itse olen vaan niin huono piirtelemään ja keksimään lopullista mallia :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom