Tatskat

Sorry, en tiennyt että oot ottanut ihan OIKEALTA artistilta sen leiman, etkä perus turistitatskaa halvasta katuliikkeestä, mikä on ikävä kyllä melko yleistä. Tuo musteen takaisin purkkiin kaataminen tapahtui nimenomaan tällaisessa kävelykadulla sijainneessa tatskaliikeessä. Enkä tarkoittanut ''perussummalla'' sitä että hinta olis aina tota luokkaa, vaan että tuntitaksan mukaan kun mennään niin tietenkin artistista riippuen, mutta sellainen melko yleinen tuntitaksa ei-tunnetulla tatuoijalla on 100-200e. Yleisesti kuitenkin tuollaista testiä haettaessa mennään hiukan pienempään liikkeeseen kuin siihen johon saa jonottaa muutaman vuoden. Tottakai tuollaista tekstiä haettaessa on myös mahdollisuus maksaa maltaita, mutta yksinkertaisesta tekstitatuoinnista saa hyvin tehdyn jo halvemmallakin hinnalla. Eri asia kun haetaan sit sitä oikeaa leimaa, jotain sleeveä tai selkää, ja halutaan siitä kuvasta just tasan sellainen kuin on suunniteltu, niin silloin kannattaa miettiä tarkkaan kenellä sen teettää, kehen voi luottaa. Ootko ajatellut, että muutkin tatuoinnit kuin pelkät kuvat, esimerkiksi noi tekstit, voi myös tarkottaa jotain muuta kuin yybercoolia Fuck The World- muoti-ilmiötatskaa. Niilläkin saattaa olla merkitystä sen kantajalle vaikka eivät olisikaan taideteosmaisia kuvia ?

Joo olen toki ajatellut, itellä ei oo harmi vaan oo mitään mummon muistokuvia tai muutakaan elämää suurempaa ideologiaa symboloivaa kuvaa, itseasiassa mun yhelläkään kuvalla ei oo yhtään mitää merkitysta tai ideaa, ne on mulle vaan taidetta. Jännä silti että muistan tasan tarkkaan jokaisen kuvan tekohetken, vaikka mulla on todella huono muisti, ja oon käyny ottamassa mustetta nahkaan jotain 50 kertaa. Yleensa vaan kuvailen suunnilleen millasen haluisin, useimmiten pyydän vaan piirtää mitä ite haluaa ja kiinostas juuri nyt tehä. sanon vaan minkätyylistä tai jtn ja mitä värejä ym. halusin. ja mulla on iso teksti latinaksi kyynärvarressa otettu alaikäsenä ja se on ainoa tatuointi mikä mua kaduttaa ja vituttaa suunnattomasti, kun joku kysyy mitä se tarkottaa. Jos rinnassa ois tilaa, ottasin siihe isolla ja pölkkykirjaimin että DON'T ASK ME ABOUT MY TATTOOS. ja eniten vituttaa, jos joku sanoo että oi että sulla on hieno teskti tuossa kädessä. Taidan olla vähä omituinen.
EN ymmärrä miksi jengi suunnitelee itte tatuointeja. kun suurfimmalla osalla ei ole minkäälaista lahjakkuutta kyseiseen hommaan, ihmisillä ois vitusti hienompia kuvia, jos jättäs sen ssunitelun sille ammattilaiselle. Entiedä miks, mut mulle tulee aina suunaton myötähäpeä, kun joku alkaa sslittää jostain tatuointinsa syvällisestä merkityksestä. Tämä nyt ei koske venäjän vankilassa tehtyjä tatuointeja, ne on musta uskomattoman kiehtovia ja hienoja. tulipa omituinen viesti taas.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikä siinä tekstissä vituttaa ? Oonhan minäkin alaikänen, ja teksti kädessä on latinaa, mutta voisin melkein sanoa siinä olevan koko elämänfilosofia tiivistettynä yhteen lauseeseen ja olin miettinyt kyseistä tatskaa nelisen vuotta ennen kuin sen otin. Onhan se hiukan omituista kun niin moni kyselee mitä se tarkoittaa, mutta mua kiinnostaa vain se mitä se itselle merkitsee. Jonkun mielestä voi olla tyhmää tatuoida tekstiä käteensä kielellä, jota kukaan ei ymmärrä, but who cares ?

jep, en mä tiedä miks ne mua vituttaa, jostai syystä nuo tesktit näyttää musta vitun rumilta ja kuulostaa typeriltä ja korneilta, varsinki kun katsoo niiden kantajaa:D
btw oli muuten eka kerta, kun kysyin taskaajalta hintaa ennen kuvaa, tai siis paljonko kuva suunnilleen tulisi maksamaan. ja hävetti maksaa siitä niin vähän, toisaalta ois tuntunu typerältä antaa tippiäkään, oli mukava nähä miehen ilme ku näin kuvan tais munki ilme olla ku lottovoittajalla:P ja kuva oli puolet halvempi mitä kuvittelin.:P
kyllä tämä tais olla mun viimenen kuva on niin hieno, että ei tätä voi enää ylittää. Otan kuvia yleensä sen fiiliksen takia, mikä siihen koko tapahtumaan liittyy. jotain jännää siinä on, mikä niin kiehtoo.

Tatskoja on, kaks kesken ja kahesta tulee yks kokonaisuus joka jatkuu joskus jos jatkuu mutta ne ei oo muuten keskeneräisiä, ideaa jo on miten jatkaa ehkäpä.. reidessä, olkapäässä, selässä, pohkeessa ja toisen jalan pohje-nilkka-jalkapöytä..

Näinhän se menee että kuvia otetaan itsensä takia eikä sillä ole mitään merkitystä mitä muut ajattelee. Oma mielipiteeni teksteistä on se etten niitä ikinä ottaisi sillä on vaikeaa kuvitella mitään järkevää lausetta tai sanotaa mikä ei kuulostaisi jotenkin kornilta tai juustoiselta, varsinkin kaikki englanninkieliset tekstit. Suomeksi kirjoitetuissa on mun mielestä jo jotain ideaa ja vähän enemmän asennetta(koska suomi ei kielenä oo yhtä khuul) mutta nää kaikki lentävät lausahdukset latinaks tai englanniks...not cool.

Mikä siinä tekstissä vituttaa ? Oonhan minäkin alaikänen, ja teksti kädessä on latinaa, mutta voisin melkein sanoa siinä olevan koko elämänfilosofia tiivistettynä yhteen lauseeseen ja olin miettinyt kyseistä tatskaa nelisen vuotta ennen kuin sen otin. Onhan se hiukan omituista kun niin moni kyselee mitä se tarkoittaa, mutta mua kiinnostaa vain se mitä se itselle merkitsee. Jonkun mielestä voi olla tyhmää tatuoida tekstiä käteensä kielellä, jota kukaan ei ymmärrä, but who cares ?

Mun mielestä tekstit on ihan ok, jos niillä on oikeasti joku merkitys, kuten sun kohdalla ilmeisesti. Suurin osa teksteistä nyt vaan on jotain vitun väsyneitä lausahduksia, jotka on löydetty 5 minuutin googletuksella. Se on myös huvittavaa kun porukka keksii kuvilleen jotain väkinäisiä "merkityksiä". Jos ei uskalla ottaa tatuointia keksimättä sille jotain tekosyytä, niin kannattaa olla ottamatta.

Yks teksti on ja sillä on merkitys: lapsen nimi, mutta ei ihan perinteisesti käsivarressa kaunolla. Kaikki muut kuvat on vaan kivoja ja tykkään niistä, kunhan ne nyt sit vaan valmiiks saadaan.

Parempi vain mitä enemmän on kaikenlaisia erilaisia kuvia, en mä ainakaan haluaisi, että kaikilla on samaa tyyliä kuin mulla. Oli niillä sitten merkitystä tai ei.

Onko palstalla ketään joka olisi ottanut isompaa leimaa Thaimaassa? Iski pieni kuume saada lisää väriä ihoon ja oon matkaamassa aasiaan piakkoin.
En asu suomessa tällä hetkellä ja täällä missä asun ei tatuiojien taso ole päätä huimaava.
Eli suositteluja kehiin jos on kokemuksia Thaimaan liikkeistä

Onko palstalla ketään joka olisi ottanut isompaa leimaa Thaimaassa? Iski pieni kuume saada lisää väriä ihoon ja oon matkaamassa aasiaan piakkoin.
En asu suomessa tällä hetkellä ja täällä missä asun ei tatuiojien taso ole päätä huimaava.
Eli suositteluja kehiin jos on kokemuksia Thaimaan liikkeistä

joo mitä siellä pari viikkoa ehin sitä hommaa seurata, niin tosi moni otti juurikin sleeven tai selän kokoisia kuvia ja ne tehtiin 2-3päivässä ja jälki oli ihan saatanan hyvää. Phuketissa siis olin. mutta tottakai sielläkin paljon eroja, kantsii kierrelllä ja käyttää aikaa etä löydät itelle parhaan tekijän.
Joo kävin kaveria moikkaan, ja nyt sit tulee niskaan kuvaa parin viikon päästä, sit alkaaki olla kaula täynnä tuota aatamin omena aluetta lukuunottamatta, sen taidan jättää paljaaks. jess:)
Ideoita taas ihan liikaa,ei osaa päättää, ni taidan taas antaa vapaat kädet.

On tämä sairaus:)

Angel-Tattoos-for-Men-Angel-Back-Tattoos.jpg

Paljonkos tämän kaltaisella/kokoisella tatskalla olisi hintaluokka about?

Khyl mulla on toisessa kädessä ruusuköynnös mikä jatkuu puoleen selkään ja toisessa kädessä olkapäästä kyynärpäähän sellanen ompeluaiheinen missä sakset, mittanauhaa, neulatyynyä tms. Sitten rinnassa tytön kädenjälki ja jalassa lukee rock'n'roll.

Suosituksia hyvästä tatskaliikkeestä/ artistista Helsingissä? Suhteellisen simppeli leima hakusessa mutta olis kiva saada tatskaajalta jotain lisävisiota siihen myös.

Haluisin tatskaa pink floydin - shine on you crazy diamond biisin kertsin nuotteja kroppaan, mutta en tiedä vielä käytännössä miten tuon hienosti saisi toteutettua :)

Eilen tuli otettu teksti korumaisesti rintaan/kaulaan.. 26.päivä pelle saa jokerit molemmille puolille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom