Tatskat

Rajat tehty kylkeen. Isoa leimaa tulee. Jatketaan vielä navan yläpuolelle, et tulee kaikki mitä kuvaan haluan. Mikään ei ole koskaan sattunut niin paljon, kuin kyljen tatskaaminen.

Mulla ei kylki ollu kyl niin paha, lähinnä kutitti ja nipisteli, mutta lonkkaluu... Sen päällä tuntu ku olis tatuointineula vaihdettu porakoneesee :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minullakaan ei kylki ollut paha, hullunkuriselta tuntui kun kylkiluista resonoi jyrinä. Suoliluun päälle hakkaaminen sen sijaan tuntui juuri tuolta Sanzen kuvaamalta porakoneen jyräykseltä!

Kuinka paljon sitä kuvaa on kertyny? :D

Perus full sleeve siis kyseessä. Kesällä oli 3 kk tauko ettei tehty ollenkaan ja muutenkaan mitään pitkiä istuntoja ei ole tehty. Pari kertaa 3-4 h ja muuten sitten 1-2½ h. Tämän kuun lopulla tehdään valmiiksi. Sitten toki vielä korjaukset ja ääriviivojen vahvistukset, mutta näistä kerroista ei enää maksua mene.

EDIT: Ja crommed, hyvältä näytti ääriviivat! Heittikö mitään arviota, kauanko kestää kuvan tekeminen valmiiksi?

Kyllä kyljet tulee täyteen :D .. Elmaa kehiin.

Aika monta Emla-tuubia saat sivellä nahkaasi, jos sen tatuointia varten puudutat :D
Ota kipulääke etukäteen, vähemmän klähmästä hommaa. Vaikka toisaalta, onhan se pari viikkoa sitten kuvan teon jälkeenkin yhtä rasvan klähmälyä.

Minullakaan ei kylki ollut paha, hullunkuriselta tuntui kun kylkiluista resonoi jyrinä. Suoliluun päälle hakkaaminen sen sijaan tuntui juuri tuolta Sanzen kuvaamalta porakoneen jyräykseltä!

Sama juttu, en mä ainakaan mitään kipua tuntenut 3h sessiossa. Kipuun tottuu aika hyvin. Ja tein ton kylkitattoon vieläpä aika tikki kunnossa, ei ollu juurikaa rasvaa ja neula paukutti kylkiluihin. Hampaatki kalisi kun puhui :D

Mulla tatuointi sunnuntaina! Sitten veikkaan että saa riittää vähäksi aikaa.

Mulla ei kylki ollu kyl niin paha, lähinnä kutitti ja nipisteli, mutta lonkkaluu... Sen päällä tuntu ku olis tatuointineula vaihdettu porakoneesee :D

Sattu aivan vitusti. Naiset vetää tässä pidemmän korren :(

EDIT: Ja crommed, hyvältä näytti ääriviivat! Heittikö mitään arviota, kauanko kestää kuvan tekeminen valmiiksi?

Itseänikin miellyttää. Olenhan sen kuvan suunnitellut ;) .. Tehdään ehkä 26.päivä vielä vähän rajoja ja sit aletaan 10.11 värittää. Ei olla keskusteltu kestosta. Aikaa menee, kun tulee monivärisiä kuvia. Veikkaan 10h.
Jos sulla on heittää ideoita värimaailmasta niin laita ihmeessä privaa, ja pistä omasta hanskat kuvaa.

Aika monta Emla-tuubia saat sivellä nahkaasi, jos sen tatuointia varten puudutat :D
Ota kipulääke etukäteen, vähemmän klähmästä hommaa. Vaikka toisaalta, onhan se pari viikkoa sitten kuvan teon jälkeenkin yhtä rasvan klähmälyä.

Otin liuskallisen nappeja, eikä niistä juurikaan ollut apua. Pitäis olla kunnon morfiinia :)
Artisti ehdotti, että laitettaisiin Emlaa ennen värittämistä. Itselle oli laitettu rintaa ja ei ollut tuntenut neulaa 1.5 tuntiin, eikä todellakaan mitään hirveitä määriä.
Kuva on kuitenkin n.40x40 eli ei sitä aleta kokonaan puuduttamaan. Kuitenkin sitä väritetään pienissä osissa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Itseänikin miellyttää. Olenhan sen kuvan suunnitellut ;) .. Tehdään ehkä 26.päivä vielä vähän rajoja ja sit aletaan 10.11 värittää. Ei olla keskusteltu kestosta. Aikaa menee, kun tulee monivärisiä kuvia. Veikkaan 10h.
Jos sulla on heittää ideoita värimaailmasta niin laita ihmeessä privaa, ja pistä omasta hanskat kuvaa.

http://24.media.tumblr.com/tumblr_lnmyl09DyS1qdo0rno1_400.png

:D

Aikanaan mulle heitettiin nimet Guy Aitchison ja Aaron Cain, kun piti väriteemaa valita biomechanical-tatuointiin. Tehtiin sitten kuitenkin B&G :) Mutta tsekkaa googlesta noiden tatuointeja, jos joku väri miellyttää. Ei tässä oikein pysty toisen puolesta sanomaan. Laitan toki omasta sleevestäni sitten kuvaa loppuvuodesta, kun on valmis.

Otin liuskallisen nappeja, eikä niistä juurikaan ollut apua. Pitäis olla kunnon morfiinia :)
Artisti ehdotti, että laitettaisiin Emlaa ennen värittämistä. Itselle oli laitettu rintaa ja ei ollut tuntenut neulaa 1.5 tuntiin, eikä todellakaan mitään hirveitä määriä.
Kuva on kuitenkin n.40x40 eli ei sitä aleta kokonaan puuduttamaan. Kuitenkin sitä väritetään pienissä osissa.
Oho, no sittenhän tuo on ehdottomasti parempi keino. :)

- - - Updated - - -

Sama juttu, en mä ainakaan mitään kipua tuntenut 3h sessiossa. Kipuun tottuu aika hyvin. Ja tein ton kylkitattoon vieläpä aika tikki kunnossa, ei ollu juurikaa rasvaa ja neula paukutti kylkiluihin. Hampaatki kalisi kun puhui :D

Mulla tatuointi sunnuntaina! Sitten veikkaan että saa riittää vähäksi aikaa.
:thumbs:
Mulla on sellainen kuva, joka kulkee koko selän mitalla niskasta pyllyyn, jatkuu lantiolle ja vähän alas eteenkin. Pahin kohta ehdottomasti oli suoliluu. Järkyttävä tärypora tunne, tippa linssissä ja hampaat irvessä se osio vedettiin. :D But it was worth it!

Mulla on sellainen kuva, joka kulkee koko selän mitalla niskasta pyllyyn, jatkuu lantiolle ja vähän alas eteenkin. Pahin kohta ehdottomasti oli suoliluu. Järkyttävä tärypora tunne, tippa linssissä ja hampaat irvessä se osio vedettiin. :D But it was worth it!

Kuvaa :D

Mä haluaisin varata leima-aikaa, mutta olen viimeksi paneutunut luonnosteluun alkukesällä, eikä luonnoskaan ole vielä kovin häävi. Jos nyt menisin varaamaan ajan, niin kyllähän tässä vielä olisi monta kuukautta aikaa sitä luonnosta hinkata. Tatuoijalle annan kuitenkin lopulta ihan vapaat kädet tehdä luonnokseni pohjalta mitä vaan, mutta olisi se nyt kiva viedä sille parempi kuin paskempi luonnos.

KIIRE!!

Onko paha homma ottaa tatuointi pienessä flunssassa, lisääkö tulehdusriskiä tms. ? Huomenna olis tatuointiaikaa joka on liian myöhäistä peruttaa, ja tänään iski pientä flunssaa päälle (yskää ja ihan kevyt 36,8 lämpö). Onko ihan ok ottaa tatska kuitenkin tosta huolimatta, kyseessä alle tunnin homma. Olo ei oo mikään paha, yskittää vaan. Heti kotiin tultuani tänään nappasin 1000mg paracetamolin ja tollasen finrexin juoman vai mikä onkaan, nappaan vielä illalla toisen paracetamolin ja tarpeen vaatiessa vielä aamulla yhen. Mieli tekis mennä ottamaan leima koska jos nyt peruutan ajan niin joudun maksamaan varausmaksun (50e) uudestaan koska 2 päivän peruutusvara on jo umpeutunut eilen. Pelottaa vaan vähän että lisääkö toi flunssa jotenkin tulehdusriskiä tai jotain. Kiitoksia vastauksista etukäteen!

KIIRE!!

Onko paha homma ottaa tatuointi pienessä flunssassa, lisääkö tulehdusriskiä tms. ? Huomenna olis tatuointiaikaa joka on liian myöhäistä peruttaa, ja tänään iski pientä flunssaa päälle (yskää ja ihan kevyt 36,8 lämpö). Onko ihan ok ottaa tatska kuitenkin tosta huolimatta, kyseessä alle tunnin homma. Olo ei oo mikään paha, yskittää vaan. Heti kotiin tultuani tänään nappasin 1000mg paracetamolin ja tollasen finrexin juoman vai mikä onkaan, nappaan vielä illalla toisen paracetamolin ja tarpeen vaatiessa vielä aamulla yhen. Mieli tekis mennä ottamaan leima koska jos nyt peruutan ajan niin joudun maksamaan varausmaksun (50e) uudestaan koska 2 päivän peruutusvara on jo umpeutunut eilen. Pelottaa vaan vähän että lisääkö toi flunssa jotenkin tulehdusriskiä tai jotain. Kiitoksia vastauksista etukäteen!

Enpä usko että on mitään haittaa tollasesta pienestä flunssasta. Tosin jos kauheesti yskittää niin jälki voi olla aika järkyttävä kun yskit samalla kun yrittää tehä kuvaa.

Edit. Ja voin kertoo että se huono jälki vituttaa sitten todella paljon enemmän ku 50e tai edes 500e.

Jos se tosta pahenee niin käyt siellä liikkeessä huomenna kääntymässä ja perumassa. Eiköhän ne palauta ton varausmaksun kun huomaa että oot oikeasti sairas. Tuskin se tatuoijakaan haluaa sairastua flunssaan ja käskee sut himaan. Pienestä köhästä nyt tuskin mitään haittaa on. Toi varausmaksu on lähinnä siksi että helvetin moni jänistää ja jättää menemättä. Oikeasti sairastaessa löytyy kyllä yleensä ymmärrystä ja ajan siirto onnistuu.

No aika pahasti näyttää kyllä siltä että sen n.45min tatskaamisen aikana saattaa jonkun verran yskittää, tietenkin yskänlääke auttaa kyllä siihen jos tilanne ei ookkaan niin paha huomenna kun tänään. Mut jos huomenna aamulla vielä on yskän kannalta sama homma ni on pakko peruuttaa kyllä ja siirtää aikaa seuraavaan vapaaseen aikaan. Toivotaan että yskä hellittäis.. Ei mitään hirveetä pakko-yskää oo mut kurkkua kutittaa välillä silleen että on pakko yskästä. Ehkä pitäis aamulla soittaa tatuoijalle ja kysyä sen mielipidettä asiaan ?

No aika pahasti näyttää kyllä siltä että sen n.45min tatskaamisen aikana saattaa jonkun verran yskittää, tietenkin yskänlääke auttaa kyllä siihen jos tilanne ei ookkaan niin paha huomenna kun tänään. Mut jos huomenna aamulla vielä on yskän kannalta sama homma ni on pakko peruuttaa kyllä ja siirtää aikaa seuraavaan vapaaseen aikaan. Toivotaan että yskä hellittäis.. Ei mitään hirveetä pakko-yskää oo mut kurkkua kutittaa välillä silleen että on pakko yskästä. Ehkä pitäis aamulla soittaa tatuoijalle ja kysyä sen mielipidettä asiaan ?

Parempi aina käydä kun soittaa jos vaan onnistuu. Mutta onhan tossa aikaa yskiä kun sanot sille että on köhä niin yskit aina sillon kun ei oo neula iholla. Mutta tosiaan tatuoijahan tossa osaa sanoa miten kannattaa toimia.

Mulla on siis huomenna koulua 8:30-16:00 ja aika on viideltä, joten käymään en ehi muuta ku jos sitte meen tatuoitavaks, eli täytyy soittaa heti yhdeltätoista sinne kun liike aukeaa.

En mä ainakaan kuumeessa menisi. Jos tulehdusarvot on jo valmiiksi koholla niin ihan turha riski, voi tietysti olla hätävarjelun liioittelua mutta itse olen siirtänyt aikaa (ja tatuoija on suositellut).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom