Mä katoin tosta pikkukuvasta, että toi enkeli pitää tissejään sylissä :D Onko toi paketti lapsi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten tuo kärsi tai miten sen huomaa?
Hieno on !
Kuka teki ?
Kukaan menossa nyt viikonloppuna messuille? Itse kai menen, toista kertaa elämässäni, ja tällä kertaa tulee kuvaakin. Saa nähdä millaista on ottaa kuvaa messuilla, ei tavallaan kiehdo ajatus siitä, että ihmiset pääsee pällistelemään mun tuskailua.
Parhaimmillaan ihan ok ja hyvää jengiä tulee kehumaan ja näyttämään peukkua, pahimmillaan se on sitä kun kello lähestyy 23:a niin känniset riemuidiootit kaatuu päällesi ja kun muutenkin alkaa olemaan henkisesti ja fyysisesti väsynyt niin sekös ylentää mieltä :D Tai itsellä joskus vuosia sitten joku ulkkari hakkasi vieressä jotain tyyppiä joka kittas bisseä samalla tuhannen tuiskeessa, kyseenalasta sillon edes lähteä leimaa tekemään, välillä tuli jalkaa omaan rintaan kun tehtiin kuvaa :D
Jaha taasko se on messut tulossa. Ketään kovia kavereita roudattu Euroopasta paikalle? Pari vuotta sitten tais olla Hernandez paikalla jonka rankkaan ite maailmanlaajusesti ihan kärkisakkiin.
Jooh, nyt viikonloppuna. Piti mennä lauantaina yytsimään mestoille, mutten taida ehkä jaksaa ja on muutakin tekemistä. Rosteriakaan en ole pahemmin jaksanut seurata.
Jaha taasko se on messut tulossa. Ketään kovia kavereita roudattu Euroopasta paikalle? Pari vuotta sitten tais olla Hernandez paikalla jonka rankkaan ite maailmanlaajusesti ihan kärkisakkiin.