Tatskat

^Kuvaa ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
http://3.bp.blogspot.com/-Nc_Ekb8k2xU/ThpmhzlGlJI/AAAAAAAABbQ/ZlOp39NVwdA/s1600/DSC05319.JPG

Tuli tällanen polyneesialainen otettuu vaihdon aikana Ausseissa. Vei kolmen istuntoo (yhteensä 9h) ja se kaveri piirsi sen jatkon aina vapaalla kädellä ennen session alkua ihan vaan jännityksen ylläpitämiseks :)

Tekijä oli Shane http://www.shanetattoos.com/

Missäspäin australiaa otit tuon? Saitko heti ajan vai pitikö odottaa kauan?

Itse lähdössä australiaan kiertelemään tuossa ennen joulua, ja olin suunitellut että jos löytisi henkilö/paikka joka tekee hyvin noita polyneesian kuvia niin voisi ehkä käydä ottamassa leima.

Tauros: Olin vaihdossa Melbournessa ja siellä kävin mestassa nimeltä Chapel tattoo. Lyhyellä varoitusajalla et kyllä isompaa kuvaa saa, sillä jonotusaika oli pyöreästi 3kk ajanvarauksesta. Toisaalta kyseessä on yksi rapian 4 miljoonan ihmisen kaupungin parhaista mestoista, joten kyllähän noi jonot ymmärtää. Kuitenkin jos otat etukäteen sähköpostitse yhteyttä ja et vaadi useampaa istuntoa (pienempi kuva), niin luulisin että tuoltakin saat ajan matkaasi varten.

Raffy et suosittele Uutta-Seelantia vai tatuoinnin ottoa matkalla? Uusi-Seelanti (eteläsaari) oli nimittäin yksi sykähdyttävimpiä paikkoja joissa olen ikinä käynyt ja voin suositella sitä lämpimästi kaikille!

Siittä mallia. Peittää törkeen hyvin jenkkakahvat - vakavaan harkintaan menee kyllä.

edit. vähänkö mun Columbo onkin pieni..... :/

294890_10150431377995631_114205395630_10960391_1918327409_n.jpg

Mites noin yleisesti ajattelette noista old school-tatuoinneista? Itse kuumottaisi ottaa joku entisajan purjelaiva tai ankkuri, mutta jos sitä nyt vähän kasvattaisi noita käsiä ennen. Omaan mielipiteeseeni ette voi vaikuttaa, kuinka korneina itse pidätte noita?

pirate-ship-tattoo-225x300.jpg

Mites noin yleisesti ajattelette noista old school-tatuoinneista? Itse kuumottaisi ottaa joku entisajan purjelaiva tai ankkuri, mutta jos sitä nyt vähän kasvattaisi noita käsiä ennen. Omaan mielipiteeseeni ette voi vaikuttaa, kuinka korneina itse pidätte noita?

Niinkun nimi old school kertoo niin onhan noi klassikoita. Diggailen paljonkin vaikka ite oon eritielle kuvien suhteen lähteny. Tuskin kukaan voi old school kuvia kornina pitää millään lailla. Alunperin noita meriaiheisia leimoja kyllä hakattiin lähinnä merimiehiin mutta eikai se nykyään oo enää niin justiinsa.

- mä tykkään, vaikka new school onkin eniten sydäntä lähinnä. jopa harkinnu jotain oldia ottaa jossakin kohtaa, kunhan saan ensin noi valmiit suunnitelmat iholle asti:)
ja noillahan on symbolisia merkityksiä, joita ei kaikki tiedä, siks ne oikeestaan niin kivoja onkin.

Pari viikkoa vanha leima lapasessa ja nyt mentiin sitten siihen kategoriaan että t-paita ei enää riitä. Tietty raja ylitetty ja perkeleenmoinen hinku ottaa taas lisää ja lisää. Talven aikana hakattaneen 3/4 sleeve ellei jopa enemmän...

Pari viikkoa vanha leima lapasessa ja nyt mentiin sitten siihen kategoriaan että t-paita ei enää riitä. Tietty raja ylitetty ja perkeleenmoinen hinku ottaa taas lisää ja lisää. Talven aikana hakattaneen 3/4 sleeve ellei jopa enemmän...

Joo himoha tohon tulee, eka tuli sellanen hieman alle puolhiha+tissi, sitten 3/4 osa hiha joka vielä keväällä tuntu siltä että täähän vois jäädä näin, mutta nyt tekis ihan sikana mieli vetää loppupätkäkin pikapuoliin ranteeseen asti :)

Joo himoha tohon tulee, eka tuli sellanen hieman alle puolhiha+tissi, sitten 3/4 osa hiha joka vielä keväällä tuntu siltä että täähän vois jäädä näin, mutta nyt tekis ihan sikana mieli vetää loppupätkäkin pikapuoliin ranteeseen asti :)

No joo, vuosia tässä on rauhassa hinkkailtu ja nyt on rinta-olkapää ja hauiksen ulkopuoli hakattuna sekä forkun sisäpuoli.. seuraavaksi hauiksen sisäpuoli ja sitten forkun ulkopuolelle, ehkä rintaankin jotain.. ja sit vielä.. ja ja.. :D

No joo, vuosia tässä on rauhassa hinkkailtu ja nyt on rinta-olkapää ja hauiksen ulkopuoli hakattuna sekä forkun sisäpuoli.. seuraavaksi hauiksen sisäpuoli ja sitten forkun ulkopuolelle, ehkä rintaankin jotain.. ja sit vielä.. ja ja.. :D

Mulla on tehty kolmessa osassa tässä puolentoista vuoden aikana. Sessiot noin 10 tuntia, 12 tuntia ja joku 6 tuntia.. Aina lohduttaudun että ei tässä kuitenkaan enää montaa tuntia mene ja hups taas on oltu tikattavana koko päivä tai yli ja ainakin tonnin köyhempänä mutta tyytyväisenä :D Kohta tulis taas ne veronpalautukset että pitäskö sitä ostaa itselle vähän joululahjaa.

Eipä ole tullut koskaan tatskamessuilla käytyä, niin kertokaapas nyt joku on ko noilla messuilla oikeasti jotain miksi sinne kannattaa mennä? Elän vahvasti siinä uskossa että jos ei koe suurta paloa ihmetelllä toisten tatskoja, on tuonne melko turha mennä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom