Tatskat

Itellä ainakin oli ihan jees kun yks kuva on otettu messuilla.
Ei kännissä, mutta samalla yhessä parit lonkerot otettiin.(tuttu kaveri kuka oli tekemässä)

Porukkaa kävi vilkuilemassa, mutta ei ittee ainakaan häirinny.
Saatiin kuva valmiiks ja jatkoin siinä messuttelua ja olin silloin suht pieni kaveri ja yht`äkkiä tulee semmonen kauheen kokonen liivisälli vastaan ja sanoo että otit aika asiallisen kuvan äsken. Ite kusi sukassa et joo kiitti. Niin osotti sitten omaa kättään mikä oli täynnä kuvaa niin kuin koko ukko ja sano että mä otin saman tekstin erilaisena, kun näin ton sun kuvan. Toi sälli mikä hakkas sun kuvan niin kävi näyttää sitä tolle toiselle tatuoijalle niin näin sen siinä. Ite paniikissa sanoin varmaan jotain joo kiva ja luikin karkuun.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oon nyt jo melkein ottamassa tatuointia. Mietityttää vain, kun olen kaupan alan "ammattilainen", juuri tällä hetkellä töissä tosin maalausfirmassa, että kuinkahan työn saantiin kaupan alalla vaikuttaa jos tatuointi on melko näkyvällä paikalla. Muutenkin suunnitelmissani on ollut lähteä opiskelemaan tradenomiksi. Täytyykö luopua haaveista ottaa tatuointi vai vaihtaa ammattia? Tatuointia ei kuitenkaan muualle haluaisin kuin tähän:

alive-arm-arm-tat-arm-tattoo-cool-Favim.com-259961.jpg

Ei sellasta alaa olekkaan missä ei ois reilustikkin tatuoituja kavereita töissä. Leimoista on muutenkin tullut jo aika mainstreamia että vähän riippuu kuvan aiheesta myöskin. Silti jos haluat pelata varman päälle niin kuvan voi toki skipatakkin. Eihän sitä ikinä tiedä jos jollain työhönottajalla on suuria ennakkoluuloja. Mutta kyllähän sä työhaastatteluihin saat ton kauluspaidalla piiloon ja ei siinä sen jälkeen töihin päästyä oo mitään väliä onko sulla tatuointi vai ei.

Mä oon tässä himoinnu tatuointia jo 14 vuotiaasta saakka eli nyt melkeen 3 vuotta. Kauhee himo saada joku perkeleen hieno, et kaverit ja tutut ois kateellisia mut kuten voitte kuvitella on pientä rahan puutetta ja vähän pelottaa kuitenki ajatus ottaa ekaks tatuoinniks sellanen joku a4 kokonen, siks oon päättäny alottaa pienemmästä :) Vanhemmat antais mun ottaa tatuoinnin ja kävin jo 15 vuotiaana useempaan otteeseen suunnittelemassa tatuoijan kanssa yhtä itämaista tiikeritatuointia mut sit ne rahat menikin muuhun (ois maksanu n.500e ja 24h työ, mut kyl ois ollu nätti).

Nyt koitan saada kesätöistä säästettyä (jos saan hommia) joku parisataa euroa et pääsis talvella tatuoitavaks, tarkotus ottaa joko niskaan viikinkikompassi tai sit forkkuun latinankielinen teksti ''nihil boni sine labore'' eli nothing achieved without hard work. Opastaisko joku miten saan linkattua sen muistitikulla sijaitsevan kuvan tähän ? :D ei onnistu ton insert image kohan avulla ku en tiiä sitä url koodia/en tajuu miten se tehään :D

Ja sit viel turkulaiset, mitä liikettä suosittelette et mikä olis suht halpa mut ei tarvii pelätä että tulis rumaa jälkeä ja se kuvantekijä osais mahdollisesti muokata kuvaa helpommaks tatuoida ja paremman näköseks ? Aattelin Joker the tattoo shoppia tai tattoo studio nobodyä, noista ensimmäinen on kuulopuheiden mukaan vähän laadukkaampi. Individual Inkiin en pääse koska ne ei tatuoi alaikäsiä ja sinne on tosi pitkät jonot ja kalliit hinnat.

^^Se tatuointi on sulla loppuelämän iholla että ei ehkä kannata tinkiä noista hinnoista. Toi jono Individual inkkiin kertoo vähän minkä tasonen mesta on kyseessä. Jos sä oot 3vuotta tota tatuointia oottanut niin eikö sitä voi ootella pienen hetken lisää niin tulee just sellanen kun oot haaveillut;)

Toi on kyllä totta, ja aattelinki sit mennä täysikäsenä jonolle individualiin ottamaan toisen tatuoinnin, mut ennen sitä aattelin tollasta yksinkertasempaa mut hienoa ja millä ois joku pieni oma merkityksensä. Enkä mä aatellu hinnasta sillee tinkiä, mut otan vaan ekaks tatuoinniks hieman pienemmän ja yksinkertasemman ku mitä tuun jatkossa ottamaan, ja se tiputtaa hintaa aika reilusti :D Niin kova hinku vaan saada tatuointi et pitää sellanen ens talvena ottaa jos rahaa on, et jaksaa sitte oottaa rauhassa seuraavaa tatuointia johon sit panostetaan jo paljon enemmän rahaa ja aikaa sekä tarkkaa suunnittelua :) Sellanen olis hieno tatuointi ku Dwayne Jhonsonilla on vasemmassa kädessään, mut se on sekotus monesta eri kulttuurista eikä samanlaista kuvaa löydy oikeen mistään, eli pitäis saada joku erittäin lahjakas tatuoija piirtämään sellanen :D

Edit, joku oliki ottanu jo aika tarkan kopion ko. kuvasta
The-Rock-tattoo-fashion.jpg

^Jep no pieni kuva jota ei tarvitse radikaalisti muokata menee siirtokuvana ihan hyvin varmaan suurimmassa osassa tatuointimestoista. Eli ei tollaseen välttämättä oo mitään syytäkään jonottaa mihinkään mestaritatuoijalle. Mutta sitten kun se isompi kuva tulee ja siihen tarvii luovan kaverin suunnittelemaan niin Individual Ink on siellä Turussa se paikka mihin suunnata:). Toki stadilaisena toi oma näkemys Turus paikoista on vähän vajaa, mutta Sjööroosin kuvia nähneenä ja kuulleena arvostan kaverin aika korkealle.

Ja sit viel turkulaiset, mitä liikettä suosittelette et mikä olis suht halpa mut ei tarvii pelätä että tulis rumaa jälkeä ja se kuvantekijä osais mahdollisesti muokata kuvaa helpommaks tatuoida ja paremman näköseks ? Aattelin Joker the tattoo shoppia tai tattoo studio nobodyä, noista ensimmäinen on kuulopuheiden mukaan vähän laadukkaampi. Individual Inkiin en pääse koska ne ei tatuoi alaikäsiä ja sinne on tosi pitkät jonot ja kalliit hinnat.

Jokeria suosittelen. Itsellani Dessi teki isomman kuvan ja olen tosi tyytyvainen. Ymmarsi taysin mita halusin ja teki hienoa jalkea! Dessi on tehnyt parille tutullekin ja aina on tullut hyva kuva. Jokerin Jussi on myos tosi suosittu ja hyvamaineinen tatuoija.

IMO Joker on parempi valinta kuin Individual Ink varsinkin jos on pienehko kuva. Jokerissa hinnat ovat pysyneet maltillisena, mutta ammattitaitoa loytyy. Facebookissa on ainakin Dessilla tyonaytteita (nimella Dessi Luu).

Jokeria suosittelen. Itsellani Dessi teki isomman kuvan ja olen tosi tyytyvainen. Ymmarsi taysin mita halusin ja teki hienoa jalkea! Dessi on tehnyt parille tutullekin ja aina on tullut hyva kuva. Jokerin Jussi on myos tosi suosittu ja hyvamaineinen tatuoija.

IMO Joker on parempi valinta kuin Individual Ink varsinkin jos on pienehko kuva. Jokerissa hinnat ovat pysyneet maltillisena, mutta ammattitaitoa loytyy. Facebookissa on ainakin Dessilla tyonaytteita (nimella Dessi Luu).
Toi Jussi on tehny mun mutsille tatuoinnin varmaan 7-8 vuotta sitten luultavasti ennen uraansa ''harjoittelijana'' sillä se teki sen kotonaan ja aivan hirveen näkönen nykyisin :D Mut yks kaveri otti tuolla tatuoinnin käteen ni hienoa jälkeä näytti olevan, kaipa mä sinne meen :) tarttis vaan ekaks saada sitä rahaa...

Kysymys teille joilla on suorana oleva tekstitatska kyynärvarressa. Pysyykö teksti suorassa kun käsi on suorassa tai koukussa?! Toivottavasti tuosta ymmärsi jotain!

Kysymys teille joilla on suorana oleva tekstitatska kyynärvarressa. Pysyykö teksti suorassa kun käsi on suorassa tai koukussa?!

Pysyy kyllä.

Tulipas mieleen, että lehdessä kun oli juttua Hellhound tattoosta (@Koivukylä, Vantaa!!:wtf:), joka oli tehnyt sen Haaviston kuvan jollekin kankkuun - siistiä jälkeä oli, joten onko jollain omakohtaista kokemusta.

Tulipas mieleen, että lehdessä kun oli juttua Hellhound tattoosta (@Koivukylä, Vantaa!!:wtf:), joka oli tehnyt sen Haaviston kuvan jollekin kankkuun - siistiä jälkeä oli, joten onko jollain omakohtaista kokemusta.

Katso sivu taaksepäin niin näet kuvan minkä Emma hellhoundista teki minulle.

Tuossa muutamia viestejä sitten itse laittelin viestiä tatuoinnin ottamisesta. Mistä porukka saa inspiraationsa tatuointeihin? Tuo "inner arm" mihin tatuointi tulisi on sellainen paikka ettei siihen sovi ihan minkälainen tahansa tatuointi. Siispä joku teksti tai joku epämääräinen pitkä piikkilankatyylinen kuva.

Tuossa muutamia viestejä sitten itse laittelin viestiä tatuoinnin ottamisesta. Mistä porukka saa inspiraationsa tatuointeihin? Tuo "inner arm" mihin tatuointi tulisi on sellainen paikka ettei siihen sovi ihan minkälainen tahansa tatuointi. Siispä joku teksti tai joku epämääräinen pitkä piikkilankatyylinen kuva.

Inspiraatiot tulee yllättäen, saat vision ja aivot vaan rupee pyörittämään sitä eteenpäin automaattisesti. Näin ainakin mulla, muista en osaa sanoa. Tuo mainitsemasi inner arm on siis kyynärvarsi ja siihen kyllä sopii paljon muutakin kuin pelkkää tekstiä tai piikkilankaa (pliis älä ota piikkilankaa ;)). Esim. tämmönenkin toimii helvetin hyvin...

281484_10150275620494847_527074846_7453641_5465285_n.jpg

Mulla tulee inspiraatio siitä kun näkee vaan jonkun hienon kuvan. Tässä on varmaan pohjaa millainen tulee seuraavasta kuvasta:

tony41.jpg

Mulla olis suunnitelmissa ottaa kolmas tatuointi ja tälläkertaa haluaisin TODELLA fotorealistisen kuvan yhdestä koiristani.
Eli jos jollain kokemuksia jostain oikein hyvästä tekijästä niin suositelkaa.
Olen tässä asiassa sen verran perfektionisti että tuosta kuvasta täytyy tulla häikäisevän upea, onhan kyseessä elämäni koira :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom