Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
niin no...
niin no...
Laseroinnista voi jäädä pahat arvet kokemusta on. Muusta ei tietoa. Mutta joo kannattee kyllä varmistaa että laserin käyttäjä tietää mitä tekee. Ei se laserointi niin paljoa satu etteikö sitä kestäis jos kestää tatuoimistaki.mä aloin tänään miettimään tota tatuoinnin laserointia ihan tosissani vähän vakavammin.tai oikeestaan sitä, kuinka terveellistä se oikeen mahtaa olla. mullahan on tossa etumuksessa pari ikivanhaa, vielä keskeneräistä ( joo eipä niitä alotettu kuin jotain 11 vuotta sitten)paskaa tribalia ja ex, joka ne mulle teki, on luvannut ne laseroida...tilalle tehtäis jotain ihanaa värikuvaa koko rintakehän alueelle...mutta kun ensinnäkin toi laserointi sattuu helvetisti ja nythän ne laserit on kielletty jo tatuoinninpoistoon( tai ainakin tullaan kieltään), ellei sitten oo mitään koulutusta ( mitä ei juuri suomessa oo)... mä mietin,että voikohan laseroinnista tulla muutakin kuin kunnon palovammat? siis jotain syvemmällä tasolla olevia soluvaurioita? tuntuu ettei oikeen kukaan tiedä...tää on kyllä niin kamalaa, kun oma turhamaisuus on sitä luokkaa, että ois valmis itteensä vähän poltteleen:D
Kai sulta jo tämmönen löytyy kylmille ilmoille?Sellaista susi tatuointia meinasin, mutta en tiedä kuinka nörttiä se on..
- arvet ei haittaa tässä tapauksessa, koska päälle tulee uutta kuitenkin. tarkotus ois vaalentaa noita kökkötribaleita sen verran että saadaan jotain kivaa tilalle, eli ei tarvii välttämättä kuin kerran pari ampua. mutta mua huolettaa se, kuinka syvälle toi laser oikeen kudoksessa menee ja voiko siitä tulla jotain, mikä vois olla vuosien päästä sitten edessä...ja kyllä se sattuu, ihan helvetisti! piti laseroida multa olkapäästä yks lohis, juu ei tullu mitään koska sattu niin helvetisti. tulin sitten toisiin aatoksiin, en mä siitä haluakaan eroon:D. se on niin erilaista kipua ,kuin kuvan tekeminen...Laseroinnista voi jäädä pahat arvet kokemusta on. Muusta ei tietoa. Mutta joo kannattee kyllä varmistaa että laserin käyttäjä tietää mitä tekee. Ei se laserointi niin paljoa satu etteikö sitä kestäis jos kestää tatuoimistaki.
No kait se sitte sulle sattuu. Minusta se tuntu nipistelyltä tai pieneltä kuminauhalta millä räpsittiin lujaa parikertaa sekunnissa No käyhän se kipiää muttei mitään esim 6 tunnin tatuoimiseen jossa viimeiseksi surrataan valkoiset sisään. En kyllä usko että laserista mitään haittaa on jos sitä oikein käytetään. Enkä kyllä ole tohtorikaan Ja kyllähän ne arvet vähän haittaa vaikka uutta tuliski. Pahimmassa tapauksessa ne näkyy läpi sen vanhan tatuoinnin muodossa.- arvet ei haittaa tässä tapauksessa, koska päälle tulee uutta kuitenkin. tarkotus ois vaalentaa noita kökkötribaleita sen verran että saadaan jotain kivaa tilalle, eli ei tarvii välttämättä kuin kerran pari ampua. mutta mua huolettaa se, kuinka syvälle toi laser oikeen kudoksessa menee ja voiko siitä tulla jotain, mikä vois olla vuosien päästä sitten edessä...ja kyllä se sattuu, ihan helvetisti! piti laseroida multa olkapäästä yks lohis, juu ei tullu mitään koska sattu niin helvetisti. tulin sitten toisiin aatoksiin, en mä siitä haluakaan eroon:D. se on niin erilaista kipua ,kuin kuvan tekeminen...
Paljon Mustosen Juhan tunti hinta suunnilleen liikkuu? Tuli Lahtelaisista tatuoijista mieleen, niin naapuri on Lahdessa Other Side Tattoossa töissä, Juho Sipilä ja mitä olen sen työjälkeä katellut niin komeeta jälkeä tekee.
hei onkos täällä kukaan käyny raumalla ottamassa kuvaa? mun piti tässä lähiaikoina saada yks kuva, mutta näyttää siltä että menis liian pitkälle eli mä vaihdan paikkaa suosiolla... nyt kaipaisin kommentteja!
...pitää möllisköä pyytää vilauttaan;)
- no niin , kai me pukkarissa taas ensviikolla törmätään niin vilautat :DMää vilautan aina ja mielelläni, tärät?