Tatskat

Huomenna tulee eka kuva. Tässä vähän luonnosta kuvasta:

kuva.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voikohan tatuoida kun on roaccutan kuurilla? Kuivattaa ihoa aika lahjakkaasti mutta jos sitten rasvaisi reilummin? Tarttis jatkaa olkapää/selkä akselia.

Voikohan tatuoida kun on roaccutan kuurilla? Kuivattaa ihoa aika lahjakkaasti mutta jos sitten rasvaisi reilummin? Tarttis jatkaa olkapää/selkä akselia.

Eikai siinä jos iho ei rikki ole niin pitäs olla ongelmaa, käyttäsin varmaan kevyen voiteen kuten Helosanin sijasta vaikkapa punasta Bepanthenia sillon joka on mulle ihan liian vahvaa normaalioloissa kun on muutenkin aika rasvanen iho mutta tuo tökötti kyllä rasvoittaa hiekkapaperinkin. Toki kantsii vielä asiantuntijalta kysyä.

Eikai siinä jos iho ei rikki ole niin pitäs olla ongelmaa, käyttäsin varmaan kevyen voiteen kuten Helosanin sijasta vaikkapa punasta Bepanthenia sillon joka on mulle ihan liian vahvaa normaalioloissa kun on muutenkin aika rasvanen iho mutta tuo tökötti kyllä rasvoittaa hiekkapaperinkin. Toki kantsii vielä asiantuntijalta kysyä.

Mulla on aika lievä roaccutan kuuri, mutta kristus että kuivattaa huulia ja naamaa ainaki sekä selkää, muuten ei pahemmin. Eilen kun oli viihteellä niin nyt tuntuu ihan pystyynkuivaneelta.

Ei mun tatuoija ainakaan kieltänytkään, rasvaa vaan. Google taas sanoo mitä sanoo.

Mulla talviseen aikaan kanssa iho tosi kuiva, varsinkin jaloista, eikä ole ollut este tatuoinneille ja hyvin on kaikki parantuneetkin :). Kunnolla vaan rasvailee niin hyvää tulee.

Mulla talviseen aikaan kanssa iho tosi kuiva, varsinkin jaloista, eikä ole ollut este tatuoinneille ja hyvin on kaikki parantuneetkin :). Kunnolla vaan rasvailee niin hyvää tulee.

Jees! Pitää varata psykiatrille aika!

Piikkilankaa käden ympäri nykyisen alaosaan ja lohikäärme yläselkään miekan päähän. On jatkumoa tribaalimiekalle, acta non verba tekstille ja nyrkille.

Jees! Pitää varata psykiatrille aika!

Piikkilankaa käden ympäri nykyisen alaosaan ja lohikäärme yläselkään miekan päähän. On jatkumoa tribaalimiekalle, acta non verba tekstille ja nyrkille.

Tuumasta toimeen siis :)!
Suunnitelma kuulostaa hyvältä myös; kuvaa pitää tietty sit laittaa tännekin meidän ihailtavaksi ;) :D!
Mulla ois ihan järkyttävä tatuointikuume jälleen...

Vittu kun odottavan aika on pitkä!
Oma tatuoija, Kinky Mouse Tattoon Wallu on tämän viikon (12) lomalla ja ei ole vielä siis mahdollista alkaa suunnittelee tulevaa Hannya Maskia rintaan.. AARGH

Mä en ottaisi koska vaikuttava aine isotretinoiini vaikuttaa aika merkittävästi ihon toimintaan ja epäilemättä myös paranemiseen tollaisen ihomodifikaation jäljiltä. Karseeta myrkkyähän se on ja kuivuminenhan ei se ole ainoa ongelma. Ainakaan oma ihotautilääkäri ei suositellut mitään ihoon kohdistuvaa toimenpidettä vähintään puoleen vuoteen kuurin jälkeen. Kuten tavallista, kaikkihan on hyvinkin yksilöllistä.

Kysy lääkäriltäsi ja tarvittaessa käske konsultoimaan myös jotain kollegaa. Päätös on tietysti kunkin oma.

Mä en ottaisi koska vaikuttava aine isotretinoiini vaikuttaa aika merkittävästi ihon toimintaan. Ainakaan oma ihotautilääkäri ei suositellut mitään ihoon tulevaa modifikaatiota vähintään puoleen vuoteen kuurin jälkeen. Kuten tavallista, kaikkihan on hyvinkin yksilöllistä. Itse en lähtenyt ottamaan turhaa riskiä että menisi koko homma vituiksi sen takia kun on hoppu.

Kysy lääkäriltäsi ja tarvittaessa käske konsultoimaan myös jotain kollegaa. Päätös on tietysti kunkin oma.

On se vähän tietty näinkin. Puolivuotta!! Jessus. Mikä olis hyvä korvike tatuoinnille?

On se vähän tietty näinkin. Puolivuotta!! Jessus. Mikä olis hyvä korvike tatuoinnille?

Seuraavan suunnittelu.

Alkuun heti.. :pano: .. sit :rock: and repeat.

Seuraavan suunnittelu.

Mulla on mielessä ainakin 3 jo valmiiksi. Lähinnä laajennuksia mutta yksi uusi myös, pojan kämmenestä tatuointi. Siihen malliin kun laittaisi kämmenen maaliin ja painaa seinää/paperia vasten.

Alkuun heti.. :pano: .. sit :rock: and repeat.

Auttaiskohan se? Tatuointi on pysyvä, stondis ei oo :)

Mulla on mielessä ainakin 3 jo valmiiksi. Lähinnä laajennuksia mutta yksi uusi myös, pojan kämmenestä tatuointi. Siihen malliin kun laittaisi kämmenen maaliin ja painaa seinää/paperia vasten.

Tuo on kyllä suloinen idea, ja siihen kannattaa panostaa hyvällä tekijällä että saa mahdollisimman autenttisen/realistisen näköisen kuvan. :)
Itselläkin on ideat jo valmiina, toista puolihihaa, selkää, vasenta reittä + takareittä ja lantion aluetta varten. Kiva nähdä valmis kuva pään sisällä ja odotella tässä kaikessa rauhassa että saa pikku hiljaa toteutettua niitä ideoita iholle. Kärsivällisyyttä...

Auttaiskohan se? Tatuointi on pysyvä, stondis ei oo :)

Eiks nykyään siihenkin ole lääkkeitä? :D

Ontopic, tarvis käydä näyttää tota vasenta puolihihaa Hidden Bonesiin ja kysellä tarviiko viimeistelyä, koska kärsi hieman paranemisvaiheessa yhdestä kohtaa. Ei paljoa onneksi kuitenkaan.

No otat myöhemmin. Älä korvaa ainakaan viinanjuonnilla kun tuo helvetin tökötti rasittaa jo valmiiksi sun maksaa. :D

http://en.wikipedia.org/wiki/Isotretinoin

Lueskele vaikka vähän noita sivareita ja muuta mukavaa.

No viina ei oo ongelma, ei pahemmin maistu muutenkaan paitsi lomilla.

Joo noi sivarit on kyllä helvetistä, mulla oli nuorempana sama lääke eikä se silloin tuntunut näin pahalta. Iän myötä kait kestää kaikkea huonommin. Tuota masennusta kyllä tahtoo pukata tai jotain sen tapaista. Vähensin tuon määrää oma-aloitteisesti, toimii ihan hiton hyvin vähemmälläkin.

Eiks nykyään siihenkin ole lääkkeitä? :D

Ontopic, tarvis käydä näyttää tota vasenta puolihihaa Hidden Bonesiin ja kysellä tarviiko viimeistelyä, koska kärsi hieman paranemisvaiheessa yhdestä kohtaa. Ei paljoa onneksi kuitenkaan.

Joo vieras nainen!

Miten tuo kärsi tai miten sen huomaa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom