Tatskat

Tanu sanoi:
Tietääkö kukaan mistä löytää kiinalaisia merkkejä

Kirjastosta kiinan kielen sanakirja?

Sillä lailla haettiin kaverille merkkiä, kun oli joku ihan ihme sana jonka halusi. Ainakin eng-kiina-eng löytyy Helsingissä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko kokemuksia yläselän keskellä olevista isoista tatuoinneista? Käyttökokemuksia? Sisäänajo ja mahdolliset huollot? N. 20cm leveä ja 35 korkea. Paljonko hintaluokka suunnilleen on mustaharmaa-sävyillä?

Käyn ensi viikolla kiertelemässä liikkeitä Treellä. Ilmeisesti Igor, Putka ja Mad Max ovat hyviä ja ainakin tunnettuja, onko muita? Liikkeitä only, niin tulee laatua.

Itse kuva on jotakin sellaista jossa yhdistyy moni tärkeäksi kokemani asia. Olen näitä jo katsellut että päähänpilkahdus tämä ei ole.

kpsk sanoi:
Onko kokemuksia yläselän keskellä olevista isoista tatuoinneista? Käyttökokemuksia? Sisäänajo ja mahdolliset huollot? N. 20cm leveä ja 35 korkea. Paljonko hintaluokka suunnilleen on mustaharmaa-sävyillä?

Käyn ensi viikolla kiertelemässä liikkeitä Treellä. Ilmeisesti Igor, Putka ja Mad Max ovat hyviä ja ainakin tunnettuja, onko muita? Liikkeitä only, niin tulee laatua.

Itse kuva on jotakin sellaista jossa yhdistyy moni tärkeäksi kokemani asia. Olen näitä jo katsellut että päähänpilkahdus tämä ei ole.

http://www.halotattoostudio.com

Omia kuvia ei ole tuolla tehty, muutamalle kaverille kylläkin. Hienoja kuvia ja kaikenkaikkiaan paljon positiivista oon kuullu.

Löytyy useita..Nuoret suosittelen miettimään mitä hakkaatte nahkaanne ja itse tein virheen 15vuotiaana (en ottanu kuitenkaan mitään hakaristiä tms). Otin joka tapauksessa jotain sellaista mitä en nyttemmin välttämättä haluaisi, mutta minkäs teet ei kun uutta päälle :rock:

Tanu sanoi:
Tietääkö kukaan mistä löytää kiinalaisia merkkejä ja mitä ne tarkoittaa?! Yhden tiedän, mutta siellä ei ole kovin laajaa valikoimaa? http://chineseculture.about.com/library/symbol/blcc.htm

Vai pitääkö kääntyä vaan tatuoijan puoleen? Liikkeissä noita varmaan on vai mistä porukat niitä oikein keksii tai löytää?!? Help! Olis vaan kolmelle sanalle löydettävä merkki?? Sekava kysymys..!

Ainakin jokaisessa liikkeessä missä olen itse käynyt niin on ollut valmiita kansioita mistä löytyy kanji merkkejä runsain määrin. Todennäköisesti pääset helpoimmalla kun käyt vaan liikkeessä vierailulla ja käyt tsekkaamaassa ne kansiot mitä sieltä yleensä löytyy. Seasta löydät hyvin todennäköisesti myös näitä haluamiasi merkkejä..

Pari löytyy, ajattelin kesällä laittaa kolmannen... Tietäis vaan minne, tuumailin vähän varvasta... Tai korvanlehti...

Edit: ei tullut nuo kuvat näköjään tähän... kumma juttu...

Edit2: Tuolta mun "kotisivuilta" löytyy kuva molemmista tatskoista. Tosin oon sutannut ne kuvat koska mä en halua et kukaan tietää mitä ne meinaa :) Eli eipä niissä kuvissa oo mitään kattomista... :D

Itellä olis tarkotus lähteä ottamaan kuva, luultavasti kiinankieltä. Paikka kylläkin on hieman vielä hakusessa. Itse olen miettinyt et ottais kuvan tuohon käsivarren sisäpintaan, mutta tiedä sitten onko se nyt niin sovelias paikka naiselle. Nilkkaakin olen ajatellut, se olisi mukavasti piilossa

jackass82 sanoi:
joo kävin tänään ottamassa suomi leijona tatskan olkapäähän/käsivarteen.ens viikolla ottamaan toiseen käteen sepulturan tribali kuvioinen s-kirjan olkapäästä kyynärpäähän.onko täällä monella tatska?

Meitsillä on kaks :) ekan otin ku täytin 17 alavatsaan... sellanen lisko-ilmestys... aivan ylitsepääsemättömän söötti :D
Sitte viime kesänä jenkeissä rantalomalla käytii host äitin kanssa laittaa tatskat. Sillon otin sellasen tribalin tonne alaselkään... siitä tykkään ihan hulluna ja jäi hyvä muisto jenkkiajoista :love:

3 löytyy täältä suunnasta, ensimmäisen kävin ottamassa niskaan samana päivänä ku täytin 16 ja seuraavat tuli siitä sitte puolen vuoden välein.

Niska oli näistä paikoista kyllä ylivoimasesti helpoin ottaa, puutu(?) sen verran nopeesti ettei tuntenu enään kipua.. Oikee käsivarsi oli ihan hirveä ojentajan kohdalta ja vasen lapaluu täyttä helvettiä, tosin oma virhe ku pidin käsiä ylhäällä penkin selkänojan päällä :lol2:

Nyt pitäis vielä käydä jonkilainen ottamassa, nous hirvee tatskakuume ku tän threadin luki ja tajus ettei oo ottanu pariin vuoteen mitään.. Vieläku sais rahaa siihen ottamiseen :itku:

eja sanoi:
Nyt pitäis vielä käydä jonkilainen ottamassa, nous hirvee tatskakuume ku tän threadin luki ja tajus ettei oo ottanu pariin vuoteen mitään.. Vieläku sais rahaa siihen ottamiseen :itku:

Tällä kans tatskakuume, tosin viime kuvasta on alle puoli vuotta :) Mä aloin tosiaankin miettimään tuota korvanlehteä... :D

Tanu sanoi:
Katselin noi kaikki läpi ja ei onnistu! Ihan sekavia noi sivut, ei aukene miulle?! Voisko joku auttaa mahdollisesti? Sanat olis, kärsivällisyys-kestävyys-sitkeys. Eli patience, durability tai resistance (kumpi sitten on parempi?) ja toughness.

Vaikka privalla kiitos, jos joku viitsii..?

Mulla ei privan lähetys jostain syystä toimi : (
Mutta käys tuolta kattoon: http://koti.mbnet.fi/tier/
jos löytyis sopivaa.

eja sanoi:
.

Niska oli näistä paikoista kyllä ylivoimasesti helpoin ottaa, puutu(?) sen verran nopeesti ettei tuntenu enään kipua.. QUOTE]

Minkähän kokoisesta kuvasta on kyse? Itellä ainakin nipisteli niin perkeleesti tuolla niskassa. Yks kiva on myös kun hakattiin tosta rintalihaksen päältä ja etenkin nännin vierestä niin se oli aika nannaa :kippis1:

Jeshe sanoi:
Minkähän kokoisesta kuvasta on kyse? Itellä ainakin nipisteli niin perkeleesti tuolla niskassa. Yks kiva on myös kun hakattiin tosta rintalihaksen päältä ja etenkin nännin vierestä niin se oli aika nannaa :kippis1:

Eipä tuo kovin iso oo, parin postimerkin kokonen... Kaveri puhu kans että rinta ois ollu pahimpia ku oli ottanu, tosin kylkiluitten päälle otettu tatska oli kuulemma sattunu enemmän :D

eja sanoi:
Eipä tuo kovin iso oo, parin postimerkin kokonen... Kaveri puhu kans että rinta ois ollu pahimpia ku oli ottanu, tosin kylkiluitten päälle otettu tatska oli kuulemma sattunu enemmän :D

Eipä noin pienessä kuvassa vielä kerkee tuntemaan sitä hauskuutta ;)

LuomuPorkkana sanoi:
Nää on hyviä siksi, että saa kaikki piiloon.;) Täten 'yleisessä levityksessä' vain niska:rolleyes:

Mulla kans molemmat kuvat piilossa, näkyy vain vipeille:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom