Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tänää tuli viitisen tuntia istuttua neulatyynynä, 2 viikonpäästä loput noin ~3tuntia vielä ja sitte ois kala valmis

mä aloin tänään miettimään tota tatuoinnin laserointia ihan tosissani vähän vakavammin.tai oikeestaan sitä, kuinka terveellistä se oikeen mahtaa olla. mullahan on tossa etumuksessa pari ikivanhaa, vielä keskeneräistä ( joo eipä niitä alotettu kuin jotain 11 vuotta sitten)paskaa tribalia ja ex, joka ne mulle teki, on luvannut ne laseroida...tilalle tehtäis jotain ihanaa värikuvaa koko rintakehän alueelle...mutta kun ensinnäkin toi laserointi sattuu helvetisti ja nythän ne laserit on kielletty jo tatuoinninpoistoon( tai ainakin tullaan kieltään), ellei sitten oo mitään koulutusta ( mitä ei juuri suomessa oo)... mä mietin,että voikohan laseroinnista tulla muutakin kuin kunnon palovammat? siis jotain syvemmällä tasolla olevia soluvaurioita? tuntuu ettei oikeen kukaan tiedä...tää on kyllä niin kamalaa, kun oma turhamaisuus on sitä luokkaa, että ois valmis itteensä vähän poltteleen:D

Nonii pörkele. Alkais oleen hihallinen mustetta. Todella tyytyväinen lopputulokseen vaikka olkapäässä osittain peitto hommiksi meniki. Vielä parin viikon parantelut niin alkas oleen valmista :rock: 1,5 vuotta kesti tämä projekti ja kilometrejä tuli yli 7000 mutta kannatti! Artistina täälläkin mainittu Lasse.

mä aloin tänään miettimään tota tatuoinnin laserointia ihan tosissani vähän vakavammin.tai oikeestaan sitä, kuinka terveellistä se oikeen mahtaa olla. mullahan on tossa etumuksessa pari ikivanhaa, vielä keskeneräistä ( joo eipä niitä alotettu kuin jotain 11 vuotta sitten)paskaa tribalia ja ex, joka ne mulle teki, on luvannut ne laseroida...tilalle tehtäis jotain ihanaa värikuvaa koko rintakehän alueelle...mutta kun ensinnäkin toi laserointi sattuu helvetisti ja nythän ne laserit on kielletty jo tatuoinninpoistoon( tai ainakin tullaan kieltään), ellei sitten oo mitään koulutusta ( mitä ei juuri suomessa oo)... mä mietin,että voikohan laseroinnista tulla muutakin kuin kunnon palovammat? siis jotain syvemmällä tasolla olevia soluvaurioita? tuntuu ettei oikeen kukaan tiedä...tää on kyllä niin kamalaa, kun oma turhamaisuus on sitä luokkaa, että ois valmis itteensä vähän poltteleen:D
Laseroinnista voi jäädä pahat arvet kokemusta on. Muusta ei tietoa. Mutta joo kannattee kyllä varmistaa että laserin käyttäjä tietää mitä tekee. Ei se laserointi niin paljoa satu etteikö sitä kestäis jos kestää tatuoimistaki.

Itsellä on aika varattu Jari Partaselle rovaniemellä ja huomaa heti kuinka suosittu hän on, kun aika on tammikuun lopussa vasta. Sellaista susi tatuointia meinasin, mutta en tiedä kuinka nörttiä se on..:pano:

Laseroinnista voi jäädä pahat arvet kokemusta on. Muusta ei tietoa. Mutta joo kannattee kyllä varmistaa että laserin käyttäjä tietää mitä tekee. Ei se laserointi niin paljoa satu etteikö sitä kestäis jos kestää tatuoimistaki.
- arvet ei haittaa tässä tapauksessa, koska päälle tulee uutta kuitenkin. tarkotus ois vaalentaa noita kökkötribaleita sen verran että saadaan jotain kivaa tilalle, eli ei tarvii välttämättä kuin kerran pari ampua. mutta mua huolettaa se, kuinka syvälle toi laser oikeen kudoksessa menee ja voiko siitä tulla jotain, mikä vois olla vuosien päästä sitten edessä...ja kyllä se sattuu, ihan helvetisti! piti laseroida multa olkapäästä yks lohis, juu ei tullu mitään koska sattu niin helvetisti. tulin sitten toisiin aatoksiin, en mä siitä haluakaan eroon:D. se on niin erilaista kipua ,kuin kuvan tekeminen...

- arvet ei haittaa tässä tapauksessa, koska päälle tulee uutta kuitenkin. tarkotus ois vaalentaa noita kökkötribaleita sen verran että saadaan jotain kivaa tilalle, eli ei tarvii välttämättä kuin kerran pari ampua. mutta mua huolettaa se, kuinka syvälle toi laser oikeen kudoksessa menee ja voiko siitä tulla jotain, mikä vois olla vuosien päästä sitten edessä...ja kyllä se sattuu, ihan helvetisti! piti laseroida multa olkapäästä yks lohis, juu ei tullu mitään koska sattu niin helvetisti. tulin sitten toisiin aatoksiin, en mä siitä haluakaan eroon:D. se on niin erilaista kipua ,kuin kuvan tekeminen...
No kait se sitte sulle sattuu. Minusta se tuntu nipistelyltä tai pieneltä kuminauhalta millä räpsittiin lujaa parikertaa sekunnissa:) No käyhän se kipiää muttei mitään esim 6 tunnin tatuoimiseen jossa viimeiseksi surrataan valkoiset sisään. En kyllä usko että laserista mitään haittaa on jos sitä oikein käytetään. Enkä kyllä ole tohtorikaan :) Ja kyllähän ne arvet vähän haittaa vaikka uutta tuliski. Pahimmassa tapauksessa ne näkyy läpi sen vanhan tatuoinnin muodossa.

musta se oli kuin jotain olis oikeesti poltettu, auuuu!! kuvan tekemiseen turtuu onneks heti ja siinä osaan olla renotna, niin ei tunnu, mutta laser ....huh. ehkä se on korvienvälissä, se kipu, oon vellihousu:D. no, tarvis varmaan laittaa kuva noista tribaleista niin tajuisitte että haluan ne helvettiin.

hei onkos täällä kukaan käyny raumalla ottamassa kuvaa? mun piti tässä lähiaikoina saada yks kuva, mutta näyttää siltä että menis liian pitkälle eli mä vaihdan paikkaa suosiolla... nyt kaipaisin kommentteja!

Paljon Mustosen Juhan tunti hinta suunnilleen liikkuu? Tuli Lahtelaisista tatuoijista mieleen, niin naapuri on Lahdessa Other Side Tattoossa töissä, Juho Sipilä ja mitä olen sen työjälkeä katellut niin komeeta jälkeä tekee.

Taitaa olla aika lähellä jotain 150e/h luokkaa, mutta on tosiaan ihan hemmetin nopea..

hei onkos täällä kukaan käyny raumalla ottamassa kuvaa? mun piti tässä lähiaikoina saada yks kuva, mutta näyttää siltä että menis liian pitkälle eli mä vaihdan paikkaa suosiolla... nyt kaipaisin kommentteja!

Aika paljon on tuttuja käynyt siellä kuvitettava ja pelkästään positiivisia kommentteja olen paikasta kuullut.

hmmmm...ehkä mä kurvaan jenkkini sinne ja menen kyseleen. hinta on todnäk halvempi, mitä joutuisin täällä maksamaan, ainoastaan arveluttaa työn jälki. en nimittäin ole itse livenä nähnyt yhtäkään...pitää möllisköä pyytää vilauttaan;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom