Tatskat

Joo en mä sanonutkaan että vaihtoehtoina olis joku "hyvää" ja "paskaa" jälkeä tekevä, vaan puhuin siitä miten asiakkaiden tunku tietylle tyypille nostaa hintoja.
Kumpikin vaihtoehto (sanotaan vaikka 60e/h ja 120e/h) ammattilaisen tekeminä.. ja ammattilaisella tarkoitan sellaista artistia jonka jälki on ammattimaista ja kumpainenkin voisi sijoittua kisoissa yms.

Tuo taide vertaus oli kyl hyvä, jos olisit miljonääri niin ostaisitko miljoonia maksavan taulun? En minäkään, mielummin vaikka pari kymppi tonnin taulua ostaisin.. en kuitenkaan menisi varastamaan päiväkodin seiniltä lasten tuherruksia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse en tiedä ketään pk-seudun tatuoijaa, joka tekisi alle 100€/h hommia, kertokaa ihmeessä jos niitä on. Kaikilla tuntuu tuo satku olevan taksana.

Hei nyt ihan oikeesti. Oonks mä ainoa jonka mielipide asiaan on "mit vit"?

Et oo. Mä en tiedä onko se toi sanajärjestys, tekstin sisältämä pointti vai mun vähä-älyisyys mutta mä en tajua noista viesteistä yhtään mitään. Ei se että oisin asiasta erimieltä vaan se etten edes tajua mitä niissä yritetään sanoa.

Aamulla tulleissa viesteissä oletin syynä olevan reilumpi humalatila mutta ilmeisesti ei.

Hei nyt ihan oikeesti. Oonks mä ainoa jonka mielipide asiaan on "mit vit"?

Ei vanhan ihmisen aivot kestä enää näitä.

Mulla alkaa olla jalassa lähellä 30 h eikä olla edes puolivälissä. En haluaisi tietää miten vitun siisti ja tunnelmallinen tämä olisi jonkun pirivieterin tekemänä.

Ei vanhan ihmisen aivot kestä enää näitä.

Mulla alkaa olla jalassa lähellä 30 h eikä olla edes puolivälissä. En haluaisi tietää miten vitun siisti ja tunnelmallinen tämä olisi jonkun pirivieterin tekemänä.

Juurikin näin. Se on ihan eri asia teettää tatuointi helvetin taitavalla tatuoijalla, vaikka hinta olis suolainen ja jonoa olis 2 vuotta, kuin että tekee sen sellaisella tatuoijalla joka ei ole tunnettu, et tiedä millaista jälkeä se tekee. Pitkät jonot ja hinta kertovat siitä että kyseinen tatuoija on taitava ja haluttu.

Mikä kiire ihmisillä muuten on päästä niitä kuvia ottamaan? Miksi ei voi suunnitella ja antaa tatuoijankin piirtää rauhassa? Voi ennakkoon miettiä että ei ole mitään reissua tai muuta perseilyä samaan aikaan. Sit itketään Pakkiksella että kuvanottoa seuraavana päivänä on saunaporukan Thaimaanmatka kuumailmapallossa ilman juoksevaa vettä.

Saako udella paljon oli hintaa? Olis tarkotuksena jossain vaiheessa ottaa samantyylistä, niin kiinnostaa riittääkö toi opiskelija budjetti.. Siis et onko hinta lähempänä 500€ vai 1000€..

Veikkaan 700€

Joo, täytyy viel liikkeestä käydä kyselemässä mitä kustantais. Jos pääsis lähemmäks 500€ kun olis vähän pienempi kuva tulossa noin 18x12cm :)

Riippuu käytetystä ajasta.

Mun kaveri kävi kysymässä kolmesta stadin liikkeestä koko selän tatuoinnin hintaa (näytti kuvaa) niin hinnat oli säännöstään 3000e.
Sitten se soitti toiselle kaverilleni(hullu hevonen), joka teki kuvan 300eurolla :) Ja onko se hieno.. no totta vitussa se on.. jäi sitten rahaa muuhunkin.

Mun kaveri kävi kysymässä kolmesta stadin liikkeestä koko selän tatuoinnin hintaa (näytti kuvaa) niin hinnat oli säännöstään 3000e.
Sitten se soitti toiselle kaverilleni(hullu hevonen), joka teki kuvan 300eurolla :) Ja onko se hieno.. no totta vitussa se on.. jäi sitten rahaa muuhunkin.

Just. Kuva ois kyllä kiva.
Jos joku tekee hommia about kympin tunti niin mikäs siinä, jotenkin en vaan itse ole tommosia noin halpoja taitajia onnistunut löytämään. Omaan selkään meni n.30h eli just tuo 3000€ ja tekijä on kohtuullisen nopea ja kuva ei ole mikään super yksityiskohtainen. Kylläpä nyt harmittaa kun meni 2700€ ihan hukkaan, kun olisi voinnut kolmellakin huntilla selvitä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom