Tatskat

Nyt on kaula täynnä mustetta :) .. Tehtiin seitsämän sanan virke kaulaan ja yksi lintu lisää. Kuvia ei tipu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tätäkin varmaa sata kertaa täälläkin kysytty mutta kysyn silti: mitä neuvoja kun ottaa tatskan? Lähinnä se kiinnostaa että salilla käyntiin en missään nimessä halua jättää 2 viikon taukoa :D
Kuva tulee tuohon käteen, ranteesta vähän alaspäin. Eka tatuointi joten olen vähän tietämätön.
Pari ekaa päivää on ehkä ne ikävimmät, mitkä kannattaa pitää taukoa, riippuen tiesti minne ja miten ison kuvan ottaa. Sun tapauksessa siis en pitäis pitkää taukoa.
Ite laitoin aina salille mennessä rasvaa ja kelmua päälle ettei vaatteet hierrä niin paljoa. Suihkun jälkeen antaa pari-kolme tuntia olla semmosenaan ja sit taas myöhemmin rasvaa. Ei lähteny väriä eikä paranemisen kanssa ollu koskaan mitään ongelmaa, vaikka aika isot kuvat oliki kyseessä.
Joskus oon menny kendo treeneihinki jo parin päivän jälkeen ja siellä porukat on huitonu kepakoilla pitkin käsivarsia joissa on ollu tuoreet tatuoinnit. Eikä ollu mitään haittaa.

Kun välttää hikoilua ja aurinkoa niin ei kai siinä mitään suurempia ongelmia pitäisi olla. Jos kovin kipeää tatskaamisen jälkeen niin nappaa buranan. Teksti kyljessä oli ihan helppo mutta ainut kipeä oli rinta + olkapää + selkä yhdistelmä jota tehtiin 3 x 5h ja ihan tasaista mustaa oli aika paljon. Mutta päivä pari irvistelyä niin sillä siitä selvisi.

Nyt on kaula täynnä mustetta :) .. Tehtiin seitsämän sanan virke kaulaan ja yksi lintu lisää. Kuvia ei tipu.

Se on kyllä sen verran komee että on ihan huutava vääryys kun et tänne laita :)

Mulle tatuoija sano, että voi hikoilla tatuoinnin oton jälkeen vaikka samana päivänä. Hiki vaan poistaa turhaa kudosnestettä, mitä tatuoinnin alle kertyy aina kun ihoa tatuoidaan. Mutta riippuen tietysti koosta ja paikasta, miten mukava on hikoilla. Muistaa vaan rasvata sekä antaa hengittää myös treenin jälkeen.

Noista hinnoista oli aikasemmin. Ite olen maksanut 50e/t ja jotenki kyllä kammottaa tuollaiset 3000e full sleevet. Toki tuo One eye tattoo on varmaan eteläsuomen parhaimpia tai ainekin yksi tunnetuimmista, mutta silti itse olen ainekin löytänyt hyvän paikan, missä omani teetän. Itse maksoin reilun tonnin melkein full sleevesta, joten olen kyllä tyytyväinen tuohon hintaan ja siihen mitä sillä hinnalla sain ja luulen tatuoijankin olleen tyytyväinen, koska kuva on päässyt myös ainekin yhteen lehteen(jos sitä jonain voi pitää?). Tulossa mulle on yli puolen selän kokoinen ja aikojakin varattu jo kolme. Maksamaan tulee ehkä max 1500. Ensi perjantaina alotetaan nyt jo jännittää.:dance:

Jeesakka vähä ku en luota oikeen tuohon Translateen:

A Matter Of Life And Death --> kääntäkää latinaksi!!!! !

"Sum homosexualis" Oleppa hyvä:)

Ei vaan mutta ihan välikommenttiva vaan halusin sanoa, että kannattaa oikeesti tarkistaa sitten kunnolla ja oikein toi sun tekstin kirjoitusasu jne. Mieluiten tyypiltä joka oikeasti osaa latinaa. Ettei tule hakattua ihoon mitään hölmöä:)

Torstaina pikkanen leima ja 29.9 aletaan tekee kylkeä :dance:

"Sum homosexualis" Oleppa hyvä:)

Ei vaan mutta ihan välikommenttiva vaan halusin sanoa, että kannattaa oikeesti tarkistaa sitten kunnolla ja oikein toi sun tekstin kirjoitusasu jne. Mieluiten tyypiltä joka oikeasti osaa latinaa. Ettei tule hakattua ihoon mitään hölmöä:)

Jep. Esim. yliopiston latinan proffat osaa varmasti kääntää tuon ja meikää ovat ainakin auttaneet käännöksissä kun asiallisesti oon kysyny sähköpostilla.

^^En muista opettajan/proffan nimeä, mutta Turun Yliopiston sivuilta löysin yhden henkilön, joka auttoi käännöksessä, tai lähinnä totesi sen olevan ihan hyvä.. :)

Minkälaista tatskaa ottaisi joko toiseen puoleen rintaan/ kylkeen/ käteen jatkoksi Hannya maskille?
Joku maski idea olisi jees, mutta heittäkää te jotain suuntaa antavaa, katson jos joku idea kolahtaisi. :)

hate2ety.jpg

Tossa on siis mun leima, nyt tekee mieli vaihteeksi lisää.. :)

Jotain itämaista half-sleeveä ton maskin jatkoks oikeaan käteen, niin et toi maski olis yhdistettynä siihen half sleeveen, tähän tyyliin :
Oriental_dragon_japanese_halfsleeve_chest_tattoo_by_Craftz_Berlin.jpg

Jeesakka vähä ku en luota oikeen tuohon Translateen:

A Matter Of Life And Death --> kääntäkää latinaksi!!!! !
Miks vitussa ees pitää ottaa sellasella kielellä mitä ei ymmärrä itse yhtään eikä todennäkösesti yli 99 prosenttia Suomen väestöstä? Onks se pakko olla latinaks just sen takia et porukka kysyy: "hei mitä toi tazka tarkottaa oikein??!?!?!" ja sit voi sanoa kylmän viileesti: "joo kuule hei, se on latinaa ja tarkottaa A MATTER OF LIFE AND DEATH" ja sit kaikki on WAUUUU ihanaa. Eikö kannattais ottaa vaikka nuolenpääkirjotuksella? Kannattaa vielä konsultoida sit jotain arkeologia joka on perehtyny näihin, et ei varmasti oo nuolet väärinpäin. Joku saattais kaupungilla muuten huomata et kädessä lukee nuolenpääkirjotuksella vaikka homo.

ja toivottavasti lukeekin. Siis homo. Ihmeellisiä tekstejä muutenkin jengi itseensä hakkaa. Just tuollaisia pullantuoksuisia puhki kuluneita sloganeja.

Puhutaan, ettei työnantajat katso hyvällä tatuointeja. Se ei ainakaan meillä päde. Eilen ihmettelin iltapäivällä, kun toimistolla kuuluu outoa ääntä. Vähän kun tutkiskelin asiaa, niin kävi ilmi että meidän työntekijälle tehdään tatskaa toimistolla. Tatskaaja on joku TJ:n tuttu ulkomailta, arvostettu tekijä. Siis se oli roudannut kamat tänne officelle ja neuvottelu-huone toimii "studiona" sen aikaa.

Ja kyllä, tämä on ihan oikea yritys, jossa on oikeita työntekijöitä ja oikeaa palkkaa saadaan. Ehkä se joissain paikoissa pätee, että työntekijöiden/hakijoiden tatskoja ei suvaita ja sen perusteella voidaan jättää päteväkin työntekijä ottamatta. Mielestäni se on jo aika vanhanaikaista ajattelua. Poikkeuksina jotkut suuret naamatatuoinnit tai erityisen provosoivat tekstit näkyvällä paikalla.

Suositut

Back
Ylös Bottom