Tatskat

Ite oon jotain ton tyylistä mietiskelly parivuotta.. En vaan oikeen tiiä, että miten tota pitäis muokata. Toivottavasti leimaaja tietää. En tiiä haluisinko tosta niin tribaalimaista. Kumminkin haluan leimasta selkeän, sopusuhtaisen ja ehdottomasti mustan. Suosituksia lahden leimaajista? Ite mietiskelly, art tattoo centeriä, otherside tattoota ja custom x.
http://fc06.deviantart.net/fs24/f/2008/013/3/e/tribal_bearclaw_tattoo_by_Bladefire16.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Photo0123.jpg

Otettu edellispäivänä Thaikuissa. Amsterdamin tunnus, monilla meistä Damissa asuneilla ja ns. samaan porukkaan kuuluvilla on noi X-kirjaimet jossain kohtaa kroppaa. Tunnearvoa enemmän kuin voin edes sanoin kuvailla :)

Edit.
Onpa huono kuva... Otin puhelimella ja vähän hassussa kulmassa. Oikeasti X:t ovat samankokoisia ja suorassa eivätkä vinossa kuten kuvasta voi luulla.

Olihan tuossa taannoin juttua että värit vähintään räjähtää magneettikuvauksessa. No, ainakin omassa ihossa olevat värit (ainakin Intenzeä, Silver Backiä, Classic Colorsystemiä ja jotain muutakin vissiin) on aika huolella testatttu tossa hommassa ja ei mitään ongelmia ilmennyt.

Varmaanki viittaas entisaikojen väreihin kun niissähän käytettiin metallihiukkasia joskus vuonna nakki ja papu

Ei varsinaisesti viitattu mihinkään "entisaikojen" väreihin ja nykyisissäkin väreissä on kai joissain raskasmetalleja. Kyllä ne jutut oli ihan pelottelua näistä nykyisistäkin väreistä.

Fuuuck. Tatska on kivasti tulehtunut :( Kävin tänään näyttämässä käsivarren tatskaa (mikä oli ok) ja samalla näytin noita X-kirjaimia ja tatskaaja sanoi heti että on tulehtunut. Ei kovin pahasti punoita, mutta aika arka... Johtuu todennäköisesti tosta paikasta, housut hankaa kuvaa ihan koko ajan.

Sain ohjeeksi kulkea ilman housuja ja olla rasvaamatta kuvaa :D Tai sit antibioottikuuri, mitä en mielelläni ottaisi. Toivottavasti tämä paranee kohta, en kauhean kauaa jaksaisi kulkea jossain löysissä kollareissa.

Fuuuck. Tatska on kivasti tulehtunut :( Kävin tänään näyttämässä käsivarren tatskaa (mikä oli ok) ja samalla näytin noita X-kirjaimia ja tatskaaja sanoi heti että on tulehtunut. Ei kovin pahasti punoita, mutta aika arka... Johtuu todennäköisesti tosta paikasta, housut hankaa kuvaa ihan koko ajan.

Sain ohjeeksi kulkea ilman housuja ja olla rasvaamatta kuvaa :D Tai sit antibioottikuuri, mitä en mielelläni ottaisi. Toivottavasti tämä paranee kohta, en kauhean kauaa jaksaisi kulkea jossain löysissä kollareissa.
No suht helppo paikkahan toi maha on. Itellä kylki kokonaan leimassa eikä ollu mitään ongelmaa kulkea verkkareissa yms ja rasvailla välillä. Itellä on nilkka/jalkapöytä ja pohje leimattu jokunen vuosi sitten ja se on oikeesti jo vaikea paikka pitää puhtaana kun ei sais jalka hirveesti hikoilla ja joutu kuitenkin töissä olemaan ja tennissukat jalassa.
Alkanu jo valmiiks pelottaa toi talven iso projekti selän kanssa. Varattu nyt 4x5tunnin aikaa parin viikon välein. Rasvaamisesta tulee yhtä helvettiä ja siinä samalla pitäs pystyä jotenkin vetään kevään kovia treenejäkin läpi.

edit. Jos joku tietää mistä löytyy samuraista kuvia niin infoa saa laittaa. Googlen kuvahaulla katottu vähän kaikki mahdollinen läpi. Ei siis valmiita samuraitatuointeja vaan ihan valokuvia tai vaikka screencaptureita jostain kurosawa pätkistä.

Mulla tehtiin selkä 3kk aikana, sessioita oli jopa viikon välein. Ekat kaks yötä tekemisen jälkeen (ja itse tekeminen) oli kyllä aina perseestä, mutta eipä se parantelu muuten niin paha rasti ollut. Tunteja meni yhteensä n. 27 ja sessioita 7 tai 8 vähän laskutavasta riippuen...
...selkä on kipiä paikka, tai ainakin mulla teki välillä oikeasti aika pahaa.

Suosittelen rasvaksi Easy Tattoota, koska se ei ole niin rasvaista ja jos selkää tehdään usein jolloin se on rasvassa useamman kuukauden putkeen, niin mulla ainakin rupeaa helposti menemään ihohuokoset rasvaamisesta tukkoon, joten tommonen kevyempi ja vähemmän rasvainen rasva on loistavaa ehkäisemään näppyjä sun muita. Muutenkaan tota ei tartte laittaa niin usein kuin Bebanthenea, tuo ei sotke vaatteita ja on helppoa levittää ja riittoisaa. Kandee testaa.

No suht helppo paikkahan toi maha on. Itellä kylki kokonaan leimassa eikä ollu mitään ongelmaa kulkea verkkareissa yms ja rasvailla välillä. Itellä on nilkka/jalkapöytä ja pohje leimattu jokunen vuosi sitten ja se on oikeesti jo vaikea paikka pitää puhtaana kun ei sais jalka hirveesti hikoilla ja joutu kuitenkin töissä olemaan ja tennissukat jalassa.

Mä en käytä verkkareita oikeastaan ikinä, mutta nyt on varmaan pakko. Lisäksi mulla on tosi terävät lantioluut, ilman tatskaakin välillä tuntui että hankaa tosi ikävästi housuja vasten kun luut törröttävät typerästi. Tulehdukseen vaikutti osaltaan varmaan myös kuuma ilmasto ja seuraavan päivän yli 20h matkustusrumba jonka aikana en voinut hoitaa kuvaa oikeastaan ollenkaan koska rasvat jne. olivat ruumassa.
Voin kuvitella että jalka on kyllä paljon vaikeampi paikka.

Nyt punoitus tuntuu vähän laskeneen eikä edes satu enää niin paljon. Eiköhän tää tästä.

Mulla tehtiin selkä 3kk aikana, sessioita oli jopa viikon välein. Ekat kaks yötä tekemisen jälkeen (ja itse tekeminen) oli kyllä aina perseestä, mutta eipä se parantelu muuten niin paha rasti ollut. Tunteja meni yhteensä n. 27 ja sessioita 7 tai 8 vähän laskutavasta riippuen...
...selkä on kipiä paikka, tai ainakin mulla teki välillä oikeasti aika pahaa.

Suosittelen rasvaksi Easy Tattoota, koska se ei ole niin rasvaista ja jos selkää tehdään usein jolloin se on rasvassa useamman kuukauden putkeen, niin mulla ainakin rupeaa helposti menemään ihohuokoset rasvaamisesta tukkoon, joten tommonen kevyempi ja vähemmän rasvainen rasva on loistavaa ehkäisemään näppyjä sun muita. Muutenkaan tota ei tartte laittaa niin usein kuin Bebanthenea, tuo ei sotke vaatteita ja on helppoa levittää ja riittoisaa. Kandee testaa.

Itellä kans toi viimenen väli vaan yhen viikon ja vähän pelottaa miten helvetisti se sattuu kun ei oo ehtiny ihan täysin vielä iho parantua. Helosan ei oo itellä oikein skulaa mutta tota easy tattoota vois testata. Löytynee ihan apteekista vai?

Löytyy tatsaliikkeistä (tosin vähän huonosti) ja netistä tilaamalla esim. täältä: http://www.bodyjewelleryshop.com/online_store/easytattoo_repair_cream_9789427.cfm

easy-tattoo.png

Itse tilasin sitä tuolta bodyjewelleryshopista useampaankin otteeseen ja nopeasti ja luotettavasti tuli aina perille. Tuo "Cleansing Gel" taas on aika turhaa kamaa, vaikuttaa joltain ihan perus hajuttomalta neutraalilta saippualta, joka on pieneen pulloon pakattuna ylihintaista.

Täältä vielä näkee listan suomalaisista liikkeistä jotka sitä ainakin ovat myyneet: http://www.facebook.com/topic.php?uid=6557747027&topic=4723
Siellä myös ihan kovien tatskavääntäjienkin mielipiteitä kys. rasvasta.

Tulehdukseen vaikutti osaltaan varmaan myös kuuma ilmasto ja seuraavan päivän yli 20h matkustusrumba jonka aikana en voinut hoitaa kuvaa oikeastaan ollenkaan koska rasvat jne. olivat ruumassa.
Joo noi reissaamiset tuoreen leiman kanssa on aina vähän nihkeitä. Mutta parempi noin päin. Välillä näkee jossain thaikuissa yms. kun turistit vetää ekoina päivinä leimaa että pääsee rannalle näyttään ja sitten hikoillaan aurinkorasvoissa tai kellutaan hotellin altaalla. Noissa voi alkaa olla jo verenmyrkytys lähellä jos käy paska säkä. Tosin yleinsä ne on näitä itänaapurin edustajia tai brittejä. Empä muutenkaan oo hirveesti örveltäviin suomalaisiin törmänny reissuilla vaikka paljon parjataan. Tosin kanariat ja bulgaariat oonkin skipannu suosiolla.

Löytyy tatsaliikkeistä (tosin vähän huonosti) ja netistä tilaamalla esim. täältä: http://www.bodyjewelleryshop.com/online_store/easytattoo_repair_cream_9789427.cfm

Itse tilasin sitä tuolta bodyjewelleryshopista useampaankin otteeseen ja nopeasti ja luotettavasti tuli aina perille. Tuo "Cleansing Gel" taas on aika turhaa kamaa, vaikuttaa joltain ihan perus hajuttomalta neutraalilta saippualta, joka on pieneen pulloon pakattuna ylihintaista.
Täytyy kysyä tolta mun hovitatuoijalta kun käyn pyörähtään kuvien kanssa jos sieltä sattuis löytyyn. Vähän isompi pulju toi stadin paradise niin saattas niillä ollakkin.

Täältä vielä näkee listan suomalaisista liikkeistä jotka sitä ainakin ovat myyneet: http://www.facebook.com/topic.php?uid=6557747027&topic=4723
Siellä myös ihan kovien tatskavääntäjienkin mielipiteitä kys. rasvasta.

Itekkin voin suositella tota rasvaa. Joka tatska rasvattu tolla ja väriä ei ole lähtenyt koskaan ja helvetin helppo levittää =)

Stadista ainakin mysticartista ja Keravalta underground tattoosta löytyy.

No nyt se sitten on tapahtumassa :

Viimeiset 10 vuotta tiennyt että tatuointeja on saatava mutten oo halunnu ottaa mitään kuvaa vaan sen takia että saisi kuvan. Tribaalit kiinnosti sillon joskus aika paljon, nyt oon kyllä äärimmäisen iloinen etten sillon sellaista ottanut. Kelttiläisistä jutuista kolusin joskus tietoa ja maorihässäköistä mutta nämä kaikki jäänyt erinnäisistä syistä pois.

Kuukauden päästä on jokatapauksessa varattuna aika One eye tattoo studioon Voutilaiselle, toiselle puolelle rintaa tulee potrettikuva tuosta meijän 2 vuotiaasta karvanaamasta (saksanpaimenkoira) niin isona kuin vaan mahtuu. Pitäisi olla ainakin kuva joka ei tule koskaan harmittamaan. Se huono puoli tässä on että mun mielestä näyttää typerältä jos on vaan 1 tatuointi joten rahaa tulee luultavasti jatkossakin palamaan :)

Näin tuossa vähän aikaa sitten Voutilaisen jalkapöytään duunaaman potretin ja oli kyllä todella hyvännäköinen. Toiseen jalkapöytään alkoivat juuri tikkaamaan toista potrettia ja eiköhän siitäkin aika loistava tullut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom