Sorry, en tiennyt että oot ottanut ihan OIKEALTA artistilta sen leiman, etkä perus turistitatskaa halvasta katuliikkeestä, mikä on ikävä kyllä melko yleistä. Tuo musteen takaisin purkkiin kaataminen tapahtui nimenomaan tällaisessa kävelykadulla sijainneessa tatskaliikeessä. Enkä tarkoittanut ''perussummalla'' sitä että hinta olis aina tota luokkaa, vaan että tuntitaksan mukaan kun mennään niin tietenkin artistista riippuen, mutta sellainen melko yleinen tuntitaksa ei-tunnetulla tatuoijalla on 100-200e. Yleisesti kuitenkin tuollaista testiä haettaessa mennään hiukan pienempään liikkeeseen kuin siihen johon saa jonottaa muutaman vuoden. Tottakai tuollaista tekstiä haettaessa on myös mahdollisuus maksaa maltaita, mutta yksinkertaisesta tekstitatuoinnista saa hyvin tehdyn jo halvemmallakin hinnalla. Eri asia kun haetaan sit sitä oikeaa leimaa, jotain sleeveä tai selkää, ja halutaan siitä kuvasta just tasan sellainen kuin on suunniteltu, niin silloin kannattaa miettiä tarkkaan kenellä sen teettää, kehen voi luottaa. Ootko ajatellut, että muutkin tatuoinnit kuin pelkät kuvat, esimerkiksi noi tekstit, voi myös tarkottaa jotain muuta kuin yybercoolia Fuck The World- muoti-ilmiötatskaa. Niilläkin saattaa olla merkitystä sen kantajalle vaikka eivät olisikaan taideteosmaisia kuvia ?
Joo olen toki ajatellut, itellä ei oo harmi vaan oo mitään mummon muistokuvia tai muutakaan elämää suurempaa ideologiaa symboloivaa kuvaa, itseasiassa mun yhelläkään kuvalla ei oo yhtään mitää merkitysta tai ideaa, ne on mulle vaan taidetta. Jännä silti että muistan tasan tarkkaan jokaisen kuvan tekohetken, vaikka mulla on todella huono muisti, ja oon käyny ottamassa mustetta nahkaan jotain 50 kertaa. Yleensa vaan kuvailen suunnilleen millasen haluisin, useimmiten pyydän vaan piirtää mitä ite haluaa ja kiinostas juuri nyt tehä. sanon vaan minkätyylistä tai jtn ja mitä värejä ym. halusin. ja mulla on iso teksti latinaksi kyynärvarressa otettu alaikäsenä ja se on ainoa tatuointi mikä mua kaduttaa ja vituttaa suunnattomasti, kun joku kysyy mitä se tarkottaa. Jos rinnassa ois tilaa, ottasin siihe isolla ja pölkkykirjaimin että DON'T ASK ME ABOUT MY TATTOOS. ja eniten vituttaa, jos joku sanoo että oi että sulla on hieno teskti tuossa kädessä. Taidan olla vähä omituinen.
EN ymmärrä miksi jengi suunnitelee itte tatuointeja. kun suurfimmalla osalla ei ole minkäälaista lahjakkuutta kyseiseen hommaan, ihmisillä ois vitusti hienompia kuvia, jos jättäs sen ssunitelun sille ammattilaiselle. Entiedä miks, mut mulle tulee aina suunaton myötähäpeä, kun joku alkaa sslittää jostain tatuointinsa syvällisestä merkityksestä. Tämä nyt ei koske venäjän vankilassa tehtyjä tatuointeja, ne on musta uskomattoman kiehtovia ja hienoja. tulipa omituinen viesti taas.