Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt on kaks leimaa ranteissa. Soitin tiistaina Individual ink:n ja ajan sain parin tunnin päähän :D Hyvin on parantunu, eikä väriä oo lähteny... Nyt oiski jo haaveena, et ku nää parantuu ja käyn näyttää paikan päällä, niin sais matkaan mukaan lisää väriä :D

Ite oon jotain ton tyylistä mietiskelly parivuotta.. En vaan oikeen tiiä, että miten tota pitäis muokata. Toivottavasti leimaaja tietää. En tiiä haluisinko tosta niin tribaalimaista. Kumminkin haluan leimasta selkeän, sopusuhtaisen ja ehdottomasti mustan. Suosituksia lahden leimaajista? Ite mietiskelly, art tattoo centeriä, otherside tattoota ja custom x.
http://fc06.deviantart.net/fs24/f/2008/013/3/e/tribal_bearclaw_tattoo_by_Bladefire16.jpg

Itse otin kaks vuotta sitte käpälän rintaan. Itse luonnostelin ulkoreunat ja sisko sitten ~9 kuukaudessa tekas muutaman mallin joista yhdistelemällä ja muokkaamalla saatiin sit mieleinen. Sitä vielä 2kk tuijottelin joka päivä ja kun se vielä vaikutt kivalta ni varasin ajan ja kävin leimauttamassa kuvan 9.9.2009. :)
Kuva vielä ko. tatstaksta linkkinä, on se täällä ollu aikasemminki mutta laitetaan nyt ihan viestiin liittyen.
http://tinyurl.com/3ppe6xz

Nyt on kaks leimaa ranteissa. Soitin tiistaina Individual ink:n ja ajan sain parin tunnin päähän :D Hyvin on parantunu, eikä väriä oo lähteny... Nyt oiski jo haaveena, et ku nää parantuu ja käyn näyttää paikan päällä, niin sais matkaan mukaan lisää väriä :D

Mitäs otit jos saa kysyä? :) Aika nopeasti sait ajan, hyvä tuuri!

Mun X:t ovat parantumassa, ei satu enää paljon ja iho alkaa kuoriutua. Välillä tuntuu tosi kuivalta ja olen laittanut sellasta tosi kevyttä rasvaa mitä sain Thaikuista mukaan, vaikka tatskaaja täällä Suomessa kielsi rasvaamasta tulehtunutta kuvaa. Eipä tuo ole tuntunut asiaa pahentavan kun punoituskin on kerran laskenut ja kipuilu loppunut.

Suunnittelen jo seuraavaa kuvaa :rolleyes: Haluaisin jonkinlaisen liljankukkasysteemin joko kylkeen/vatsan toiselle laidalle tai sit jatkaa olkapään kuvaa enemmän selän puolelle ja siitä alas. Mulla on myös todella iso leikkausarpi reiden sivussa ja siihen voisi keksiä jotain köynnössysteemiä (tykkään kukista, se tuli varmaan jo selväksi :D) mutta en tiedä haluanko peittää arpea. Jollain oudolla tavalla tykkään arvistani :)

Mitäs otit jos saa kysyä? :) Aika nopeasti sait ajan, hyvä tuuri!

Joo, nopeesti sain ajan yllätyin ihan itekki :D Aina saa kysyä.. Vasemman ranteen kämmenpuolelle tuli musta pata ja vastaavaan kohtaan oikeaan käteen tuli hertta, kuvaa mulle monimuotoisesti elämää ;) Hard to explain..

Taidan hakkauttaa tekstiä espanjaksi..

Tammi-helmikuussa tulee nilkasta polvitaipeeseen asti kuvaa. Koko jalka siltä osin hakkautetaan, eli sekä pohje että sääri. Pikkasen jännittää, kyseessähän on kuitenkin aivan ensimmäinen tatuointi. Kuvaa oli mietitty jo pitkään ja viime maaliskuussa koin valaistumisen(siis kuvan suhteen :) ) ja kaikki puuttuvat palat loksahtivat kohdalleen. Ei muuta kuin innoissaan aikaa varaamaan, into muuttui sitten tuskalliseksi odottamiseksi kun selvisi jonon olevan n. 10 kk... Eli kuvaa on odotettu, ja odotetaan edelleen, kuin kuuta nousevaa. Tiedän myös sen, että tuun hajoamaan pahasti pakollisiin treenitaukoihin :(

siinä mitää taukoo tarvii pitää päivä riittää pari.
Riippuu mitä ja miten treenaa. Aika idiootti saa olla jos parin päivän päästä alkaa vetään hikitreenejä. Vähemmän hikoava kaveri pystyy sitten peruspunttitreeniä tekemään jopa siihen lihakseen kohdistuvaa missä kuva on. Tatuointi on periaatteessa avohaava mutta ees isompiin leimattuihin pintoihin harvemmin jos koskaan tulee treenistä johtuvaa arpikudosta.

Nopee kyssäri ku on huomenna ajankohtaista vähän pidemmän session takii. Eli kumpaas sai ottaa ennen tatska sessiota ibuprofeiinia vai parasetamolia?

Tarvis neuvoja, kiinalaisia kirjaimia että sais oman nimen kirjotettuu niillä vai voiko joku pelkkä yks kiinalainen merkki tarkottaa nimeä?

Tarvis neuvoja, kiinalaisia kirjaimia että sais oman nimen kirjotettuu niillä vai voiko joku pelkkä yks kiinalainen merkki tarkottaa nimeä?

Tuossa on semmonen juttu, että sitä sun nimeä ei välttämättä saa kiinalaisittain kirjotettua. Etenkin jos on normi suomalainen nimi kyseessä (Mikko tms.). Kiinalaiset on monesti kättäneet sellaista systeemiä, että käyttävät sellaisia merkkejä, joiden ääntäminen kuulostaa kuin sanoisi sun nimen. Tai toisin päin sanottuna, jotkut ottavat käyttöönsä länsimaisen nimen, joka on kuulostaa omalta kiinalaiselta nimeltä (jos nyt tuosta sai mitään selvää).

Anyway, tässä voit kokeilla saatko oman nimen käännettyä. http://www.chinese-tools.com/names/search.html
Kirjota nimesi boksiin ja katot josko löytyy.

Tuo ei ole ihan niin yksinkertainen juttu. Voihan sulle kehitellä kiinalaisen nimen, mutta se kannattaa miettiä vähän tarkemmin. Kiinankielessä on monta samalta kuulostavaa sanaa eri merkityksineen, joten lopputulos voi olla joko hyvä, tai sitten nolo. Nimi voi siis kuulostaa sun nimeltä, mutta sen merkitys voi saada paikallisen kinkkiraflan tarjoilijat repeilemään.
Nimi voi olla myös yksi merkki, mutta periaate on sama. Lisäksi jos sun länkkäri nimi on vaikka "Matti", ei kiinankielestä löydy Matilta kuulostavaa merkkiä.
Summa summarum, google translatoria ei ihan kannata käyttää kinkkinimeä suunnitellessaan :)

Böödi kerkeskin ensin, joskaan tuollainen nimigeneraattori ei välttämättä sittenkään osaa antaa tekijäänsä kuvaavaa nimeä.

Nopee kyssäri ku on huomenna ajankohtaista vähän pidemmän session takii. Eli kumpaas sai ottaa ennen tatska sessiota ibuprofeiinia vai parasetamolia?

Perus burana toimii kun tauti ja leikkaa pitkien sessioiden pahimman kivun pois tasaisen verensokerin ohella, eikä aiheuta mitään verenvuotoa. :)

Tammi-helmikuussa tulee nilkasta polvitaipeeseen asti kuvaa. Koko jalka siltä osin hakkautetaan, eli sekä pohje että sääri. Pikkasen jännittää, kyseessähän on kuitenkin aivan ensimmäinen tatuointi. Kuvaa oli mietitty jo pitkään ja viime maaliskuussa koin valaistumisen(siis kuvan suhteen :) ) ja kaikki puuttuvat palat loksahtivat kohdalleen. Ei muuta kuin innoissaan aikaa varaamaan, into muuttui sitten tuskalliseksi odottamiseksi kun selvisi jonon olevan n. 10 kk... Eli kuvaa on odotettu, ja odotetaan edelleen, kuin kuuta nousevaa. Tiedän myös sen, että tuun hajoamaan pahasti pakollisiin treenitaukoihin :(
Ja sitte tatskaaja peruu ajan edellisenä iltana :p Itellä käyny aika luvattoman monta kertaa niin et saatanan kauan saanu oottaa ja sit edellisenä päivänä tulee viesti et sori ei ny pystykään. Edelleen odotellaan millon toi parin vuoden projekti valmistuis -_- Toivotaan sulle parempaa tuuria :)

Btw voi tulla aika kipee reissu, pohje on mun mielestää yks pahimpia paikkoja, mut kai seki on yksilöllistä. Eikä mitään buranoita, kyllä sitä ny pitää kärsiä koko rahan eestä.

Ja sitte tatskaaja peruu ajan edellisenä iltana :p Itellä käyny aika luvattoman monta kertaa niin et saatanan kauan saanu oottaa ja sit edellisenä päivänä tulee viesti et sori ei ny pystykään. Edelleen odotellaan millon toi parin vuoden projekti valmistuis -_- Toivotaan sulle parempaa tuuria :)

Btw voi tulla aika kipee reissu, pohje on mun mielestää yks pahimpia paikkoja, mut kai seki on yksilöllistä. Eikä mitään buranoita, kyllä sitä ny pitää kärsiä koko rahan eestä.
Oon sanonu tän täällä ennenkin että jos ottaa esim pitkän session kuten mun pohjat on 12 tuntia yhteen soittoon niin buranan veto on pelkästään järkevää jo jäljen kannalta kun voit olla rennompana. Jos tollasia pystyynjättöjä tulee niin kantsii vaihtaa tekijää. ;)

No hyi helvetti, älä ees puhu tollasia :( ! Välillä on meinannu tulla hulluks ton odottamisen kanssa... Ja kipeitä reissuja tulee kaksi kappaletta :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom