Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No mikä pointti siinä sitten oli mainita tuosta hintahommasta siihen sävyyn, että stadin liikkeet on törkeen hintasia (3000€) kun kuvan sai kolmella sadallakin?
Kyllä joku Seth Woodinkin kaveri siltä leimoja ilmaiseksi tai oravannahkoja vastaan saa, mutta normiasiakkaat varmaan maksaa niistä hunajaa.

Mitä vinkuleluja täällä jojoilee? Sanoin että 60e tunti on halvin mitä on tullut vastaan, ja tuostakin viellä saa kaveri alennukset jos on saadakseen. Ikäänkuin tuo olisi ollut asian pointti.. pointtina: maksaakko 120e tunti vai esim. tuo 60e tunti työstä josta ei jälkeenpäin tiedä sanoa kuka sen teki.

Eli käytännössä puolet halvempaa kelle vaan jos stadin hintoihin vertaa, ja kivahan se on saada täppi viellä samalle kuulle eikä ens juhannukselle.

Epäilen silti, että kolmella sadalla tuoltakaan saisi koko selkän kuvaa (siis oikeasti koko selän ja normaaliasiakkaana, eli ei siis niin että on frendi tms.).

Eipä sitä kuvaa tosiaan taida 300eurolla saada ei.. mutta yli puolet halvemmalla kuitenkin verrattuna näihin nimeltä mainitsemattomiin liikkeisiin helsingin ytimessä.
Tokihan jos joku haluaa jotain erikoistyyliä niin siitä voi maksaa sen 3000euroakin jos sitä tyyliä tekee vain joku tyyliin "erikoistunut" tyyppi jolla sattuu olemaan jotain 120euron tuntihintoja.
Mutta vähänkin normaalimmat kuvat.. haluaako niitä jonottaa puoli vuotta ja maksaa tuplahintaa.. sitä voi jokainen punnita.

Jonottaa puoli vuotta kuvaa jota tulee kantamaan seuraavat 50 vuotta, vai ''ei vittu saan sen hessulta kaljapäkin hinnalla ja huomenna''.

Niin ja jos Hessu tekee yhtä hyvää jälkee niin vain idiootti köyhtyy sen pari kolme tonnia.. onkin jo käynyt selväksi tämä kuvio.. ne ketkä ovat tyhmyyttään köyhtyneet älyttömiä summia sellaisesta tyylistä jota kuka vaan taidokas artisti työstäisi.. puolustelevat asiaansa samalla tuskailleen vitutuksissaan(ei ääneen tieten) kun olisi saanut esim. toisen kädenkin samaan rahaan. Sitä se "paikkauskollisuus" teettää.. näitä esim. puskaradion kommentteja lukiessakin sen näkee.. "tykkäsin ja käyn jatkossakin VAIN täällä yms."
Onhan se hyvä homma, mut ei sitä tarvi kuitenkaan käydä eritoten puolustelemaan.. ette te kukaan käytä autokaan katsastuksessa siellä missä se on kalleinta ja jonot pisimpiä.. vain koska "sen mestan Tane kohtelee mun autoa niin hyvin, laittaa silkkisuojan penkille ja paijaa mun bemarii niin että se kehrää" ja bensatki ostetaan sieltä missä ei oo jonoo ja hinta on sen muutaman hassun sentin halvempaa.. miks täpit on niin suojeltu tältä perus ajattelulta??? Ai niin.. justhan mä sen sanoinkin. Paikka uskollisuus.

No ei se mitään kato.. raha on tehty käytettäväksi ja sitä saa aina lisää.

TOKIhan se on eri juttu jos tatuoinnin aihe on niin vaikea ettei löydy kuin ne pari tyyppiä koko maasta jotka "osaa" teeman(esim. photorealistic) kiitettävästi..
Mut mitä oon ketjun kuvia kattonut niin Hessuki kyl vääntää suurimman osan tosta parin kaljabägin juotuaankin.

Kyl mäki jostain tyyliin Denis Sivakin tai vaikka Dmitriy Samohin vääntämästä sen pari kolme tonnia köyhtyisin ihan mieluusti :)

Sä itse et nyt tunnu käsittävän sitä olennaisinta pointtia. Joo, jos on kaksi täysin yhtä hyvää artistia joista toinen pyytää 120e ja toinen 60e mutta molemmat ovat tuloksiltaan identtisiä niin tietysti kaikki varmaan valitsee sen halvemman. Tuli selväksi ja näin monet toimisivatkin.

Tässä kun ei vaan välttämättä tiedä onko se toinen oikeasti yhtä hyvä. Tästä syystä mielummin sijoittaa rahaa siihen varmuuteen, onhan se leima kuitenkin kädessä loppuelämän. Nimenomaan, puskaradio laulaa ja kun on kuullut pelkästään kehuja artisti x:stä jolla sattuu maksamaan tunti 120e, niin otatko sen vai lähdetkö testaamaan kaupunkisi lähimmän tatuointiliikkeen perusmattia? Perusmatista et ole mitään kuullut koskaan, mutta kuvat näyttävät sivuilla kyllä ihan hyviltä, tunti maksaa 60e ja "varmaan tekee ihan hyvää jälkeä myöskin". Siinä vasta kysymys. Postauksistasi päätellen hyppelet iloisesti tuonne halvemman hinnan luokse, mutta me muut sitten ehkä tahdotaan maksaa siitä varmasta laadusta.

^Ton jälkeen on vähän turha kirjottaa mitään kun tossa toi pointti on tiivistetty niin hyvin kuin mahdollista. Silti pakko sanoa että bensan ostamisen vertaaminen tatuoinnin hankkimiseen on ehkä kaikkien aikojen hienoin vertauskuva.

Oho...tai joo otin mä forkkuun leiman kuukausi sit :D

Eka "kuva", joka on siis teksti forkkuun, tuli tänään, jälki 10+!

Kiitoksia OneEyetattoo Helsinki, ja Taneli Jarva, on se taitava! Jäätävä tarkkuus :rock:

Hmm.. Tässähän on alkanut pohtia uutta tatuointia. Näköjään 1,5 kuukaudessa häviää muistot pahimmasta kivusta, mitä ikinä oon tuntenut. :D

No sit sä et oo tuntenu kipua, sori ny vaan ;)

Ja tiistaina taas leimaa....

Herra on hyvä ja käy leimaamassa kylkensä, kysyn sit sattuiko. ;) Tässä on varmaan kyse samasta ku siinä, että naiset hankkii useampia lapsia vaikka se yhdenkin ulospukkaaminen tuntuu pahalta. Unohtuu se kipu, ku lopputulos on hieno. :D

Nyrkkisääntö:

D610TwkxVEe9wvHXxWEsXw2.jpg

...ja joo, joskus näissäkin asioissa poikkeus voi vahvistaa säännön.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom