Tatskat

Putkassa Ile ja J-P taitaa olla parhaita, mutta nettisivujen mukaan ainaki on jonot niin pitkät ettei uusia varauksia oteta.

Okei, kiitti vinkistä :). Oon kuullut kehuja myös Takomon (enmuistamikäsennimioli) ja Titta Niemelästä, saa kertoa mielipiteitä, jos on. Eikä se jono niin, kun ei tässä ihan lähiaikoina oo rahaakaan :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
IMG_2671.JPG
Kuva 2007 syksyltä? Roni Damnation Inkistä teki tuolloin vielä kotona tatskoja.
34083_408882817258_4603980_n.jpg
2010 tammikuulta. Needle Pointin Ramo tatskaajana, meni monta tuntia ja teki höpöä.
34083_408882812258_4749694_n.jpg
2010 Juhannus vklopun jälkeinen maanantai. Sama tekijä kuin edellisessä.

Oikea käsi ollut täynnä jo pari vuotta, vasenta väritelty vajaa puolet. Maaliskuussa pitäisi mennä Turkuun ottamaan muutama, silloin tekijänä on Jokerin Jussi.

Ensi viikolla pari aikaa.. Tiistainan takaraivoa ja lauantaina jatketaan kylkeä (tehty vasta 7.5h)..

Voipi olla et uppaan raivokasta kuvaa ensi viikolla :)

Itsellä on kuvat oikeassa kädessä, yläselkä kokonaan ja vasen kylki.
Suosin Tampereelta Ink Pistolsin Tonia, tyyppi tehnyt loistotyötä mun ihoni kanssa. Tuli joskus 18-vuotiaana otettua pikkukuvaa hartiaan ja olkaan, ja hyvinhän ne saatiin peitettyä ja muokattua uuteen uskoon.
Hinku olisi varailla taas aikaa, vasen käsi olisi vielä tyhjä, ja oikeaankin mahtuisi. Pitäisi kai nyt säästää sitä euroakin taas ensin ennen kuin liikaa haaveilee jatkosta. :D

Itsellä on kuvat oikeassa kädessä, yläselkä kokonaan ja vasen kylki.
Suosin Tampereelta Ink Pistolsin Tonia, tyyppi tehnyt loistotyötä mun ihoni kanssa. Tuli joskus 18-vuotiaana otettua pikkukuvaa hartiaan ja olkaan, ja hyvinhän ne saatiin peitettyä ja muokattua uuteen uskoon.
Hinku olisi varailla taas aikaa, vasen käsi olisi vielä tyhjä, ja oikeaankin mahtuisi. Pitäisi kai nyt säästää sitä euroakin taas ensin ennen kuin liikaa haaveilee jatkosta. :D

Suosin samaa ukkoo viime perjantaina ;) Nyt on molemmat hihat tehty ja kesällä olis tarkotus alottaa rinta.

Tästä oli kymmenisen sivua takaperin jo juttua, mutta kysytään nyt uudestaan.
Löytyykö suomesta tälläisen tyylilajin taitajia: http://www.buenavistatattooclub.de/tattoos/realistic_trash_polka/93/
Itse asustelen Lappeenrannassa, mutta rahalla saa ja autolla pääsee.

Jos ei nyt nimestä huomannut niin ilmeisesti toi tyylisuunta on trash polka ( tuolla nimellä siis löytyy kuvia paljon enemmän) ja ainoa "oikea" paikka josta tuon tyylin tatuoinnin saa on juuri tuon linkin Buena Vista Tattoo Club. Ja yleisesti ottaen kaikki muut muualla tehdyt samantyyliset tatuoinnit ovat tietyllä tavalla "feikkejä". Tuo paikkahan on saksassa ja niinkuin sanoit rahalla saa ja autolla pääsee. Veikkaisin kyllä että Saksassa saattaisi olla hintataso tuollaisille tatuoinneille alhaisempi kuin Suomessa.

Millasta leimaa jos yhteensä 32 tuntia tehtiin ? :) Tais olla hintava ? :D

Rintaan tehtiin isompaa proggista ja joo eihän noi ikinä ihan ilmasia ole :) mutta ei ainakaan hukkaan rahat mene.. Individualissa on kyllä ammattitaito kohillaan ja jälki loistavaa. Pitää tän jälkeen taas pitää vähän taukoa leiman otossa.. Ainakin tohon 2015 helmikuuhun kun toi Lassen jono alkaa olee loppusuoralla ja ajanvarauspäivä taas hollilla :)

Jepjep, sinne olis tarkotuksena mennä aikoinaan puolihihaa tatuoimaan, mut siihen on vielä aikaa :) Ehdottomasti varsinais-suomen taitavin tatuoija.

Mahtaakohan näyttää hassulta, kun oikeassa kädessä on tekstiä (4 sanaa), ja vasempaan ottaisin myös tekstiä samalla fontilla mutta isompana (2 sanaa), tekeekö huomattava kokoero tuosta erikoisen näköisen kokoonpanon ?

E. tekstit siis kyynärvarren sisäpuolella

Mahtaakohan näyttää hassulta, kun oikeassa kädessä on tekstiä (4 sanaa), ja vasempaan ottaisin myös tekstiä samalla fontilla mutta isompana (2 sanaa), tekeekö huomattava kokoero tuosta erikoisen näköisen kokoonpanon ?

E. tekstit siis kyynärvarren sisäpuolella

Eipä tuo nyt omasta mielestäni kovin oudolta näyttäisi. Pääasia että itse tykkää ja antaa mennä jos siltä tuntuu :)

Jos liikaa tulee mietittyä mitä muut ajattelee niin kannattaa jättää ottamatta.
Enhän mä sitä ajattele että mitä muut tykkää, vaan tässä suunnitteluvaiheessa mietin sopivaa kokoa, jotta näyttäis hyvälle.

- - - Updated - - -

E. oikeassa kädessä siis fonttikokoa 37 neljäsanainen teksti, ja vasempaan tulis 40,42 tai 44 fontilla kaksisanainen teksti, eli huomattavasti isommalla. Täytyy varmaan paperille tulostaa eri kokoja ja vertailla hiukan.

E. oikeassa kädessä siis fonttikokoa 37 neljäsanainen teksti, ja vasempaan tulis 40,42 tai 44 fontilla kaksisanainen teksti, eli huomattavasti isommalla. Täytyy varmaan paperille tulostaa eri kokoja ja vertailla hiukan.

Ei sattuis olemaan kuvaa tosta 37 fonttisesta tekstistä? :D Näkisin vähän minkäkokoiselta vaikuttaa... Mä oon ajatellut ottaa kolmisanaisen tekstin ja haluaisin siitä niin pienen kuin mahdollista (mutten halua syheröä siitä). Just kävin liikkeessä aikaa varaamassa, ja tyyppi sanoi mallitekstistäni, että on liian pientä (se tais olla fontilla 18). Uskon sen, mutta miten isolta tuo 37 näyttää kädessä?

Toi 37 oli paperilla hyvä mutta iholla siitä tuli hiukan pieni, kannattaa ottaa vaan melko isolla niin kuvasta tulee selkeä ja se pysyy paremman näköisenä. Onhan mulla tosta kuva, etin sen nopeaan.

E. Tässä kuva : http://i1248.photobucket.com/albums/hh490/HeJoPe/240120131082_zps8f3d2520.jpg
Näyttää hiukan hassulta tosta kuvakulmasta kännykällä kuvattuna ja ihokaan ei oo ihan neutraalissa asennossa, mut koon tosta näkee hyvin. Luonnossa juuri sellainen kun halusin, mut kokoa olis voinut olla muutama fontti lisää, toikin kyllä mieluinen.

E2. liian pienessä tekstissä on siis juuri se ongelma, että siitä on vaikea saada tarkkaa, ja se menee helpommin pilalle kun iho muuttuu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom