Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olisko kenelläkään ideaa mikä tuli. Vkl aikana valkoiset värit kaikista tatskoista nousi koholleen/näppylöille. Kutisee aivan sairaasti! Viimeisin kuva tehty tammikuussa, ja aiemmin ei ole ollut mitään tämmöstä..
Vastaus tulee aika paljon myöhässä. Näkemättä väittäisin sulla olleen allerginen reaktio valkoisesta tatuointiväristä.
Väreissä on väriaineiden lisäksi esimerkiksi nikkeliä, kobolttia ja kromia, jotka aiheuttavat allergiaa. Niiden määrä vaihtelee värin ja valmistajan mukaan. Valkoisessa ja punaisessa on eniten nikkeliä.
Pysyikö valkoinen ihossasi?
Olen nähnyt tapauksen, jossa valkoinen tuli ihosta ulos allergisen reaktion mukana
(iho märki yliherkkyyttä aiheuttaneen värin kohdalta ja työnsi ulos ongelman aiheuttajan).

Noni, tän tytön kylkeä kaunistaa nyt vihdoin kuva. ...ja olipa kokemus. Pääosin tuo reilu puolitoistatuntinen oli ihan siedettävää, mutta muutamassa kohdassa teki mieli huutaa kovaa. :D Työn jälkeen oon oikein tyytyväinen, joten nyt sit vaan odotellaan, että pieni turvotus ja punoitus katoaa. Lisäks kaveri kävi just kylässä ihastelemassa tuota ja ilmoitti, että tulee kunnon kameransa kanssa ottamaan kuvaa, kunhan tuo on parantunut. :)

Noniin nyt on sitten viimein vuosien nyhveröinnin jälkeen päästy tatuoijan puheille ja hihaa ois tulossa japanialaiseen tyyliin, kalloa ja maskia!

Olisiko jengillä ideaa bio dragonin väriksi ?
Kuvassa tulee olemaan keltaista/punaista/mustaa..

Mielellään, jos löytyisi kuva mistä löytyisi se väri..

Privana tai mailitse, jos on ideoita..

Oma hässäkkä parantunut ja vittu, valkoinen ei todellakaan ole tasaisesti tarttunut!

Joutuu nyt pakon edessä tekemään rajaukset harmaalla kaikkiin oksiin/juuriin ja muuttamaan kolmiuloitteisemmaksi rungon.. meni kyl ihan reisille.

Hitto kun on japsityylistä sleeveä ruvennu tekee mieli...

13378d1277058563-help-possible-sleeve-photo_6_large.jpg

Sanokaa joku mistä voisi johtua ettei valkoinen väri ole tarttunut kuin haaleasti joihinkin kohti ja loppuihin ei ollenkaan?

Enemmän väristä kiinni kuin hoidosta vai mitä vittua ? Täppi on n. 1kk vanha.

En osaa sanoa pena, itellä ainakin tarttu hienosti ja hyvältä näyttää parantuneenakin. Pariin kohtaan sitä tosin lisäiltiin, ei sulla mitään hätää oo. Jos tarttuu huonommin niin sitten uutta rundia kehiin.

Valkonen on vähän paha väri muutenkin, oma tatskaajani sano että minulla on niinkun ammattikielellä "siannahka" eli pirun vaikeasti tarttuu väri, joutuu moneen kertaan vetelemään. Tosin käden kanssa ei tätä ongelmaa ole ollut tietääkseni mutta selässä lähinnä tuosta tekijä huomautti.

Itellä kans valkosta parissa black&grey kuvassa highlighteina mutta nyt useamman vuoden jälkeen aika vaikeeta nähdä mihin sitä valkosta edes laitettiin. Toi on värinä sellanen ettei tosiaan kovin monella jos kellään meinaa pysyä, tai ainakin haalistuu ajan kanssa hyvin paljon.

Valkonen on vähän paha väri muutenkin, oma tatskaajani sano että minulla on niinkun ammattikielellä "siannahka" eli pirun vaikeasti tarttuu väri, joutuu moneen kertaan vetelemään. Tosin käden kanssa ei tätä ongelmaa ole ollut tietääkseni mutta selässä lähinnä tuosta tekijä huomautti.

Oma nahkakin tahtoo ottaa todella huonosti väriä ja puolihihaa on nyt jo kertaalleen korjattu. Pari noin 6 tunnin settiä ja vikalla kerralla(2h) lisättiin väriä sinne mihin ei ollut tarttunu kunnolla. En ole vieläkään oikeen tyytyväinen ja värit sais olla tummemmat.

Onko tietoa kuinka monta kertaa tatuointiin voi lisätä väriä? Artisti sanoi, että tämä on viimeinen kerta ja tuohon jälkeen on tyydyttävä. Mainitsi että voi arpeutua, jos vielä jatketaan samaa kuvaa. Onko totta?

Rajat tehty kylkeen. Isoa leimaa tulee. Jatketaan vielä navan yläpuolelle, et tulee kaikki mitä kuvaan haluan. Mikään ei ole koskaan sattunut niin paljon, kuin kyljen tatskaaminen.

Rajat tehty kylkeen. Isoa leimaa tulee. Jatketaan vielä navan yläpuolelle, et tulee kaikki mitä kuvaan haluan. Mikään ei ole koskaan sattunut niin paljon, kuin kyljen tatskaaminen.

Enpä voi muuta sanoa kun hyi helvetti :D itse täytyy varmaan jättämään kyljet pois, kun toi selkä läheltä kylkiä ja vatsa tosta kylkiluitten päältä oli aivan kauheeta tuskaa.

Enpä voi muuta sanoa kun hyi helvetti :D itse täytyy varmaan jättämään kyljet pois, kun toi selkä läheltä kylkiä ja vatsa tosta kylkiluitten päältä oli aivan kauheeta tuskaa.

Kyllä kyljet tulee täyteen :D .. Elmaa kehiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom