Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hetki sitten on vihdoin sovittu leima-aika Hidden Tattoon Teemulle ensi vuoden tammikuulle. Kyseessä ois korjausaika, jonka erään toisen puljun äpärä kusi.
En suostunut menemään enää kyseisen tyypin luokse, että korjaisi mokansa, koska en luota siihen tippaakaan. Oli sentään niinkin helppo tikkaus kyseessä.
Vitutus on ollut maksimaalinen siitä lähtien ja kun menin kysymään mahdollista korvausta, niin lupasivat soittaa takaisin kun omistaja tulee paikalla käymään. Tästä on nyt mennyt semmonen reilu pari viikkoa, ja mitään soittoa en enää odotakaan heiltä. Paska mikä paska. Itse tekijä ei mokaansa tunnustanut, mutta kaikki muut ovat sen huomanneet.

Että sellaista, nyt sitten kärvistellään vielä nämä 3,5 kk 3/4 hihaisilla kunnes kehtaa kättään julkisesti näyttää. Enempää en tästä asiasta halua enää puhua, mutta vinkkinä että joskus ne helpommat asiat kustaan huomaamatta.

Ajattelin kysäistä teiltä, että kuka/ ketkä ovat hyviä tautoijia Suomessa. Seelannissa otin ensimmäisen kuvan ja nyt ois toinen aiheellinen, mut mut.. suosituksia ois kiva saada. Kyseessä ei toisaalta ole kovin haastava kuva, mut kuitenkin oishan se kiva saada laatuna :)

^Selaa sivuja taaksepäin, niin alkaa nimiä löytyä.

Itse otin kaks vuotta sitte käpälän rintaan. Itse luonnostelin ulkoreunat ja sisko sitten ~9 kuukaudessa tekas muutaman mallin joista yhdistelemällä ja muokkaamalla saatiin sit mieleinen. Sitä vielä 2kk tuijottelin joka päivä ja kun se vielä vaikutt kivalta ni varasin ajan ja kävin leimauttamassa kuvan 9.9.2009. :)
Kuva vielä ko. tatstaksta linkkinä, on se täällä ollu aikasemminki mutta laitetaan nyt ihan viestiin liittyen.
http://tinyurl.com/3ppe6xz
Itekki on tullu aina kateltua peilistä olkapäätä ja mietittyä, että jos siinä kuva ois. Kyllä nyt taitaa olla korkee aika alkaa ettii leimaajaa :)

Juha Mustonen - Custom X Tattoo. Voin suositella erittäin lämpimästi! En tiedä/tunne ketään kuka ei olisi ollut tyytyväinen jälkeen. Plussana sellaset että on ihan hemmetin nopea tekemään ja mukava jätkä!

Paljon Mustosen Juhan tunti hinta suunnilleen liikkuu? Tuli Lahtelaisista tatuoijista mieleen, niin naapuri on Lahdessa Other Side Tattoossa töissä, Juho Sipilä ja mitä olen sen työjälkeä katellut niin komeeta jälkeä tekee.

308498_272654886088960_100000333536802_930079_1454737180_n.jpg

Tuollainen löytyy nyt olkapäästä. :)

Kellaan kokemusta arpikudokseen tatuoimisesta? Nakisin mielellani myos before and after-kuvia arpitatskoista. Olen kuullut etta sattuu enemman kuin normaalisti? Kipu ei sinansa haittaa, mutta olisi mielenkiintoista tietaa miten paljon enemman se sattuu.

Mulla on pari isoa leikkausarpea reidessa ja olen vahan kahden vaiheilla etta otanko leimaa siihen mika on reiden sivussa. Kyseessa siis pitka arpi, jonka voisi hienosti peittaa jollain koynnosjutulla tai vastaavalla kukkateemalla, niista kun hirveasti tykkaan. Toisaalta tykkaan arvestani, mutta vaikka peittaisin toisen niin mulle jaisi silti toinen iso arpi tuomaan katu-uskottavuutta :D

Haluaisin myos tietaa, miten tuoreeseen arpeen uskaltaa alkaa tatuoida? Ranteessa oleva lintu paloi aika pahasti viime viikolla (kolmannen asteen palovamma) ja nyt nayttaa silta etta lintu menettaa siipensa lahes kokonaan. Pitanee varmaan odottaa ainakin vuosi ennen kuin viitsin alkaa edes miettia tatuoinnin korjaamista?

299847_10150318400142992_639982991_8111407_916702516_n.jpg

Kuva otettu samana paivana kun vamma syntyi, nyt ylemmasta kohdasta on kuoriutunut iho irti niin syvalta etta mustetta ei ole juurikaan jaljella. Kipu ei haittaa ja arvistakin jollain oudolla tapaa tykkaan, mutta linnun piloille meneminen harmittaa niin paljon etta aloin melkein itkemaan kun tajusin vahingon laajuuden :( Kyseessa ensimmainen ja kaikista tarkein kuva.

Ajattelin kysäistä teiltä, että kuka/ ketkä ovat hyviä tautoijia Suomessa.
Antti Rossi, Jkl. Individual Inkistä olen kuullut myös hyvää, Tku. Löytyyköhän AD vielä Treelta?

Kellaan kokemusta arpikudokseen tatuoimisesta?
Itellä on parin kevyen arven päällä kuvaa, sai tehtyä siihen kun arvet oli kunnolla parantunut, eli käytännössä vaalea, ei kipeä vaan ennemminkin tunnoton. Syvempien arpien paranemiseen menee varmasti aikaa enemmän. Eti fiksu tatuoija, joka on perehtynyt esim. peitekuviin. Niissähän tavallaan peitetään arpi uudella arvella.

mä kävin ja varaamassa uutta aikaa:hyvä:. mulla on toisessa pohkeessa keskeneräinen kuva, pari sessiota varmaan vielä vaatii...itsenäisyyspäivänä vasta jatketaan, liian pitkälle menee, mutta pääasia että tulee joskus kuntoon. sitä ennen täytetään toisen hauiksen sisäpuoli, tekstiä ja ruusua tarkotus ottaa....tän tekee eri tyyppi, saan ajan toivottavsti nopeemmin, kunhan ehtii tekeen luonnosta jossakin välissä. sitte ois vasen hanska täynnä ja sais suunnitella oikeeseen myös yhden kuvan vielä, niin ois sekin sitte täys:hyvä:. saapahan mummot salilla taas ihmetellä:wtf:

Huomenna klo 1100 lähtee rojekti käyntiin, 2 aikaa ois varattuna huomenna 11-17 ja 21.10 11-17, kaippa tuossa ehtii yhen karpin nakuttamaan vasempaan hauis/ojentaja/olkapää osastoon.. Jos jää aikaa yli niin vetästään selkään sitten lisää :D

Tyhmä kysymys varmaan teille jo entuudestaan neulalla käyneille, mutta missä hinnoissa tatskat liikkuu noin suurinpiirtein? toki riippuu paljolti varmasti missä käy ja kuka tekee mutta jos nyt jonkinlaista käsitystä saisi...

Pystyykö joku vaikka liittämään eri laisia ja kokoisia kuvia ja niille noin. hinta arvion?

Tyhmä kysymys varmaan teille jo entuudestaan neulalla käyneille, mutta missä hinnoissa tatskat liikkuu noin suurinpiirtein? toki riippuu paljolti varmasti missä käy ja kuka tekee mutta jos nyt jonkinlaista käsitystä saisi...

Pystyykö joku vaikka liittämään eri laisia ja kokoisia kuvia ja niille noin. hinta arvion?

Lahtohinta n.60-100e. Siella missa otin isoimman kuvani, hinnat alkavat 100 eurosta. Toisessa paikassa maksoin pienesta kuvasta 60e (nakyy edellisella sivulla, tosin nyt pilattuna). Edellisilta sivuilta loytyy myos kuvaa omasta olkavarrestani, josta maksoin 300e ja sita voi pitaa halpana hintana niin hyvalle tyolle.

Tatskoissa on IMO turha miettia hintaa. Kuva on kuitenkin ihossasi koko loppuelaman, joten mita silla hinnalla on valia? Tarkeampaa on loytaa hyva tekija ja kuva, joka oikeasti miellyttaa itseaan.

Aika monessa paikassa mistä ite tiedustellu/käyny ottamasa kuvaa niin 100e/h. Mutta joo, ei kannata sitä hintaa tosiaan niin kattoa. On se kuitenkin loppu elämän ihossa :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom