Tatskat

Kiinankielen taitoisena voin sanoa, että tuo natiivipuhujan etsiminen on kaikista järkevin vaihtoehto. Tuonkin lauseen voi kääntää niin monella tavalla. Itse kääntäsin tuon varmaankin näin: 不显示你的弱点
Mutta ennen kuin meet Taneli Tatuoijalle tuon kanssa, niin tarkistuta tuo. Oikeasti.

About noin. Kiinan kielessa on vaan niin miljoona idiomia, joita vaan pitaa tietaa. Suoraan kaantamalla tuollaiset lauseet nayttaa melkein pakostakin holmolta, eli joltain oikeasti kielitaitoiselta apuja tahan. Mikaan kiinalaisraflan kokkikaan ei ole kovin hyva tahan, niiden kielitaito kun on kovin rajoittunut, mutta haluavat varmasti kuitenkin auttaaa --> keksivat jotain "hienoa".

Mita siis ajan takaa on, etta kiinan kielessa voisi hyvinkin olla joku lentava lause, joka tarkoittaa tyyliin "Nayta heikolta, olet heikko. Nayta vahvalta, olet voittamaton." Tuollainen pitaisi vaan osata kaivaa jostain.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mita siis ajan takaa on, etta kiinan kielessa voisi hyvinkin olla joku lentava lause, joka tarkoittaa tyyliin "Nayta heikolta, olet heikko. Nayta vahvalta, olet voittamaton." Tuollainen pitaisi vaan osata kaivaa jostain.
Tämäpä just. Mun mielestä sillä on paljonkin merkitystä onko käännös tehty hyvin vai vähän sinnepäin. Tuskin kukaan haluaa kuitenkaan ihoonsa "siis niinq oo vahva hei daa!" hassuilla merkeillä vaan koska se on siistii. Just my 2 cents.

Tatuoinnin venymisen kannalta, onko eroa venyykö iho hitaasti vai todella nopeesti ? vrt lihasten kasvaminen tai esim. 30kg lihoaminen.

E. tyhmä kysymys mutta tulipahan mieleen :D

Tatuoinnin venymisen kannalta, onko eroa venyykö iho hitaasti vai todella nopeesti ? vrt lihasten kasvaminen tai esim. 30kg lihoaminen.

E. tyhmä kysymys mutta tulipahan mieleen :D

Jos iho venyy niin nopeasti, että siihen muodostuu arpikudosta niin silloin kuvakin ottaa siipeensä.

kahlaajalinnulla taisi olla polvitaipeessa ja polvessa kuvaa; kerro nyt joku kauhutarina mitä on odotettavissa paranemisen suhteen. Itse tekemisen osaan jo valitettavasti ennustaa, viime kerralla mentiin sen verran läheltä.

Toiseen rintaan tekis niin perkeleesti mieli ottaa tatskaa!

Toinen puoli on Hannya Maskia, lohikäärmettä en ajatellut.

Aattelin jotain viikinki aiheista kuvaa mutta kun ei vaan keksi niin ei keksi!

Jos viikinki kuvia ilmaantuu, niin pistäkää ilmoille! :)

Ei ole vielä mustetta ihossa, mutta tarkoitus kyllä olisi ottaa ensi kesänä tahi syksyllä. Sellasta Ouroboros käärmettä tai kelttiläistä puuta olisi tarkoitus ottaa, jos ideoita saa väläytellä. :)

Hei ! Tiedättekö mistä sais muunnettua tekstin Kiinaksi/Japaniksi ? Hirveä tatska kuume ollu pidemmän aikaa, ajattelin ottaa tuohon ylä selkään kiinalaisilla merkeillä "älä näytä heikkouttasi." :)

On tuo kiina vaan vaikeaa...:-D Tässä kahen vaiheilla oon että ottais tuon kiinalaiskirjaimisen tai sitten tähän tyyliin jokin teksti tuohon yläselkään :) -->http://www.google.fi/imgres?q=yläse...40&start=21&ndsp=29&ved=1t:429,r:39,s:0,i:203

- - - Updated - - -

Hei ! Tiedättekö mistä sais muunnettua tekstin Kiinaksi/Japaniksi ? Hirveä tatska kuume ollu pidemmän aikaa, ajattelin ottaa tuohon ylä selkään kiinalaisilla merkeillä "älä näytä heikkouttasi." :)

On tuo kiina vaan vaikeaa...:-D Tässä kahen vaiheilla oon että ottais tuon kiinalaiskirjaimisen tai sitten tähän tyyliin jokin teksti tuohon yläselkään :) -->http://www.google.fi/imgres?q=yl%C3%A4selk%C3%A4+tatuointi&um=1&hl=fi&sa=N&tbo=d&biw=1311&bih=597&tbm=isch&tbnid=9pKGrNm5zrhmPM:&imgrefurl=http://www.sub.fi/bigbrother2011/uutiset.shtml/1381898/ben-tatuoin-big-brother--silman-selkaani&docid=d6Oe7bXsNWRoxM&imgurl=http://www.sub.fi/bigbrother2011/mn_kuvat/sub/big_brother_2011/uutiset/vko1/1194633-max468x468.jpg&w=468&h=263&ei=0B_vUPPoDtD74QSd3oDoDA&zoom=1&iact=hc&vpx=667&vpy=194&dur=139&hovh=168&hovw=300&tx=90&ty=69&sig=102204712976413766902&page=2&tbnh=132&tbnw=240&start=21&ndsp=29&ved=1t:429,r:39,s:0,i:203

kahlaajalinnulla taisi olla polvitaipeessa ja polvessa kuvaa; kerro nyt joku kauhutarina mitä on odotettavissa paranemisen suhteen. Itse tekemisen osaan jo valitettavasti ennustaa, viime kerralla mentiin sen verran läheltä.

Mulla parani se ihan siinä missä muutki kuvat. Ei ollu sen puolesta ongelmaa. Lähinnä se housut kintussa jatkuva rasvaaminen alko rassaamaan. Mulla on se tapa etten päästä sitä kuivamaan eli rasvailen melko tiheään. Voisin kuvitella, että siitä on tuossa tapauksessa apua.

N ii ja itse tekemisestä. Se oli ehkä ainoa kohta kun en nukkunut tai ei juteltu. Se verran mukavasti se kutitti ;) Tosin yksilöllistähän tuo on

Kyynertaipeessa sekä ranteessa valtimoiden kohdalla tuntuu myös aika hassulle! x) Tänään varjostetaan oma new school tyylinen half sleeve.

Mulla parani se ihan siinä missä muutki kuvat. Ei ollu sen puolesta ongelmaa. Lähinnä se housut kintussa jatkuva rasvaaminen alko rassaamaan. Mulla on se tapa etten päästä sitä kuivamaan eli rasvailen melko tiheään. Voisin kuvitella, että siitä on tuossa tapauksessa apua.

Mä oon selvinnyt melko vähillä rasvailuilla, tietysti riippuen siitä että kuinka paljon on joutunut olemaan töissä tai muualla vaatteita vaativassa paikassa, jolloin vaatetus väkisinkin hörppää rasvaa. Ensimmäinen päivä on yleensä vittumainen, etenkin seisomaan noustessa jalkaosastolla, mutta sen jälkeen ei ole ollut oikein mitään. Taipeeseen tai polven päälle ei tosin olla vielä tehty.

itellä ranteen sisäpulelle aika enskuun alussa ja siitä kuukaus nii lisää täyttämään kättä. Josko sitä joskus sais hihan täyteen !
ennestään jo ykskuva.
ikävältätuntuu hauiksen sisäpuolelle... kunnon nipistelyä.

En huomannu onko ollu juttua viel foorumilla mutta ei kukaan katellu Ink Master sarjaa ? Kakkos seasoni päätty just jenkkilässä.. Näyttäs ruotsissaki olenvan oma verssu tosta skabasta. Olis jees saada moinen suomeenkin. Eli jengi hakkaa leimoja jonka jälkeen ne marssitetaan tuomareiden eteen arvosteltavaks jne.. Huvittavaa katottavaa kun kaikki ei oikeen aina kritiikkiä näytä kestävän vaan tulee kaikenlaista selitystä :)

2cool toi olis kyllä siisti idea! Tosin itteä vituttaisi, jos olis itse asiakkaana ja kuulis ne arvostelut ja sen jälkeen lopun elämäänsä näkis vaan ne asiat mitkä siinä on pielessä :D

Itsellä on tossa lapojen keskellä aurinko (josta oon kyllä kuullu mitä kummimpia noitarumpu ja ties mitä intiaanimerkki arvauksia, kun joku on koittanu sanoo mikä se on..). Ideoita on parikin jemmassa, just saatiin painettua lapsen (5kk) käden jälki paperille ja se pitäisi mennä ottamaan ranteeseen. Lisäksi haluaisin muotokuvan mummustani nuorena toiseen käteen tohon kyynärvarteen. Sitä pitikin kysyä, että tietääkö kukaan mahdollisesti hyvää muotokuvatatuointien tekijää Tampereella?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom