Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Uskaltaakohan mennä tänään saunaan, kun otin kaulaan tatskan viime perjantaina?

Näyttää et tattoo olis ihan parantunut, ainakaan tiistain jälkeen ei oo väriä lähtenyt yhtään.

Uskaltaakohan mennä tänään saunaan, kun otin kaulaan tatskan viime perjantaina?

Näyttää et tattoo olis ihan parantunut, ainakaan tiistain jälkeen ei oo väriä lähtenyt yhtään.
Jos otat ihan kevyen saunan niin eiköhän. Väriä siitä voi kuitenkin lähteä vaikka näyttäs ns parantuneelta että toi rankka hikoilu ei varmaan hyvää tee

Jos otat ihan kevyen saunan niin eiköhän. Väriä siitä voi kuitenkin lähteä vaikka näyttäs ns parantuneelta että toi rankka hikoilu ei varmaan hyvää tee

Auttaiskohan yhtään, jos heitän PAKSUN kerroksen bepaa siihen tatskaan, ennen saunomista :D?

EDOTlasdkfjaslökfjas: ei varmaan auta :david:

Joo no älä ainakaan ilman rasvaa saunaan mee. Muuten kuivuu tuore tatuointis aika vauhdilla eikä hyvää tee. Mut tosiaan en kyllä perussuomalaista saunomista suosittele. Ite menny joskus talvisin kans viikon parin pääästä leimasta kevyeen saunaan kun ollu niin kylmä olo kun joutunu oleen himassa ilman paitaa että leima saa hengittää.

Ooolrait, käyn sitten pikasaunassa, enkä ota mitään himosadankahdenkymmenenasteenlöylyjä..

Kamala kutina ja hilseily taas, hulluks tulee. :curs:

Itellä on vuoden verran ollu työn alla tämmönen hiukkasta suurempi rojekti. Tarkotus oli alunperin tehdä kyljen kokonen feenikslintu, about lapaluusta lonkkaluun päälle. Tällä hetkellä kuva yltää olkapäästä polveen. Mobergin Veera tekee mulle Tampereella, ensin Halossa ja nykyään Takomolla. Suosittelen ehdottomasti. (: Kuutisen sessioo takana ja varmaan kutakuitenkin puolet tuskasta samaten. Linnun pää on siis tuolla olkapään tienoilla, siipi selän ja kyljen päällä ja pyrstö sitten siitä perseen yli reiden päältä kohti pohjetta. Alunperin oli tarkotus tehdä väreillä, mut matkan varrella tulin sit toisiin aatoksiin kun koko talitintti on paisunut näin massiivisiin mittapuihin. Eli harmaasävynen tulossa. Tampereen suurin feeniks, mikäli mittaustuloksiin on uskominen ja kuulemma tarvittaessa pidennetään vaikka sentillä jos valmis kuva ei tarpeeks iso ookaan. :D

Yläselkä näyttää kutakuinkin tältä http://feanaro.kuvat.fi/kuvat/deitti/mvselk%E4.JPG. Reidestä löytyy jo puolet pyrstyöstä, ja just tiistaina tehtiin lisää. Viitti kauheesti ottaa kuvia tosta keskeneräsestä osuudesta. Pari aikaa vielä kuukauden sisään ja sit ensvuonna jatkoa. Jos vaikka kesäks valmista... :rolleyes: Muuta mustetta ei sit vielä ookaan, mut aika vahvoja suunnitelmia on jo pari. Eli tuskin tää ainooks jää. Oon kuitenki yrittäny pitää tässä periaatetta, etten alota uutta kuvaa ennenku vanha on valmis. Ja pitäis tekijä valkata.

Vittumaisimpia paikkoja on kyl tähän mennessä ehdottomasti ollu polvitaive, takareisi ihan tosta perseen alta ja vatsa. Lapaluun päältä tehdessä nukahdin. :hyvä: En kyllä ymmärrä mikä siinä on, että reiden iho paranee niin paljon hitaammin kuin iho muualla. Keväällä meni paljon aikaa hukkaan, kun piti pahimmillaan kolme kuukautta odottaa välissä. Selkää ois voinu tehdä melkein kuukauden välein. Ja kesällä taas ei paljoo huvita kelmuissa olla.

Oho! Aika siistit noi sulat.:wtf:
_small.jpg

Ja paremmalta vaan näyttää nytku niissä on ääriviiojen lisäks vähän väriäkin. (: Viikko ennen värittämistä otettu noi kuvat ja oli kyllä semmonen sekamelska viel kaikkina viivoineen. Pakko vaan luottaa tekijään, kun ite ei oikein hahmota miltä se näyttää tai pitäis näyttää.

http://www.timsink.com/
http://www.darkarttattoo.net/

^^ et ole Porin tatskaajia harkinnut:

Tunnen "pojat" henkilökohtaisesti, ja olen itsekin ottanut Timiltä leimaa, eli voin kyllä lämpimästi suositella ;)
- tunnen tuopin myös, itse asiassa teki aikanaan mun ekan kuvan vuonna kypärä ja miekka. mulla on syyni siirtyä porista ihan jonnekin muualle...mutta kiitos kuitenkin vinksusta;)

ja mölliskö, oon se mää, edelleen;) sulla on hapera pää :D

Nyt voi jo pahemman vitutuksen laannuttua antaa palautetta tampereen tatskapaikoista. Halo tattoo ja etenkin Hexa (vaikuttaa nykyään precious tattoossa) ++++++++ helvetin hyvä jälki ja mukava kaveri.

Erehdyin käymään toisaalla, ottamassa jatkoa Hexan aloittamaan tribaaliin. Niinkin yksinkertainen kuva jota lopuksi tehtiin melkein vuosi toisessa paikassa ja siltikään ei päästy lähellekkään yhtä hyvää lopputulosta kuin Hexa. Hexalta muitakin kuvia kuin tribaali ja voin sanoa, että kaverilla on taitoa. Seuraava kuva ehdottomasti on Hexan tekemä.

Alkaa leimakuume oleen jo sietämätön.. Töitten takia en kuukauden sisään voi ottaa, kun hikoo töissä niin perkeleesti. Toinen mikä mietityttää on porukoitten mielipide aisasta :D Kuva on jo selvillä, tyyli ja ulkomuoto on vielä vähän arvotuksena.

Ens kuun alussa uutta riimua kaulaan....

Sitten vielä kolmas riimu ja tausta koko kaulalle/niskaan, niin on kaula valmis.

Itselleni todella merkitsevä osa itseäni, ei mitään höpönlöpöä, tuo (kohta valmis) tatuointi.

Noniin mä vihdoin keksin mun ensimmäisen tatuoinnin, pitkään pyörittelin mielessäni kuvia kaikenmaailman tribaalihässäköistä mutta päätin heittää ne romukoppaan ja ajatella jotain muuta. Sitten se iski, haluan sellaisen about vähän kämmentä isomman kuvan rinnan/torson seudulle missä olisi niinkuin repeämässä oleva iho, ja sieltä repeämästä paljastuisi virnistävä naama. Siinä ei näkyisi lainkaan kasvonpiirteitä, vaan toinen silmä ja osa virnistävästä suusta.

Vähän ajattelin että väriä saa myös laittaa, mutta se repeävä iho voisi olla ihan hyvänäköinen ilman väriä? Mitä nyt mustalla ääriviivat ja ehkä punasella jotain koristetta, ja sit se Virne ja silmä vois ehkä olla valkosen ja sinisen sekotus tai jotenki, en tiedä onko mahdollista, muuten se repeämän tausta olis musta.

Nyt vaan iskee se raha vastaan :D Hirveesti tulossa jouluks/ens vuodeks kaikkee paskaa mihi menee massia; veromätkyt, muutto yms.

Mut hei, mitä mieltä ootte tosta tatskasta? Taatusti parempi kuin tribaaliskorppari mitä aikasemmin ehdotin :) Varmasti tollasia tatskoja paljon nähty mutta uskoisin että siitä tulee hyvä ja uniikki osaavissa käsissä. Helsingin Vida Locaa ajattelin paikaksi.

Jotkut tuommoiset repeämähommat näyttää hienoilta ja realistisiltakin, mutta jotkut taas todella tökeröiöltä. Vaatinee tekijältä aika hyvää luovuutta, että toteutuksesta tulis siisti. Mielestäni kuitenkin ihan toteuttamiskelpoinen idea, mutta toi koko on ehkä vähän pienehkö, tai siis isommassa mittakaavassa toimis ehkä paremmin ja olis helpompi toteuttaa ilman että menee epämääräiseks mösssöks.

Tänään taas uutta leimaa, JEAAA!! On tässä 6kk sisällä tullut käytyä neulottavana kuukauden välein. Tämä on nyt muistaakseni 6 kerta. Joka kerran olen omia neuvojani vastaan painellut seuraavana päivänä salille.

Oon treenannut sillä tavalla että uusi kuva ei missään vaiheessa pääse kosketuksiin minkään pinnan/laitteen/whatever kanssa. Ei tietysti samanlaista raivokasta hikitreeniä voi vetää, mutta kevyt jumppailu sopii ittelleni ainakin ihan hyvin. Riskithän tässä tietysti on olemassa..

Onko joku tänne kirjotelleista Hämeenlinnasta/Lahdesta/Tampereelta? Ite asun Hml ja kyselisin, että onko paikkaa jota voisitte suositella? Idea on muhinu päässä niin kauan että pakko toteuttaa :hyvä:

Noniin lauantaina tikattiin se koiran potretti tuohon vasempaan rintalihakseen One eye tattoo studiossa. Suurinpiirtein 4h meni aikaa ja kyllä tuli hyvä. Kuukauden päästä pitäisi vielä käydä näyttämässä että säilyikö kontrastit vai tarvitseeko korjata kunhan on parantunut.

Melko inhottavaa oli kyllä tuo viimeinen tunti, varsinkin tuossa solisluun tienoilla ei oikein tienny olisiko pitänyt itkeä vai nauraa :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom